Moi sähkötietäjät.akku hieman purkaa.akku penkitetty pitäs ok olla..ei hirvee hävikki tunnu olevan mittausten mukaan..muka..mut epä selvyyttä ku nypin sulakkeita veke niin ymmärrän radion ja radion muistin..mutta kuinka tuo battery sulake..pitääkö päästää läpi..koetus kynä sammui kun sen nappasin irti...kertokaa tyhmälle.kiitos..kapistus 04 electra.
Muistelisin että sen sulakkeen takana on hälyttimen sireeni, vilkut, starttinappi sekä nopeus- ja kierroslukumittari. Saattavat ottaa jotain myös virrat poissa.
Ok.kiitos.tota hälyä vähän epäilinki että kait seki jostain virtaa ottaa..kiekkamittari teköö jännän nykäsyn kun kytkee miinus-maa väliin mittarin.hetkeksi nousee A mittarissa mut välittömästi rupeaa tippumaan.
0.02 näyttäs sitä vuotovirtaa.liekö paljo vai vähä??mittarin kun kytkee miinusten väliin niin mittaristossa surahtelee ja nopeus/rmp neulat värähtelöö..normia?kiitän jo etukäteen😊
20Ah akku tyhjenee 0,020A virralla 1000h aikana täysin, eli reilussa kuukaudessa. Aika paljon ottaa vuotovirtaa sun laite.
20mA on aika kyl aika paljon. Akkuhan purkaantuu itekseenkin sisäisrn vastuksensa kautta. Ecu ja mittari on myös aina â€päälläâ€
Battery/radio/radio muisti sulakkeiden poistolla loppui..mut minkä tahansa tunki takas niin taas vuotaa..
huomenta.joo akun sulakkeen poistolla vuotohan niinku pienenee merkittävästi,liittimistä en kyllä mitään ihmeitä löytäny,putsattu ja puunattu..,radion sulakkeilla ei juurikaan merkitystä ollut,sireeni/yms tingeltangeli näkyy käytössä olevan.toki ei päälle laiteta ikään..akku on päässyt tyhjäksi kun säädin vika ollut..akkuheppu sano sen olevan kunnossa,.mikähän on semmonen järkiraja?yks asentaja sano jotta tuo mitään haittaa..no minä en tiedä sähköstä yhtään mitään.liian monta räpsyä kynsille niin mielenkiinto hukassa.jostain kai jotain.viikon verran ni starttaus tekee kipiää,
Mulla -02 King purki akkua. Kun kaapelit pisti paikoilleen niin kunnon räpsyt. Vaihdoin laturinkin säätäjineen (ei tän takia) ja edelleen sama virtojen hiipuminen.
Liekö Electrassa sama, mut Kingissä on joku system relay missä on diodi. Se oli se diodi joka alkoi päästää virtaa nurjaan suuntaan. Senhän joku viisas vois mitatakin, mutta maksoi jotain 15 euroa. Vaihdoin kaikki kolme relettä samoin tein, yks oli piilossa penkin alla.