Finnbikers

Tekniikka / Moottori => Evo Sportster & Buell => Aiheen aloitti: AGJK - 11 marraskuu 18, 21:46:32

Otsikko: Sportsteriin kaksi etukantta. Miten onnistuu?
Kirjoitti: AGJK - 11 marraskuu 18, 21:46:32
Tosiaan tuo XR-tyyliin oleva moottori configuraatio on aina kiinnostanut. Olikos täälä, Hemulilla tahi jollain toisella, tietoa millaisesta projektista on kyse?

Otsikko: Vs: Sportsteriin kaksi etukantta. Miten onnistuu?
Kirjoitti: Kiwi - 11 marraskuu 18, 22:03:31
Kyllähän tuon pitäisi onnistua, kun saa nokat oikein ajoitettua. Onneks niitä on vaan neljä.
Otsikko: Vs: Sportsteriin kaksi etukantta. Miten onnistuu?
Kirjoitti: twinspeed - 12 marraskuu 18, 18:40:14
Juu...

1) takapytylle tarttee porata öljylle kulkureitti.

2) Nokkien ajotusta uusiksi, niin että ykkös- ja kakkosnokka vaihtaa paikkaa. Mites, mites...?

3) Etupytyn imupuoli ja takapytyn pakoputki voi olla pikkuinen haaste saada sopimaan






Mutta onhan noita tehty. Tuo nokkien handlaaminen voi olla hankalin, elllei sitten löydy sopivasti saman nostoista ja kestoista nokkaa ykkös- ja kakkosnokiksi, jolloin homman saanee hoitumaan ajoituksella.
Otsikko: Vs: Sportsteriin kaksi etukantta. Miten onnistuu?
Kirjoitti: AGJK - 18 marraskuu 18, 12:12:46
No se nokkahomma oli tosiaan isoin kysymys. Miten se käytännössä onnistuu?
Otsikko: Vs: Sportsteriin kaksi etukantta. Miten onnistuu?
Kirjoitti: Spöke - 19 marraskuu 18, 17:39:15
Tuossa on jotain rautapäähöpinää aiheesta:
http://xlforum.net/forums/showthread.php?t=209385 (http://xlforum.net/forums/showthread.php?t=209385)
-Spöke