heiii. joku tc jeesus vois vielä antaa lausunnon onko nuo merkit kohdallaan? :-\
Näyttäs olevan aika liki, helpottais huomattavasti jos oisit ottanu kuvan suoraa sivusta.
sitten se oikian nokan merkki jäis kettingin taakse piiloon.
Jotenkin tuntuu, ettei noita voi edes laittaa väärin, mutta tässä alkaa jo epäilee kaikkea, koska ei kierrä TC88 enää normaalisti ton kiristinremontin jälkeen.
Alkaa vaa röpeltää kiihdyttäessä ja ei muutenkaan ota enää normaalisti täysiä kierroksia.
Edittia:
Tuli siihen vaihdettua samalla umbrella valvet.
Kaasari ja tankki olivat irti pari viikkoa, liekö kyrpiintynyt siitä. Polttoainehana tuntus toimivan ihan normaalisti ja sihtikin on puhdas. ???
No noita etummaisia merkkejä meinasin, nokat on kyllä toisiinsa nähden aika linjassa.
suorempaa kuvvoo..
ihan on niinkun pitääkin, nokkien merkitkin näyttäis olevan niinkun pitääkin.
CV:n immenkalvosta eli siitä luistin kumijördiksestä löytyi pieni reikä, niinkuin neulalla pistetty. osaako tollanen aiheuttaa noin järkyttävän toimintahärön?
Semmosia pikkiriikkisiä ne reijät yleensä ovat. Ja aiheuttavat juurikin em. Kaltaisia häröjä.
-Spöke
Jaaha, no sitten täytyy yrittää ratkaista mysteeri uudella luistilla. Näkyy olevan noita irtokalvojakin saatavilla, mut eiköhän se tulis hierottuu puhki jo paikalleen laittaessa ;D
Hankala niitä on laittaa väärin.
LainaaCV:n immenkalvosta eli siitä luistin kumijördiksestä
S&S tarjoaa kalvotonta vaihtoehtoa. ;)