Kone käy nätisti kylmänä ja lähtee hyvin käyntiin myös kuumana eikä nyi ajossa itse asiassa kulkee tosi hyvin. Mutta ans olla kun on käyntilämmin kierrokset on ylhäällä tyhjäkäynnillä ja ne saa laskemaan tyjäkäyntiruuvista kääntämällä alas ja takaisin samaan kohtaan normaaliksi.
-kaasari super e
-kärkisytkä/keskipako limput liikkuu
-vaijeri/kaasuttimen läppä ei jää auki
-imu vuotoja on etsitty WD-40 ja bräkkärillä
-imusarjan tiivisteet on uusittu
Olisko jollakulla antaa jotain vinkkiä mistä etsiä vikaa.
Terveisin -Jappis
Tyhjäkäyntiseos ja suuttimet?
Jokin vivustossa takkuaa, voisko kiihdytyspumpun vipu takkuilla? Onko läpän akselissa väljää?
-Spöke
Täytyy huomenna katsoa toi kiihdytyspumpun vipu.Suuttimet on olleet samat jo useamman vuoden, ainoa uusi asia on kärkisytkä joka tuli viallisen eletronisen tilalle ja sen vikaa metsästäessä tuli sotkettua säädöt. Kiihdytyspumppua on kyllä joutunut avaamaan normaalia enemmän että se toimisi. Kaasutin on ollut ultraäänipesussa ja läpän akselin olen joskus uusinut.
-Jappis
Liian löysät jouset limpuissa . Mul oli samaa vaivaa. Jäi pois ku vaihdoin uuden sytkän.
Sama homma täällä kun Tituksella. Limput rokkas omiaan ja liikennevaloissa sai kytkimellä jarrua vasten tipauttaa kierrokset alas. Loppu kun tuli dyna 2000i
Kyllä toi sytkä on uusi mutta eihän sitä aina tiedä...tänään ajattelin kokeilla pykälää isompaa välialueen suutinta .0295 . Oli näet se hajonnut sytkä dyna 2000i en tiedä sen ikää mutta oli pyörässä v.2009 kun sen ostin.
Mä oon säätänyt tyhjäkäynnin kone kuumana, kylmänä pitää kääntää kahvaa että pysyy käynnissä. Oon olettanut vuosia että näin kuuluukin olla. ;)
No kyllä näin on toimittu tähän asti täälläkin..mutta kun se ei nyt riitä.
Joo, oli juur vähän samaa pulmaa ja syyksi ilmeni sit kuitenkin pikku imuvuoto. Klemmareiden korvakkeet oli taipuneet ja kiristysvara loppui, oletin että on tiukassa kun ei kiristy.
Ny on jämäkät sössöläiset klemmarit.
Niin mäkin tein et kytkimellä kierrokset alas paikallaan seistessä sitten pysy siellä missä pitikin. Oli melkoinen oravanpyörä tuon kanssa ku mikään ei auttanut. Yhessä tatro machinen youtube videossa äijä ajeli rempatulla stroukki shovelilla jossa kävi just samalla tavalla. Asiakas kysyi mistä johtuu moinen ? Sai vastaukseksi että vaiva on keskipanosäätimessä et pääse eroon ennenkuin vaihdat elektroniseen...
No niin muistaessani päivitystä tähän: nyt tyhjäkäyntikierrokset pysyy alhaalla, laitoin astetta jäykemmät ennakonsäätimen jouset.
t.Jappis
Hyvä juttu! Taitaa olla jouheempi ajettavakin , kun ei heti vedä koko ennakkoa mukaan.