Elikkä kone tärisee matka nopeuksissa tasasta tärinää mikä tuntuu käsiin ja jalkoihin ikävästi.
Esim. Motarilla ku painaa kytkimen pohjaan ja antaa huilata ja kone tippuu joutokäynnille niin tärinä loppuu eli renkaasta tärinä ei johdu.
Voisko olla joku moottorin tyyny? Onko näissä joku tyyppivika ja saako sitä tärinää millään pois?
Pyörä on dyna wide glide 2010
Olen taas hieman vieraalla alueella, mutta joissain ameriikan foorumeilla on ollut mainintaa vastaavasta ongelmasta. Jos oikein olen ymmärtänyt niin etumaiset koneen kiinnitykset ovat aiheuttaneet harmia sekä koko voimapaketin "kohdistus" runkoon. Kumikiinnitteisessä masiinassa lienee asentoon säätömahdollisuuksia.
Joku tietänee asiasta enemmän, minun tietoni on esson baari tasoa.
Dynassa tyynyrakenne on hieman erilainen, ei ole siitä kokemusta. Mut soffassa kumi keskitetään asennettaessa.
Voisit katsella vaikka näistä löytyiskö vihjeitä.. kumit ovat kulutustavaraa ja helppo vaihtaa.
https://www.youtube.com/watch?v=N9Fd2DlDr2E (https://www.youtube.com/watch?v=N9Fd2DlDr2E)
Niinpä se vois olla että moottorinetu korvakko saattas olla väsyny.
Mistäköhän noita moottorin korvakoita sais etukkaasti ja onko taka korvakko semmonen mikä pitää vaihtaa myös?
Lootan laakerointi...
Tuoki on kyllä totta että voipi aiheuttaa?
Onko yleinenki juttu näissä?