Finnbikers

Tekniikka / Moottori => Shovelhead => Aiheen aloitti: prätgäng - 09 joulukuu 15, 20:50:17

Otsikko: ohjarin kumet
Kirjoitti: prätgäng - 09 joulukuu 15, 20:50:17
Shovelin kannet purettu! kaikki kumet saanut "iskuja" ? nokkana grane 296A .Pitääkö ohjaria lyhentää
et saa kumet painettua  alaspäin ,ettei ota kiinni jousilautaseen?Vitonin siniset olis tarkotus laittaa? 1200 laite
Otsikko: Vs: ohjarin kumet
Kirjoitti: Hessu - 10 joulukuu 15, 07:33:10
Jätä laittamatta. Menee ihan hyvin ilmankin. Eikä savuta sen enempää.
Otsikko: Vs: ohjarin kumet
Kirjoitti: prätgäng - 10 joulukuu 15, 15:18:50
jep aattelin samaa voiteleeki paremmin varret....
Otsikko: Vs: ohjarin kumet
Kirjoitti: Jartza - 11 joulukuu 15, 20:41:00
Pitää, itse lyhensin 3mm ja ylä lautasesta 1mm. eikä siinä vielä kaikki.. riippuen vuosimallista "makaako" alempi jousilautanen ohjurin pykälää vasten vai kannen tasopintaa vasten. jos ohjuria vasten niin ohjurin kumi tökkää siihen ennenmin kuin ohjurin päähän, eli siihenkin on ajettava ura muuten ventiilin ohjurin lyhentamisestä ei ole hyötyä( taas kumit paskana). jos tasopintaa vasten niin sitten on enemmät tilaa. 1200 ja 1340 kansissa on eroa ja sitten on myös nämä late 80 ja 81 mallit. Ventiili ohjureitakin on ainakin kahta eripaksuutta (ulkomitta). mulla siis vakio nokka eikä kumien kanssa mitään saumaa enemmälle nostolle.
- Eikö polttoaine voitele varret?
Otsikko: Vs: ohjarin kumet
Kirjoitti: prätgäng - 12 joulukuu 15, 09:31:34
kiitos hyvä vinkki :)
Otsikko: Vs: ohjarin kumet
Kirjoitti: masa - 18 joulukuu 15, 00:40:12
LainaaVentiili ohjureitakin on ainakin kahta eripaksuutta (ulkomitta).
Ainakin Cranet liian pienet,mun ohjureihin ,kolme uutta lähtee halvalla  ;D
Sorvi pyöri lautastan kanssa myös.