Kytkin ei irrota lainkaan
koneremontin jälkee kasasin hilut ja yritin muistin mukaan oikein kasata ja säätää myös kytkimen
kytkimen osat on miltei uuet (ajettu 400 km)
en saa millään säätötoimilla sitä irrottaan,vaimeesti vinkumaan saan kyllä
ja se mikä kummastuttaa on että,kun säädän "sopivalle" tai tiukalle kytkimen tapista- kiristän ja käytän niin taas avatessa ihan "löysä"?
voisko joku antaa ns. varmat shovelin kytkimen kasaus ja säätö peksit/ arvot/ vinkit
kiitos
nii tietty vinkit siittä että mikä kytkintä kasatetta voi mennä vihkoon
vappuja kaikille
kone toimii hienosti, vieläkö toimis kytkinki nii kesä sais tulla
Onko uudenmallinen painelaakeri kytkinpuikon päässä kiksikopassa, ja onko se paikoillaan....
sekin käytettiin auki ja huollettii
laakerin mallista en ossaa kylläsannoo
ja olettaisin että on paikoillaan
Uuden mallinen on 20 sentin kolikon kokoinen läpyskä ja tulee sokalla kiinni keskitankoon, vanhan mallinen on isompi murkula. Eri tangot molemmissa. Jos välys muuttuu kun kone käy niin jotain on pielessä tai ei ollut paikallaan.
no joo
vanhan mallinen iso laakerihan siellä oli...ollut
tuli kuulat nätisti jonossa eli kaput
Lambergilta uus tilluusee ja samalla vaihan tapin
josko sitte radalle
kiitos
Toi on kait onkelma juurikin kiinalaisissa laakereissa. Orkkiksien pitäs olla pommin kestäviä. Jos konversioidaan uus malli vanhaan ja kiinalaisella laakerilla niin tilanne ei välttämäti muutu parempaan suuntaan.