Elikkäs tuleeko ongelmia, jos laittaa 1 levyiseen keulaan tollasen 11/16 männällä olevan kahvan? Satulaksi tulossa orggis 4 mäntänen ja levyksi 320mm kelluva.
Ymmärsinköhän / muistankohan oikein, että yleensä tuplalevy keuloissa on tuo isompi mäntänen kahva.
Onko tuohon 9/16 kahvaan mahdollista koneistaa 11/16 männälle sopivaksi, siis onko niissä muuta erilaista kuin tuo männän koko?
Tulee kova ja raskaskäyttöinen jarru jos on turhan iso pääsylinteri.
Jo pelkästään 9/16" -> 5/8" tekee etujarrusta epämiellyttävän kovan ja tunnottoman yhdellä jarrusatulalla. Kaikkihan on tietty mahdollista, myös tuollaisen isomman kahvan holkittaminen - mutta onko hommassa mitään järkeä kun pienempiä kahvoja on valmiina saatavilla? Varmasti löytyy joku joka on tuplaamassa jarrunsa ja tarvitsee juuri tuollaista isompaa kahvaa oman pienen tilalle.