Laitetaas tämäkin jo tänne muistutukseksi, vaikka matkaliputhan pitäis olla tilattuna jo...!!
Niin kuin ne useimmilla jo varmasti onkin.... ;D
Ihan pakollinen reissu... 8)
http://www.custombikeshow.se/index.html (http://www.custombikeshow.se/index.html)
Lainaus käyttäjältä: jannu - 18 maaliskuu 14, 11:53:44...Niin kuin ne useimmilla jo varmasti onkin.... ;D
On on ;D! Saas nähdä vaikuttaako Super Rallyn samanaikaisuus miten paljon osallistujamäärään? Suomalaisiin tuskin niinkään mutta ruotsalaisia voi olla vähemmän.
Nippanappa läpsyttää jo...nelisen viikkoa enää ;D
Tuossa viimevuoden palkintojenjako odotusfiilistelyihin:
https://www.youtube.com/watch?v=fzVnhXhSGOE (https://www.youtube.com/watch?v=fzVnhXhSGOE)
-rieska
Hei Rieska, nyt on aika lopettaa jo ne pändireenit, ...ettei vaan me ylikuntoon ;) , ja aloittaa se pakkaaminen.
Ihan niinku laivan pilli olis jo äsken huutanu lähtösoittoo... ;D
Huomenna to lähdetään ensin Strängnäsiin Pannapartyyn ja sieltä Norrtäljeen...
Jannu: Ei olla vielä treenatttu kertaakaan, katotaan josko viikonloppuna varovasti kurkistaisi kitaralaukkuun ;)
http://www.custombikeshow.se/cbs_prev/cbs2014/2014vinnare.html (http://www.custombikeshow.se/cbs_prev/cbs2014/2014vinnare.html)
Komeasti kolmoisvoitto muutamassa luokassa !! ;D
Aikamoista pöydänputsausta! Onnittelut pyttyjentuojille sekä rapulasta selvinneille ;D
-Spöke-
Lainaus käyttäjältä: Spöke - 09 kesäkuu 14, 12:58:33
Aikamoista pöydänputsausta! Onnittelut pyttyjentuojille sekä rapulasta selvinneille ;D
-Spöke-
Kymmenen palkintoa jaetuista 23:sta Suomeen ei voi olla huono asia ;D. Siihen pitää vielä lisätä kaksi Juryn valintaa niin ollaan jo lähellä 50% onnistumisprosenttia kun suhdeluku on jo 12/25.
Mahdollisuuksia olisi ollut parempaankin, esimerkiksi H-D Chopper luokassa äänestys on varmasti ollut tiukkaa eikä voitto ole tullut mitenkään selvällä marginaalilla. Sen verran tasaisen kovaa oli taso ja mukana oli myös hienoja suomalaisia pyöriä joita ei palkintokorokkeella nähty.
Todella hieno reissu, ensi vuonna uudestaan!
Jotku vehkeet edusti taas sensorttista tasoa, että omia kötöstyksiä ei kehtaa viedä enää mihinkään... ;D Varsinkin toi Chopper-luokan top 3.
H-D Chopper oli tällä kertaa varmaan vaikein luokka arvostelun kannalta. Yhtä huikeita vehkeitä kuin Chopper-luokan top 3 ei ollut yhtään, mutta suhteellisen hyvätasoisia toistakymmentä.
Custom-luokassa olisin itse arvostanut Segun Atomin palkintopallille, varmaankin sen UCC-Bemarin tilalle.
Muuten meni kuten pitikin... ;D
Joutu ekaa kertaa neljään vuoteen nöyrtymään ja työntämään shovelin pakettiautoon paluumatkalla. On se ennenkin tien päälle hajonnu, mutta jotenki saanu aina korjattua. Nyt hajos puola, ja syyllinen vaurioitumiseen löytyy tällä kertaa peiliin katsomalla.
Kiitos Hemulille kyydistä! Helssingin päässä sitte Mannelta uus puola, ja ajamalla tultiin taas kotiin asti.
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 10 kesäkuu 14, 15:19:16...Kiitos Hemulille kyydistä!...
Mitäs tuosta - ei tullut edes kiire lauttaan kun Malalta lainattu Sprintteri suoriutui kahden tunnin reissusta puolessatoista ;D
Hienoja pyöriä ja varmaan oikeisiin osoitteisiin pokaalit meni. Ite en päässyt paikalle, joten pitää tyytyä valokuviin, joita muuten vois tänne linkittää!!
Custom- ja Classic Custom-luokkajako näyttää erikoiselta kun katselee luokkien Top 3-pyöriä. Näin järjestäjien sivut ohjeistaa luokkajakoa:
Custom: Motorcycle with optional engine, with a modern "billet" style and an extended fork at maximum ca 6 inches over stock.
Classic Custom: Motorcycle with optional engine, wih an "Old School" style and an extended fork at maximum ca 6 inches over stock.
Noita Custom-luokan ohjeita ei nyt ehkä ole ihan kirjaimellisesti noudatettu, mutta pääasia on että suomalaiset "non-billetit" vei pokaalit billettien nenän edestä :)
Tässä linkki hienoihin Hemulin ottamiin kuviin ja tunnelmiin Norrtäljen reissulta.
http://aliensmc.kuvat.fi/kuvat/2014/Norrt%C3%A4lje+Custom+Bike+Show/ (http://aliensmc.kuvat.fi/kuvat/2014/Norrt%C3%A4lje+Custom+Bike+Show/)
Hyviä kuvia..
Lainaus käyttäjältä: Rezi - 10 kesäkuu 14, 21:36:27
Custom- ja Classic Custom-luokkajako näyttää erikoiselta kun katselee luokkien Top 3-pyöriä. Näin järjestäjien sivut ohjeistaa luokkajakoa:
Custom: Motorcycle with optional engine, with a modern "billet" style and an extended fork at maximum ca 6 inches over stock.
Classic Custom: Motorcycle with optional engine, wih an "Old School" style and an extended fork at maximum ca 6 inches over stock.
:)
Eipä tuossa mitään ihmeellistä. Itse en muista että 80 up laitteita olisi Classic Customissa ollu / pärjänny.
Jossain vaiheessa Classic Customiin oli 1969 viimeinen vuosi jolla pääsi.
En varma miten nyt, mutta yhtään tötterö alakertaa en kyllä siinä
luokassa itse nähnyt. +6 tuuman keulalla voit itse valita vietkö Chopper vaiko Custom tai tyylistä riippuen Classic Custom luokkaan, joku yksilö voi mennä jopa kaikkiin kolmeen luokkaan.
Kuvia viikonlopusta kiitos.
No voi hitto T, mulla oli ollu uusi nyrkkipuola 5-ohm mukana, eipä tullu puheeksi...
Huikeen hieno tapahtuma kaiken kaikkiaan, taas kerran.
Mitäny ketjut katkes Auran jälkeen kotimatkalla, mutta pysäkkiremontin jälkeen matka jatkui taas...ajamalla ;)
Kiitos J ajatuksesta!
Vaan ei se Täljestä lähtiessä vielä oireillu, matkalla hajos. Eikä toi 5 ohmin puola olis mulle käynytkään.
Hyvä reissu !
;)
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 12 kesäkuu 14, 22:48:06...Eikä toi 5 ohmin puola olis mulle käynytkään.
Kyllä se olis tuonu sut perille ihan siinä missä kolmeohminenkin. Kipinä ehkä nanometrin verran heikompi mutta et olisi sitä edes huomannut. Toisin päinkin toimii aikansa, pienempiohminen puola vaan saattaa polttaa kärjet nopeammin.
Hajos 2-3 vuotta sitten Tukholmassa menomatkalla puola, ja silloin tollanen kärkien kera käytettävä 5-ohmin puola korvattiin kolmen ohmin puolalla, jolla matka taittuikin taas iloisesti.
Reissun jälkeen joskus käsi osui siihen uuteen puolaan ja ihmetytti kuinka lämpöisenä se kävi.
Viikko ennen Joutsaa pyörä alkoi sitten silloin tällöin hiukan kiukuttelemaan, enkä löytänyt syytä siihen vaikka vaihdoin kaikki muut syttypuolen komponentit, virtalukkoa myöden, paitsi en tietenkään tätä uutta puolaa...
Joutsaan mennessä sitten matka katkesi noin sadan kilometrin ajon jälkeen Lammille, ja se kaikista uusin komponentti suli lopullisesti siihen paikkaan....markalla olisin siinä paikassa myynyt koko käryävän mopon, jos vaan olisi joku huolinut,....hieman v..utti...
Tarinan opetus; vanha sähkömiesten sääntö pistotulpista ja -rasioista kuuluu että; "saa panna jos sopii", eli hiukan epäsopivalla varaosallakin voi päästä kyllä ajamalla kotiin, jos se vaan siihen sopii, mutta ensitilassa se olisi hyvä vaihtaa juuri oikeanlaiseen palikkaan ;)
Mutta minkä tolle mahtaa, jos se tien päällä hajoaa, ja jos oikein muistan (?), niin meillä taisi olla paljon tärkeämpiä keskustelun aiheita siellä paikanpäällä... ;D
Lainaus käyttäjältä: jannu - 13 kesäkuu 14, 12:38:59
Mutta minkä tolle mahtaa, jos se tien päällä hajoaa, ja jos oikein muistan (?), niin meillä taisi olla paljon tärkeämpiä keskustelun aiheita siellä paikanpäällä... ;D
Aivan oikein muistat... ;D
Huippureissu. Ensikertalainen oli niin innosta piukeena, että se taatusti näkyi ja kuului :D
Tuossa mun kuvia, laittakaas lisää kuvia tänne Kiitos.
Kuvia
Jarppi olikin jo edellisellä sivulla linkittänyt noihin mun ottamiin kuviin...
Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 11 kesäkuu 14, 15:47:58
Tässä linkki hienoihin Hemulin ottamiin kuviin ja tunnelmiin Norrtäljen reissulta.
http://aliensmc.kuvat.fi/kuvat/2014/Norrt%C3%A4lje+Custom+Bike+Show/ (http://aliensmc.kuvat.fi/kuvat/2014/Norrt%C3%A4lje+Custom+Bike+Show/)
Tuo chopper 3. palkinnon saanut Trumppa on kyllä hieno.
Oikea laite sai pokaalin.
Tollanen linkki löyty.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.290765347769058.1073741863.122151844630410&type=1 (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.290765347769058.1073741863.122151844630410&type=1)