Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Jack

Kyllä hengityksen parantaminen luonnetta muuttaa, paksullahan se oli tehtaan jäljiltä.  Aikoinaan tutkin tarkkaan kaikki mahdolliset konstit mitä oli maailmalla käytetty, ja 160 on huiput. Se on siinä, ei se vaan kulje määräänsä enempää.
Toki 160 piisaa mainiosti, ja ainakin mun alla se piti vaivattomasti vielä 140+ vauhdin vaikka koko päivän.

laittele kuvia edistymisestä. kiintoisan näköistä tulossa.



Flatheads!!!

013

ei tuota ole tarkotus alkaa virittämään, muut matkakumppanit ajaa pre evo vehkeillä niin pysyy matkavauhit maltillisina.
saksalaiset on aikapaljon touhunnu näitten kanssa, englannin kielistä juttua ei ole omaan silmään tarttunu.
sähköt tossa menee kokolailla uusiksi. mut laitellaan kuvei ja tekstiä kunhan on jotain aihetta.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

brocka

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 29 toukokuu 17, 11:15:48Sain aikaiseksi kölviä mankkuun single-fire tulpanjohdot. Tulpanjohdot Mannelta, diodeita ja Y-haarakutistesukkia ulkomaan riistoporvarilta, suoraa kutistesukkaa Aditasta ja tinaa työkalulaatikosta. Liitosten päälle vulkanoituvaa teippiä, sitäkin löytyi työkalulaatikosta.

Tuli kuin Hiace: rumat, mutta toimivat. Tai siis ainakin toistakseksi toimivat.

Erikoisin juttu oli, että kylmäkäynnistyvyys tuntui parantuneen dramaattisesti. Tähän mennessä joka kerta kylmäkäynnistys ykkösellä. Ei tullut aiemmin semmoinen kuuloonkaan. Mistäköhän moinen johtuu?

Hevosmiesten tietotoimistosta saamani tiedon mukaan hankkimani diodit ovat vastaavia kuin Morriksen käyttämät. Niissä on jännitteeksi merkitty 10 kV. Jos olen oikein ymmärtänyt, mankku antaa kyllä selvästi kovemman jänskätteen. Siitä herää epäilys, että mahtavatkohan nämä toimia kovin pitkään?

Tuli hommattua magneetto shoveliin ja nyt olen siis saman haasteen edessä. Onko vielä muistissa minkälaiset diodit laitoit tulpanjohtoihin?

Tuusulan T-Bone

Ei ole muistissa tyyppikoodia, mutta mulla on niitä diodeita jonkinlainen nippu tallissa. Käyn kaivamassa sen koodin kun kerkiän/muistan.

Tuota lainattua viestiä päivitän täten niin, että ne saatanan rumat ite tehdyt tulpanjohdot on edelleen kiinni ja toimivat. ;D
Long John Stroker

Tuusulan T-Bone

Ja sen diodin tyyppihän oli NTE518. Ohjeissa sanotaan niin, että jos ajaa yli 10 kV jännitteellä niitä, niin eristettävä. Eli jotain hyvin eristävää kamaa ympärille.
Long John Stroker

brocka

Eli sen diodin funktio on, että virta menee vain yhteen suuntaan? Jos jotenkin teen haaroituksen tulpanjohtoon ja sen haaroituksen jälkeen tulee diodit ennen tulppia?

Tuusulan T-Bone

Juu. Mankku antaa vaihtovirtaa. Yhteen haaraan diodi yksinpäin ja toiseen toisinpäin niin toimii. Joku oli vissiin toteuttanut niin, että diodit oli vasta siellä tulpanhatuissa, oli siistinoloinen toteutus.
Long John Stroker

brocka

Siihenhän se magneetto istahti. Nätisti pyörii moottori yksilläkin tulpilla.

Testaan ensi kesänä miten pelaa noin ja katson myöhemmin löytyykö intoa rakennella ne single fire piuhat.

You cannot view this attachment.