Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

twinspeed

San Diego Customs ja Tatro Machine tekevät ainakin yhteistyötä keskenään.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

selectedgrub


twinspeed

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Poser Ana

Niin diggaan tosta Bulli style jarrusta
+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Jack

köhköh...krääh...
Flatheads!!!

Pekka äL

Stonga on matkittu Hemulin pyörästä!  ;D
HD Electra Glide M8

Tuomo


twinspeed

Onko ratapyörä, vai onko masiinan johonkin kohtaan saatu piilotettua valot yms pakolliset...?


Edit. Vastaan itse, että on radalle tarkoitettu, ei yleisille (kuin pieniä pyrähdyksiä omalla vastuulla ;) ...
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

twinspeed

Tässä on minun makuuni ruuvattu mopo
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Tuomo

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 01 maaliskuu 19, 13:43:15
Edit. Vastaan itse, että on radalle tarkoitettu, ei yleisille (kuin pieniä pyrähdyksiä omalla vastuulla ;) ...

ensisijaisesti kuitenkin näyttelykampe, näin luulen

linkista jutusta alaspäin kelaamalla jotain infoa

https://www.buffalochip.com/NEWS-INFO/News/Sturgis-Rider-News-Blog/ArtMID/2002/ArticleID/563/brad_gregory10

twinspeed

Lainaus käyttäjältä: Tuomo - 01 maaliskuu 19, 20:42:49

ensisijaisesti kuitenkin näyttelykampe, näin luulen



No juu... Mä vaan olen tällanen ajo-orientoitunut, niin ei tullut mieleen trailerqueenit. No ei, hienoa se on, että näyttelypyöriä tehdään. Soisin vaan jonkinlaista ajoa niillekin (mitä varmaan tulee näyttelyiden välissä jonnin verran). Hieno juttu, että JD.stäkin on vielä rakennusaiheeksi.

Muuten hieno tuo JD, mutta pinnavanteet olis paremmat.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

twinspeed

Lainaus käyttäjältä: Poser Ana - 17 heinäkuu 18, 10:27:33
->

Tämä softa on hieno, ja kyllä mä tykkään tuosta FXR:stäkin (jos rehellisiä ollaan, ja ollaanhan sitä ;) )
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Poser Ana

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 01 maaliskuu 19, 13:53:01
Tässä on minun makuuni ruuvattu mopo

Etusarjat ja midtapit.....mistä välistä tosta jalka menee  :D

Näistä uusista SpG:ssä on ainesta, niitä ei vielä hirveesti vielä näy duunattuna !
+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++