Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

´75 Rautapää bobberi (2.5 Rumpujarrupäivitys)

Aloittaja Mika_P, 02 maaliskuu 10, 23:11:59

« edellinen - seuraava »

mista

Toi on kyl hieno. Tyylipuhdas.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

013

sulla kun on tommonen etujarru niin heiluuko se niinku paljon?
ku vaimon rautiaisessa saman moinen ja sen puristaja heiluu todella paljon vrt japsin puristaja.

ja kyllä, hieno on.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

ma^ko

Hieno pyörä, mut mun silmää miellytti enemmän toi projektivaiheen musta tankkiväritys ääriviivaliekkihahmotelmilla...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Make

On kyllä erittäin komeeta jälkeä. Ei hirveesti rönsyile eikä tursua mitään silmille.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Mika_P

No niin herätys kuolleista, eli haluaisin kiittää kaikkea teitä kolmea jotka äänestivät meikäläisen fillaria vuoden projektialbumiäänestyksessä. Liikutuksen kyyneliä on pyyhitty silmäkulmasta!  ;D
No ei vaineskaan eli on tässä jotain pientä sipistelyäkin tehty. Sissybaarin leikkelin mun FXR:n mukana tulleesta chrome werksin tarvikesissybaarista. Takalokarin aihio on 50-luvun raitiovaunun etulokari, muutin sädettä sopivammaksi taivuttamalla reunoja ulospäin kakkosnelosen palan ja parin laudanpätkän avulla. Virkavallan kanssa oli erimielisyyksiä kilven sijoittelusta kesällä joten hoitui sekin samalla eli se tulee tietty tohon valon alle. 





Mika_P

Ja täysikokoiset kuvat löytyy täältä---> http://s230.photobucket.com/albums/ee53/Nsminis/Ironhedz/

Ja perään vielä kyssäri; mulla on tulossa tuohon rumpujarru eteen, ja ajattelin ens alkuun pinnata sen japsirummun hondan 19" kehään. Meneeköhän stuukki huonompaan suuntaan jos tulisi 19" eteen mustalla vannekehällä? Toi 19" olisi jopa aavistuksen kapeampi kun nykyinen 21" softailin kehä, ja kumiksi 3.5" 19 avoni??

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Mika_P - 02 tammikuu 12, 21:24:52
Ja täysikokoiset kuvat löytyy täältä---> http://s230.photobucket.com/albums/ee53/Nsminis/Ironhedz/

Ja perään vielä kyssäri; mulla on tulossa tuohon rumpujarru eteen, ja ajattelin ens alkuun pinnata sen japsirummun hondan 19" kehään. Meneeköhän stuukki huonompaan suuntaan jos tulisi 19" eteen mustalla vannekehällä? Toi 19" olisi jopa aavistuksen kapeampi kun nykyinen 21" softailin kehä, ja kumiksi 3.5" 19 avoni??
Minusta tuo kaksykkönen istuu tuoho tosi hyvin. En vaihtaisi pienempään. Etukehä mustaksi ja saksan ebaystä siihen uusi musta tähtinapa. En kyllä hiffaa miten saat tuohon kapeaan keulaan rumpujarrun mahtumaan?

Tykkään tästä pyörästä. Sikahieno tuo kavennettu tankki. Sissy ja takamatkustajan tyyny tuovat lisää retrolookkia. Hieno!

Make

Vannekehän mustennus tekee tuosta vielä paremman. Ihan sairaan hieno vekotin.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Spöke

#53
LainaaMinusta tuo kaksykkönen istuu tuoho tosi hyvin. En vaihtaisi pienempään. Etukehä mustaksi ja saksan ebaystä siihen uusi musta tähtinapa. En kyllä hiffaa miten saat tuohon kapeaan keulaan rumpujarrun mahtumaan?
Rezin kanssa niin samaa mieltä. Paitti tosta tähtinavasta. Nou chaanse laittaa tähtinapaa HD:n rummulla, ei mahu, mutta eikös tässä ollutkin tarkoitus käyttää japsirumpunapaa? Sellanen sopii kuin suutarin sormi sian perseeseen. Tää yks tykkää tossa pyörässä kaikesta, myös väriyhdistelmästä.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Hemuli

Helpostihan se rumpu sinne sujahtaa kuten Spöke sanoi, japsirumpu tai sitten 60/70-lukujen taitteen sportin rumpu kun on samalla itse napa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rodchop

Ihan hieno rautapääks :P
Laita 21" kapeemmalla vanteella.
Mä maalaisin lokarin tankin värillä, ainakun jotain värillistä käyttää esim. Messinki yms. Niin mielestäni parempi että muutama biitti samaa kamaa / väriä niin löytyy kaveri eikä tarvii yksinään mököttää.

Edit. Tuossa Friscottu tankki!
HOG Forever Forever HOG

streamliner

Lainaus käyttäjältä: Mika_P - 02 tammikuu 12, 21:18:01
Virkavallan kanssa oli erimielisyyksiä kilven sijoittelusta kesällä joten hoitui sekin samalla eli se tulee tietty tohon valon alle.

Mitä miekkamäen miehet sanoi?

sporttivartti

Vauhtireiät sopis takajarrun kylkeen!

Mika_P

OK, kiitti vaan taas positiivisesta palautteesta, tää talvi menee vähän sipistellessää kun ei oo enää mitään isompaa hommaa. Tapaninpäivänä laitoin uudet öljyt ja olihan se pakko käyttää lämpimäksi ja vähän ajella eestaas..  ;D ;D Hemulikin videosta päätellen oli samoissa hommissa!

Voisin laittaa kuvan tuosta rummusta joka multa jo löytyy kun hiivin tallille, eli se on ´69 cb350 tuplanokkainen, ostin toisen narrow glide akselin joka olisi tarkoitus koneistaa 15mm laakereille sopivaksi, sitten vasemman puoleiseen päähän kaksiosainen holkki että akseli puristuu edelleen orkkis keulaputkeen. Ei oo vaan ketään sorvaaja tuttua, eli jos joku haluaa pientä korvausta vastaan koneistaa akselin ja vetää siihen jonkun sopivan kierteen päähän niin laittakaa vaikka privaviestiä.  8)

Kun noita kuvia itsekin katto ja tuumaili niin varmaan pysyn 21" etuvanteessa. Täytyy pistää väijyyn tuollainen 21x1.6" kehä, eli ilmeisesti kaikki 36 reikäiset käy sillä pinnat joutuu varmaan jokatapauksessa teettämään. Kaikki kehuu buchanania, mutta oon sinne jo pari kyselyä laittanut eivätkä vastaa...  Onkos kokemuksia muista hyvistä custom pinnasarjoja tekevistä firmoista?

Mika_P

Lainaus käyttäjältä: streamliner - 03 tammikuu 12, 13:33:40
Lainaus käyttäjältä: Mika_P - 02 tammikuu 12, 21:18:01
Virkavallan kanssa oli erimielisyyksiä kilven sijoittelusta kesällä joten hoitui sekin samalla eli se tulee tietty tohon valon alle.

Mitä miekkamäen miehet sanoi?

Seisoi pyörän takana oikealla ja sanoi että "mun pitää pystyä lukemaan se kilpi kun seison tässä" Kyllä sieltä se pykäläkirjakin kaivettiin esiin ja lainattiin lain sanaa. Poliisilla oli silloin joku hiljainen ylinopeusratsia siuntiossa, tulin eri suunnasta mihin ne tutkasi, ja silti lähti prätkäkyttä ja maija molemmat perään?? Kun vedin tien sivuun en ehtinyt edes päivää sanoa kun kuului "alahan kaivaa papereita esiin.."

No hyvä ettei keskittynyt pyörän muihin laittomuuksiin..  ;D