Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovelhead 79 Kavalier der Stasse

Aloittaja L+L, 30 syyskuu 12, 12:36:06

« edellinen - seuraava »

JPP

Kun on noin komeet taka-akselin valukappaleet niin ois mun mielestä vielä komeempi runko kun sais tuon laatikon takana olevan poikittaisen swingiperärungosta muistuttavan avonaisen putken pätkän piiloon orkkis jäykkäperärungon tavoin. Tuo on sellainen asia, joka itellä pistää silmään aina ekaks. Rikkoo linjan. Sori :)

Komia talli!

L+L


L+L

Vanteet ja renkaat saapuu.Ps Hemuli,onko tuttu napa?

Hemuli

Molemmat navat näyttää aika tutuilta. Mitäs kautta noi sulle kiersi?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Sammy

Mun täytyy tunnustaa takanavan edelleen kiertoon ohjaaminen  :)    Tuo oli yhden kesän mulla shoveli bobberissa, mutta pinnattuna 16" kehään ei pinnat tykänny kestää.

Hyvältä näyttää Lasse! Pitäis tulla noutaa se jalkakykä jossain vaiheessa....

Sami



L+L

Saa nähdä kestääkö pinnat tässä kaksykkösessa.Pinnauksessa oli pientä ongelmaa.Pinnat ottaa alapäästä yhteen mikä ei ole paras vaihtoehto.

Sammy

Pinnasitteko joka toinen pinna sisältä ja joka toinen ulkokautta?
Tolleen mulla siinä 16" kehässä..

Sami

Hemuli

Jos pinnaa niin että joka toinen sisältä ja ulkoa niin pitää olla erikoispinnat joissa puolessa jyrkemmin taitettu koukku että pinnat ei jää jännitykseen. Taitaa olla jyrkemmässä koukussa vähän enemmän mittaakin. Lasse on käyttänyt sportin pinnoja jotka on tarkoitettu tuollaiseen pinnaukseen, ainoa ero se että 21-tuumaisessa pitäisi periaatteessa käyttää sellaista napaa jossa pinnanreiät on snadisti limittäin eikä suorassa linjassa. Näin se on tehdasvanteissa ja pinnat ei nojaa toisiinsa.

Kasasin tuossa yhteen omaan projektiin vanteet samaa erää oleville navoille. Toivotaan että kestää ;).

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Sammy

Mitta oli pinnan kauloissa eri. Kulma muistaakseni sama.
6 pinnaa meni katki Salo-Himos-Salo reissulla tuolla kombolla..
Rosteripinnat jos tuolla mitään väliä mihinkään??

Sami

Hemuli

Jos kulma oli sama niin silloin ulkokautta kiertävät pinnat jäi jännitykseen. Ja erityisesti rosteri ei tykkkää yhtään jännästä vaan napsahtaa poikki.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

L+L

No niin.Eiköhän tää tuntuu joululta.Tänään starttaan kohti Mannheim ja Veterama.Viikonloppuna tiedossa romutorilla mylläämistä,paljon kävelyä ja ehkä pari olutta.Ensi viikolla sitten kuvat.

mista

Jos löytyy jotain kivaa mullekkin niin ilmoittele.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

L+L

Terve taas,kaverit jo kyselee tapahtuuko tallissa enää mitään.Vastaus on ei.Pidän nyt vuoden tauon ja jatkan sitten ensi syksyllä.On laitettava naapurin pyörä kuntoon ensi kesäksi.Laitan kyllä kuvia siitä kun ehdin aloittaa.Se toinen asia oli se että voitin kesällä lahjakortin Otherside
tattoo puljuun Lahteen, mutta en ehdi itse käyttää sitä ja ajattelin että jos joku olis kiinostunnut siitä voisin vaikka lahjoittaa sen.Arvo ei ole kuin 100â,¬ mutta kyllä sillä jo pienen jakoavaimen saa hakkattu vaikka otsaan.Viimeinen käyttöpäivä on 8.12.2013.eli hopi hopi ja osoite tulemaan.

hazzinen

mulla on aika kyseiseen putkaan 12.12. liekkö ne varanneet sen 8. päivän kokonaan sille lahjakortille? saattasin ottaa kyllä sinne yhteyttä että jos 8. päivä on vapaa nii saisin hiukkasen enämpi ruusunkukkaa kaulan ja olkapään välille.

edittinä omaa köpsyyttä, tosiaan tossahaa lukee että se 8. päivä on viimenen päivä, no selviihää se jos on vaan enää vapaita aikoja yhtään.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

L+L

Lainaus käyttäjältä: hazzinen - 11 marraskuu 13, 20:18:46
mulla on aika kyseiseen putkaan 12.12. liekkö ne varanneet sen 8. päivän kokonaan sille lahjakortille? saattasin ottaa kyllä sinne yhteyttä että jos 8. päivä on vapaa nii saisin hiukkasen enämpi ruusunkukkaa kaulan ja olkapään välille.

edittinä omaa köpsyyttä, tosiaan tossahaa lukee että se 8. päivä on viimenen päivä, no selviihää se jos on vaan enää vapaita aikoja yhtään.

Niin?otatko sen ja minne lähetän?Eiköhän pojat siellä tekee poikkeuksen  jos kerran menet muutenkin.kannattais soittaa.