Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Daytona Bike Week 9.-18.3. 2012

Aloittaja Kokkonen, 12 marraskuu 11, 11:04:12

« edellinen - seuraava »

rodchop

HOG Forever Forever HOG

rodchop

Nää taas oli Tropical Tattoo show,sta.
HOG Forever Forever HOG

rodchop

HOG Forever Forever HOG

flhx

#33
Sain viimeinkin latailtua kuvat kamerasta koneelle joten lisätäänpä tähän nyt motskariharrastukseen hyvin liittyvää aihepiiriä eli aseita...Georgian pojan ampumaleiriltä siis.

Oman suosikkini eli 50calin patruuna:




Ja itse 50cal, tahtoo...



Ja mökkireissun tärkein varuste(noh, budweiserin lisäksi..), Colt 45ACP :



Kuvassa odottaa palautusta omistajalle lipas irti ja patruunapesä tyhjänä,kuvausta varten luisti edessä. Georgia Boy oli sitä mieltä että pimeään metsään tarvitaan myös pimeänäkölaitteet joten sellainenkin tietysti tuli mukaan...Itse otin mukaan myös kuvassa näkyvän taskulampun koska koin pimeänäkökiikarin hieman haastavaksi käyttää nelivitosen kanssa...Niin ja tuota nelivitostahan ei sitten tarvittu tuolla mökillä. Onneksi. Mutta mun mielestä tää on hyvä filosofia: better to have one and not need it, than to need one and not have it..(parempi että on mukana eikä tarvitse sitä, kuin että tarvitsisi eikä se ole mukana...)Pätee hyvin myös mm. työkaluihin mopon kyydissä..

Ja ettei ketään ala aihepiiri liikaa ahdistamaan niin pistetäänpä kuva todella hienosta X-Wedge koneisesta raaserista Daytonassa,taisi olla Brass Ballsin osastolla. Tämä oli viime vuonna hivenen keskeneräisenä erään vakuutusyhtiön teltalla:

R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Rautahauli

^Tässä kuva 10mm:n pleitistä johon on roiskastu tuollainen puolituumainen BMG:n kuula, kuvassa samanlainen kuula mallina. Pienempi reikä on 308 Win:n jäljiltä.

FXEF-81

flhx

#35
^- OT:na Daytona aiheeseen, mutta enpä haluais olla vastaanottavana osapuolena kun tollasella viiskympillä alkaa joku vihasempi kaveri ampumaan. Melko komeasti menee AP:t panssaroinneista läpi,Georgian äijällä oli kans esimerkkiä aiheesta.(Se jäi vähän epäselväks että mihin se tarkkaan ottaen tarvitsi kaupungissa olevan omakotitalon puolustuksessa tota viiskymppistä..Pisin ampumaetäisyys sillä tienoolla oli kuitenkin jotain 50 metrin luokkaa..No, ehkä se aatteli että joku saattaa tulla ryöstämään sitä esim. miehistönkuljetusvaunulla jolloin se voi roimia panssaroinnista läpi ja eliminoida ryöstäjät..)Yhestä .50 Barrettia esitelleestä lehdestä aikanaan lukemani legenda kerto että ekan Irak vs Usa maaottelun aikaan oli kevyesti panssaroitu Irakin armeijan yksikkö antautunut muutamalle jenkkien tarkka-ampujalle kun nämä olivat tulittaneet saattuetta 50cal tarkkuuskivääreillä. Irakilaiset olivat kuvitelleet joutuneensa tykistökeskityksen kohteeksi...

Noniin, takasin aiheeseen Daytonasta ennenku modet hermostuu ja antaa banaania OT:sta..

Muuten hieno FXR, mutta... sais siinä mun mielestä etulokari olla..

(edit: tuo FXR on siis tuon Brass Ballsin "tuotantopyörä", Brawler GT, hinta alkaen n. 30k taalaa. Samoin tuo yllä postaamani X-Wedge taisi olla tulossa tuotantoon, hinta oli kai jossain 50-60k taalan kieppeillä...

http://www.brassballsbobbers.com/new/bikes.aspx )



R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Natking

Oliskos se juippi sanonut etta toi X-wedgen hinta oli $65k, paatin jattaa ostamatta kun mulla on jo se shovelikin  ::)
Just trying to be different (like everyone else)

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Natking - 02 huhtikuu 12, 06:34:43
Oliskos se juippi sanonut etta toi X-wedgen hinta oli $65k, paatin jattaa ostamatta kun mulla on jo se shovelikin  ::)

Hyvin ymmärrettävää, kyllähän shoveli on nätimpi kone kuyin mokoma X-wedge...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.