Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pari bolt-on rojektia

Aloittaja MikkoS, 21 maaliskuu 10, 08:56:02

« edellinen - seuraava »

Lyytinen

Toiset taas on sitä mieltä, että turha upottaa kun ne nousee kannen tasolle kuitenkin. Itse kallistun tälle kantille sen jälkeen kun kaivelin yhden insertin shovelin kansista pois, ei ole järin häävi esitys. Harmi kun ei tullut kuvia otettua.

Kapteeni sika

Mun laitteen insertit upotettiin monta vuotta sitten ja samoilla kohilla ne oli vielä viime talvena. Ja on se orkkis systeemi mun mielestä parempi kun aftermarkettikansissa, jossa ne insertit on kierteellä, vaikka sieltä nyt yksi valuinsertti aina viidenkymmenen vuoden välein pintaan pulpahtaisi.  ;)

Soikkeli

Mulla aikoinaan pannun takakannen kierteet nousi, ne jyrsittiin alemmaksi. Seuraavan kesänä nousi sitten etukannesta kierteet, nekin upotettiin alas.
Ajelin muistaakseni kesän noin ja sitten ostin STD:n kannet. Niissä on jo valmiiksi upotukset  ;D
C.O.G. 
Lifemember

rampo63


Ajelin muistaakseni kesän noin ja sitten ostin STD:n kannet. Niissä on jo valmiiksi upotukset  ;D
[/quote]Joista jossain vaihees nousee pakokanavan vierestä yks tai kaks.

Soikkeli

On noilla kansilla ajeltu 17 tai 18  vuotta ilman huolia. Jos vanhoihin kansiin vertaa niin 30 vuotta vielä jäljellä. Se riittää miulle ihan hyvin.
C.O.G. 
Lifemember

MikkoS

Lätällä testilenkki ajettu ja pannustakin savut otettu. Kevät saa tulla.

Rezi

Hieno lättä. Just semmonen kun lätän pitää olla.

MikkoS

parisen tonnia kestänyt ja vetää hyvin. Tangon vaihdoin ajomukavuuden nimissä repro flanderssiin, tietysti stellings tyyppisillä risereillä. Magneettokin on alun säätelyiden jälkeen pelannut hyvin. Ja tuli jo ihan tarpeeseenkin, kun toissapäivänä hävisi lataus kesken reissun...

MikkoS

Tämähän kesti sitten koko kesän hienosti. Yhteensä 8300 km välillä helsinki - kemijärvi. Paremmin kuin evoluutio, joka jätti muonioon jäämerelle mennessä, lataus hajosi. Ajomukavuus norsunkorvalla ja flanders tangolla on täydellinen, ainoa lisäys mikä välillä on ollut suunnitelmissa, on etulokasuoja. Tuli taas tänä kesänä vettä ihan joka reissulla.. Purijaisissa mitattiin tehoksi 31 hepoa, ja mitattu huippunopeus on 135 km/h. Matkanopeutena voi helposti pitää satasta.

Nyt kun talveksi ei ole kuin renkaan- ja öljynvaihtohommia, niin kerkee vaikka tankin sotkemaan käläkälä maalilla. Takavaloksi löysin ebaysta Crocker kopion, ja etulampuksi veteramasta patinoituneen auton huomiovalon.

MikkoS

Aika pientä on ollut puuhastelut tänä talvena. Naapurin pirkko väritti punaisen viivan tankkiin, ja ite tein sidontakiskon takaloksuun, kun ne pakaasit meinaa aina tippua. Mutta kun piti tipatonta tammikuun (paitsi 14. päivä), niin piti jotain tekemistä keksiä. Tällä kertaa se oli 55 vuotta avaamattomana olleen 283:sen kunnostaminen. Siitäkin olisi miljuuna kuvaa, mutta ei taita sopia tämän foorumin aiheeseen. Joka tapauksessa, koneet on taas iskussa, joten kesä ois kiva.

Don Quijote

Siinä on kyllä lättä kohdallaan 👍
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.