Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Japsi

Aloittaja Kokkonen, 26 maaliskuu 10, 09:51:28

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 15 marraskuu 12, 23:10:00
Hieno caferacer!

Ainoa mikä tuossa minun silmääni ottaa, on tuo tyhjä kolmio siinä, missä kuivasumppukoneessa yleensä olis öljytankki. Voisi jonkun laatikon (työkaluboksin, akkuboksin tms)  väsätä tuollaisiin, niin olis paljon parempi. Tai niin minä tekisin... Niin, tai en tiedä haittaako teitä muita tuo tyhjä tila, mutta minua ainakin haittaa.

Mitä kevyempi, sitä kevyempi?


twinspeed

Jep! Nämä ovat kyllä hienoja:


Ja mitään tyhjää tilaa tuohon japsien yleiseen kompastuskivikolmioon ei muodostu, koska tuutit ovat kuivasumppumoottoreita ;D





"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

jyrggä

Tuo ARD on kyllä hieno biitti. Eikä yhtään niin harvinainen edes kuin luulis ;)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

jannu

Joko se on tontilla ?

Lassi


jyrggä

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

twinspeed

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Make

Palataanpas taas asialinjalle. Löytyi tällainen kuva kun yhtä ulkoista kovalaveyäni selailin.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Miska

Lainaus käyttäjältä: Make - 05 tammikuu 13, 21:28:05
Palataanpas taas asialinjalle. Löytyi tällainen kuva kun yhtä ulkoista kovalaveyäni selailin.

Orastavaa närkästystä mielessäin kelasin: "Et miten niin asialinjalle, sillä edellisen postauksen Kawa(?) on hieno...", mut sitten avasin ton liittämäsi kuvan ja oivalluksen virne levisi naamalleni. Luulen siis ymmärtäväni mitä tarkoitit "asialinjalla".  ;D
-Just another guy on the lost highway-

Make

Lainaus käyttäjältä: Miska - 05 tammikuu 13, 22:32:44
Lainaus käyttäjältä: Make - 05 tammikuu 13, 21:28:05
Palataanpas taas asialinjalle. Löytyi tällainen kuva kun yhtä ulkoista kovalaveyäni selailin.

Orastavaa närkästystä mielessäin kelasin: "Et miten niin asialinjalle, sillä edellisen postauksen Kawa(?) on hieno...", mut sitten avasin ton liittämäsi kuvan ja oivalluksen virne levisi naamalleni. Luulen siis ymmärtäväni mitä tarkoitit "asialinjalla".  ;D

Hieno, hienompi, happopyörä :D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ma^ko

Toi Maken postaama tuutti on kyl melko mykistävä... Tuota moldaillessa on saattanut mennä lantamadonlakkeja tuokkonen jos toinenkin, tai jotain muuta vastaavaa tuotetta.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

013



Tämä jytäri pääsi jonkinsortin yamaha tourille mukaan:
After presenting the bike to the Yamaha representatives during the 2012 Indianapolis MotoGp race. They have decided to take the bike for the next year on tour for the Progressive International Motorcycle Show Circuit throughout the United States.

lisää täällä-> http://www.xs650chopper.com/2012/11/a-little-salt-flat-influenced/#more-17960
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

013

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

teemu-O

#299
Tuli vastaan Dice magazinen sivuilla, luultavasti japsi:
http://2.bp.blogspot.com/-4eM1V4ffs2Q/UW3YDRP7f0I/AAAAAAAAd3w/j0H5IeFKSw0/s1600/DSC02546.jpg
Kyllä kapee on vaan jotakin...  ;)


edit. onnistuikoihan kuvan liittäminen
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White