Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

S&s Ilmansuodatin

Aloittaja Hd 1200, 15 maaliskuu 17, 21:59:13

« edellinen - seuraava »

Hd 1200

Olis ostoslistalla hengittävämpi suodatin niin olisko kellää  kokemusta mikä olis hyvä vaihtoehto ja mikä menis vielä s&s koppaan.

etelahelsinki

Näh,
Linkissä olevaa sinistä superlon tyyppistä en pidä hengittävänä.
Pestävä, esim K&N tullee litkujenkin kanssa edullisemmaksi.
Tuosta:
http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%21114786

Ile

bobbernation

Jos sul on teardroppi niin vaikea kuvitella että kone imee enempää kuin se voi antaa. En tosin tiedä mihin koneeseen tulossa. S&Sällä on tuumaa leveämpi high flow filtteri siihen. Jos ei sekään riitä niin kannattaa varmaan jo harkita velocity stäkkiä kun en oikeen keksi mikä imis enempi ilmaa.

Make

Lainaus käyttäjältä: bobbernation - 29 huhtikuu 17, 20:59:53
Jos sul on teardroppi niin vaikea kuvitella että kone imee enempää kuin se voi antaa.

Hyvin harvoin näin tapahtuu ;D

Suodatinelementeissä on kuitenkin eroja.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

bobbernation

Lainaus käyttäjältä: Make - 29 huhtikuu 17, 21:09:00
Lainaus käyttäjältä: bobbernation - 29 huhtikuu 17, 20:59:53
Jos sul on teardroppi niin vaikea kuvitella että kone imee enempää kuin se voi antaa.

Hyvin harvoin näin tapahtuu ;D

Suodatinelementeissä on kuitenkin eroja.

totta joo, jos s&s oma/k&n:än laittaa niin pitäis virrata. Ja se highflow antaa aika paljon pintaalaa lisää. Kunhan ei sitä vaahtomuovihässäkkää sinne mene tunkemaan :D

jape

joo oon joutunu sen lisäksi että on laittanut tota tuumaa leveempää niin poraa reikiä koppaan. kopasta saa myös tehtaan (SS) reijittämää versiota.
Noi on aika helppo todentaa Dynossa paineanturilla tai ihan vaan putsari pois ja veto...

rivakampi raitiovaunu 89cui:
vaki td +k&n 100hp
vaki td +k&n +1"  106hp
k&n +1 ja suora levy putsarin päällä 109hp

bobbernation

Kokeilin ihan mielenkiinnosta +1" filtteriä omaansuper eehen ja huomattava ero vakkarifilsuun. käytän aika rikkaalla konetta ja tää tasoitti seosta sopivasti ja käynti parani entisestään. Tää oli siinä mielessä yllättävää että kyseessä on kone jossa reippaasti alle sen 100heppaa mille toi vakkarifilsu on mitotettu. Mut näin sitä yllättyy aina vaan.

Harri

Mistähän tuota +1" high flow suodatinta saisi noiden korotustappien (3 kpl) kanssa? Suomesta tai edes Europasta?

W&W sivujen kuvissa ei niitä näy. Pelkät tapitkin riittäisivät jos W&W:ltä ostasi suodattimen.

Ruiskussa tuo Teardrop on kiinni ja nykyisellä 60 mm korkealla ahtaalta näyttää...

Vuppe

Storehouse.

Joku kotimainen diileri tilaa sen sulle, ne ei myy yksityisille.

https://www.motorcyclestorehouse.com/product/531427

ranze

Lainaus käyttäjältä: bobbernation - 29 huhtikuu 17, 20:59:53
Jos sul on teardroppi niin vaikea kuvitella että kone imee enempää kuin se voi antaa.

Mulle yks kauppias möi 124" sössöön sen matalamman teardropin. Meni penkissä aina loppuvedossa rikkaalle kun ei yksinkertaisesti saanut ilmaa. Olisin tarvinnut sen syvemmän version.

Muutenkin em. filsukaupat meni vihkoon. Alun perin tuli sellaisella pohjalevyllä, mikä oli tarkoitettu harrikan kansille. Kyseisessä setissä kun oli sössön superstock -kannet. Jotka kyseinen kauppias itse mulle möi. En oo sanottavasti ostellut sieltä sen koomin.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Jack

Lainaus käyttäjältä: ranze - 02 toukokuu 21, 13:25:20
Lainaus käyttäjältä: bobbernation - 29 huhtikuu 17, 20:59:53
Jos sul on teardroppi niin vaikea kuvitella että kone imee enempää kuin se voi antaa.

Mulle yks kauppias möi 124" sössöön sen matalamman teardropin. Meni penkissä aina loppuvedossa rikkaalle kun ei yksinkertaisesti saanut ilmaa. Olisin tarvinnut sen syvemmän version.

Muutenkin em. filsukaupat meni vihkoon. Alun perin tuli sellaisella pohjalevyllä, mikä oli tarkoitettu harrikan kansille. Kyseisessä setissä kun oli sössön superstock -kannet. Jotka kyseinen kauppias itse mulle möi. En oo sanottavasti ostellut sieltä sen koomin.

Tähän sellanen tykkäsypeukku kirjoittajalle, ja voihan sen gurun/firman nimenkin tähän laittaa...
Flatheads!!!

ranze

Lainaus käyttäjältä: Jack - 02 toukokuu 21, 20:13:58Tähän sellanen tykkäsypeukku kirjoittajalle, ja voihan sen gurun/firman nimenkin tähän laittaa...


Sori offtopikista mutta kerrotaan nyt sitten kunnolla jos kerran aletaan.  ;)

En tiedä mistä puhut, mutta sanottaisiinko että en oo paljon Lambergilta ostellut.  ::) Ja penkissä käytiin Kalixin Kjell-Andersin luona. Tietää aika paljon myös sössöistä.

No sössön 124" mörkökone meni Dynakuskille, joka on ollut siihen tyytyväinen, ilman em. putsaria. Ja rakennutin Alavuden gurulla 106" pikkustrokerin sen putsarin ympärille. Se on nykyään Pohjanmaalla, mistä mun pannukin on lähtöisin.

Pointti kuitenkin että satakuutoseen se matalampi teardroppi yhdistettynä Ky*pä & N*nni (K&N) putsariin, ilmaa tuli oikein riittävästi.  ;D 

Kun kasvan isoksi, korjaan pannun matkassa tulleen sössön ja palautan sen teardropinkin siihen. Vaivun sillä välin epätoivoon Mikunin kanssa joka on osoittautunut rumasta ulkomuodostaan huolimatta kelpo mehumaijaksi.  ::)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Jack

https://www.sscycle.com/docs/default-source/default-document-library/510-0245_carb_tuning.pdf?sfvrsn=0

katsokaapa ohjetta ja sitten säätöohjeesta kohta 11.

Miksi tuo ruuvi (#14)  pitää ottaa pois?

Flatheads!!!

013

Liittyskö se tuohon kohokammion huohotukseen. Omalla putsarilla reikä laipassamutta joku muu putsarin taustalevy voi peittää huohotusreiån.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Jack

Lainaus käyttäjältä: 013 - 08 elokuu 21, 18:24:17
Liittyskö se tuohon kohokammion huohotukseen. Omalla putsarilla reikä laipassamutta joku muu putsarin taustalevy voi peittää huohotusreiån.

tätä epäilen, no mun "jossain muussa" on reikä niinku sössön omassa pohjassa
Flatheads!!!