Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

Jack

tuli sellanen juttu mieleen, et jos sen laatikkovaimentimen teet, ni pitääkö sinne rakennella jotain laippoja pakokaasun kulkua ohjaamaan?

Tähän varmaan joku änkkäriguru osaa vastata
Flatheads!!!

Jack





vaikka onkin auton änkkäri....
Flatheads!!!

jannu

#1622
Syntymälahjana parantumattoman pakoputkifetissin saaneena katson velvollisuudekseni ehdottomasti tuomita moiset suunnitelmat  >:(

Näyttävät, uljaat, pahennusta herättävät, äänekkäät ja suorastaan röyhkeät,....nämä ovat sopivimmat adjektiivit pakoputkista puhuttaessa  ;)

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: jannu - 30 joulukuu 16, 10:41:40
Näyttävät, uljaat, pahennusta herättävät, äänekkäät ja suorastaan röyhkeät,....nämä ovat sopivimmat adjektiivit pakoputkista puhuttaessa  ;)

Amen, brother! 8)
Long John Stroker

Spöke

Mitä mää sanosin 🤓
Lainaus käyttäjältä: Spöke - 29 joulukuu 16, 23:42:57
Maltilliset pärinät? Chopperissa pitää olla Helvetin Esikartanokden pauhu! Mun heikentyneellä kuulolla sekin on tisin maltillista pärinää 😬
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

Höpsistä jätkät.

sanoisin et (melkeen kaikki) näyttävät räyhäkkäät jne putket on jo nähty....feel the difference ;-)
Flatheads!!!

Rezi

Hyvää pakoputkikeskustelua. Meikäläinen tykkää näyttävistä putkista, mutta kaposeen chopperiin sopii myös "putketon" lookki. Alla pari esimerkkiä ihailemistani prätkistä, joissa putket on jotakuinkin pelkät käyrät.

Cloud 9


Jupiter


Luulen, että näissä choppereisa  ei melu ole ongelma. Mutta kun meikäläin ajaa chopperilla lähes päivittäin, niin järjetön meteli on turhaa. Se vaan ottaa ajossa pattiin eikä näillä häksättimillä kannata virkavallan huomiota varsinaisesti kerätä ;D

Rezi

Toisaalta ehkä tuo oma edellinen chopperi olis haljumpi ilman tuota töröttävää pakoputkea.



Putkihommaa pitää funtsia tosissaan.

JKKo

Solmu ja sen sisälle propelli. Viheltää kivasti.
883/1200/turbo

kimmo

Moottorpyörään kuuluu pakoputki. (vähintään yksi kpl).

Ääntä pitää olla, mutta kohtuus riittää, kun mopolla ajetaan pitkin kaupunkia päivittäin.

Näyttelyvehkeet erikseen...... mutta kyllä niissäkin tarvitaan pakoputki... käyrä ei riitä.

..Just my opinion...

Rezi

Käytin Shovel Chopperin 2-1 putkiin viisi Marteliuksen kävelykeppiä. Ehkä tarvitsen noita nyt useamman.



Avarsin rungon niin, että etupytyn putken saa vedettyä tuttuun tapaan rungon sisällä laatikon alta. Takapytyn putki voisi kulkea laatikon alta rungon ulkopuolella. Nämä faktat voisi olla tulevan putkijumpan lähtökohdat.

Smokie

Nokka taitaa vaikuttaa aika paljon pörinöihin. Mulle oli aika yllätys että kun tein rautikseen 20-luvun kisaputket 1" vesijohtoputkesta, siis ihan suorat 30cm tumpit niin meteli oli aivan inhimillinen. Ei nyt ehkä kadulle kelpaavaa tasoa muttei kuitenkaan mitään järjetöntä pärinää mitä yleensä lähtee moottorista missä ei ole vaimentimia. Aiemmin oli suolistetut alkuperäiset putket missä oli kuitenkin reikälevyt sisällä, ne ei olleet yhtään sen hiljaisemmat.

L+L

Mun ehdotus olis kaks yhteen.etuputki lähtis niin kuin herculeksesta, yhtyy takapyttyyn putken joka on sulla siellä jo ,ja vaihdelaatikon alta sitten ylös ja siihen litteä jättifishtail, you know what i mean.

L+L

Lainaus käyttäjältä: L+L - 31 joulukuu 16, 10:04:31
Mun ehdotus olis kaks yhteen.etuputki lähtis niin kuin herculeksesta, yhtyy takapyttyyn putken joka on sulla siellä jo ,ja vaihdelaatikon alta sitten ylös ja siihen litteä jättifishtail, you know what i mean.
Ai niin,se fishtail olis ei sais nousta runkoputken yli vaan jäis kahden putken väliin.

Sammy

Mä taasen komppaan ideaa pöntöstä laatikon alle 
Pyörän sirot linjat korostuu kun ei ole ylimääräistä törröttämässä.
Vrt, Jupiter & Cloud 9