Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

Rezi

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 09 helmikuu 14, 13:38:17
rezi, saaks noinkin keskel olevil tapeil noin pystyn jarruspedun klabin alle nostamatta kinttua tapilta?
Pakkohan tuossa on jalka nostaa tapilta. Ja vieläpä aika korkealle. Mutta sama "ongelma" lienee HD:n orkkispedaalin kanssa.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 09 helmikuu 14, 14:05:56
Pakkohan tuossa on jalka nostaa tapilta. Ja vieläpä aika korkealle. Mutta sama "ongelma" lienee HD:n orkkispedaalin kanssa.

Vain jos sul on yhdistelmä astinlaudoille tarkoitettu pedaali ja tapit. Näin mä katselinkin et jarrua joutuu hakemaan korkelta, asia joka ei tunnu joitain häiritsevän lainkaan ja jolle mä tekisin jotain.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 08 helmikuu 14, 09:42:20
Öljynsuodattimen pidikkeen kestävydestä käytiin keskustelu vuosi sitten kun sen värkkäsin. Kirjoitin silloin, että jokainen lukija saa käydä omin käsin kokeilemassa rakenteen jämäkkyyden. Toistan sen eli jos tämän häksättimen jossakin bongaat niin luvan kassa saa suodatinta tempoa ;D

Ymmärsinkös mä tän sitte jotenki väärin...? ;D

Mä nyt oon vaan vähän "myötähuolissani" tosta sun filtterisysteemistä, se kun paskaksi mennessään saattaa aiheuttaa isonkin vahingon. Omat kokemukset kun ovat sitä sorttia, että semmonenkin jonka kuvittelee kestävän, menee paskaksi tärinästä.
Long John Stroker

Hessu

Mä en ala.
Mutta onks noin kuvat vaan niin synkkiä ettei näy, vai eiks tossa jarruspedussa oo palautusvieteriä?  Ja siitä lähtee... ei sitä tarvii osasto.

Jensen

#1459
Pidin öljytankin maalauksesta ja se näytti hyvälle.. Tuokohan rezi mopen Oulun näyttelyyn?

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 10 helmikuu 14, 15:30:47
Mä nyt oon vaan vähän "myötähuolissani" tosta sun filtterisysteemistä, se kun paskaksi mennessään saattaa aiheuttaa isonkin vahingon. Omat kokemukset kun ovat sitä sorttia, että semmonenkin jonka kuvittelee kestävän, menee paskaksi tärinästä.
Kiitos T-bonelle myötähuolestumisesta. Tuolla keksinnöllä kuitenkin jälleen mennään ja toivotaan ettei se porsi tien päällä ;D

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 10 helmikuu 14, 19:30:46
Mutta onks noin kuvat vaan niin synkkiä ettei näy, vai eiks tossa jarruspedussa oo palautusvieteriä?  Ja siitä lähtee... ei sitä tarvii osasto.
Aivan oikein ;D Ei jarrupedaali kaipaa palautusvieteriä.

Lainaus käyttäjältä: Jensen - 10 helmikuu 14, 20:07:55
Pidin öljytankin maalauksesta ja se näytti hyvälle.. Tuokohan rezi mopen Oulun näyttelyyn?
Kyllä tämän voi jälleen Oulun näyttelystä bongata. Siis 11-12. tuokokuuta http://www.accoulu.fi/show.htm

Rezi

Piti lakata tuo lokari kolmeen kertaan ennenkuin sain pinnan kuntoon. Ei oo helppoa lakan levittäminen. Roskia, appelsiinia ja valumia väkisinkin ja armotonta potutusta, mutta kolmannella kerralla onnistui ;D Pari pientä roskaa, mutta en taida uskaltaa hioa ja myllyttää, kun ei tuota kiiltoa saa uitenkaan palautettua.


Ei lakkapinta saa kuvissa miltään näytämään, mutta siitä tuli hemmetin hyvä!! Onnistumisen riemua :) :)

Jensen

Tankki kiinnostaa? Punainen Candy?

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Jensen - 10 helmikuu 14, 23:31:34
Tankki kiinnostaa? Punainen Candy?
Niinku aikasemmin kirjoitin tankissa on Renaultin sävyllä metalli base. Päällä pari kerrosta 1k candylakkaa ja sitten 2K kirkaslakkaa. Tuo menetelmä ei liene "oikea" candymaalaus, mutta laitoin candyä punaisen päälle kun sitä tuli tilattua samasta puljusta kuin kromimaalikin.


Tyrhaa ostin punaista kolme desiä, kun sitä meni tankkiin vajaa desilitra.


On tankissa ehkä vähän candylookkia eikä pelkkä metallinhohto.

Lastu

Melkoisen maukkaan näköinen päristin.
Mä oon mä...

Rezi

Pyörän loppukasaus on herkuttelua. Ajokauteen vielä kuukausikaupalla aikaa eikä mihinkään kiire  :) Lokarin laitoin kiinni ja takavalon himmailin paikoilleen. Tykkään tuosta lampusta, mutta samalla hoksasin, ettei tuohon hoijakkaan enää mitää lokarin päällä lepäävää saa kiinnitettyä kun tuo lamppu on tiellä…;D




Hemuli

Lamppu on niin hieno että tähän pätee mainiosti vanha viisaus "tyyli ennen tarkoitusta" :)
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Don Quijote

#1467
Lainaus käyttäjältä: Rezi - 13 helmikuu 14, 23:04:29...hoksasin, ettei tuohon hoijakkaan enää mitää lokarin päällä lepäävää saa kiinnitettyä kun tuo lamppu on tiellä…;D

Nyt kehittelet lampun ympärille jonkun häkin tai ritilän, joka toimii pakkarina yksin ajellessa ja johon saat kiinnitettyä tarvittaessa pallin kyytiläistä varten. Lamppu saa olla siella alla suojassa tuollaisenaan.

Samalla tulee uusi käytännöllinen yksityiskohta hämmästeltäväksi ja lokari sekä hoijakka tuettua toisiinsa ennennäkemättömän tukevasti mutta sirosti. Tuossa vielä "hieno" hahmotelma selventämään tekstiä. Metallimies toteuttaa tuon tietysti huomattavasti tyylikkäämmin vaikka jostain 10mm rosteritangosta tms.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Jude

Samaa olin tulossa ehdottamaan kuin DQ, omassa tekeillä samantapainen ratkaisu, mulla se tulee enempi poistamaan vibraatiota pois sissystä mutta samalla idealla, soolona suojaa maalauksia ja kyytiläisen penkin kiinnitys pakkariin.

Spöke

Aika tikkari toi tankin väri. Tekis mieli nuolaista ;D
Hiton hyvältä näyttää, parannusta näkee syntyvän vuosi vuodelta!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa