Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

makela68

Suoraan sanottuna:älä pilaa pyörän ja ajajan lookkia noilla sarvilla,pyörä näyttää huonommalta ja kuskin ajoasento vähintäänkin koomiselta!!

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 29 joulukuu 12, 22:04:53
Tuo mahtuis jopa kääntymään osumatta tankkiin.


Mahtuu kääntymään, mut mahtuuko kääntämään? Vaikuttaa kuvassa väli siltä että rystyset/fingerit tyssää tankin kanteen joka käännöksessä, hippasen voip hankaloittaa.

Rumakin tuo on mun silmään, mut niin nuo kädet munissa ruohonleikkuriratkaisut on aina.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jyrggä

Jos meinasit yhtään oikeasti ajaa muuallekin ku kempeleen shellille kahville ni kannattaa tehä pieni mutka stongiin ulos päin ennen kahvoja. Mageehan se noin on, mutta ajaa sillä El tollasilla täys-suorilla stongilla jaksa. Meinaan, huutaa kyllä ranteet hoosiannaa jo alle 100km.
Tosta kuvasta ehkä tajuut mitä tarkotan, eli mulla nyrkit on siinä käteenveto ja ruohonleikkurin lykkäysasennon puoivälissä,45-astetta tai ehkä enemmän. Tohon teltta/makuupussi-kombo selän taakse ni helposti veti esim. tampereelta Haaparantaan yhellä istumalla.
Siihen keskitappi asiaan ei oo mitään muuta sanottavaa, kun että jos et oo hobitti, ni unoha ne.

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 30 joulukuu 12, 12:47:12
Mutta alan pikku hiljaa tottumaan ajatukseen "törkeän" näköisestä ajoasennosta. Saattaishan se tuoda menoon ripauksen lisää katu-uskottavuutta ja rokkenrollia.

Oivallista! ;D

Jyrggä on silleen oikeassa, että jos ranteet haluaa luontevaan asentoon (muuhun kuin runkkausasentoon), pitää tehdä ruohonleikkurimalli, eli toinen mutka stongaan. Samoin keskitapit on niitä lökäpöksyporsterimiehiä varten.

Noi rumuuksista höpisevät hahmot on sivistymättömiä... ;D ;)
Long John Stroker

Tuukka

Nyt alkaa Rezi olla oikeilla jäljillä...
C.O.G.

Miikka


Tony

Suora vastaus: heivaa helvettiin nuo! ..ajoasento kertoo et on ainaki satiaisia kalsareissa.  10cm. Yli pyörän molempien puolin ja ota aihioks ne aikasemmat, josta maalit karisee..

tyg

Jos on pleikkarilla selvittäny pelin ku pelin loppuun voittajana, niin kyllä sitä tsopperiakin
ohjastaa samassa asennossa auringonlaskuun.

Don Quijote

Jos mä olisin Rezi ja haluaisin tuollaista syliintulevaa stongaa, niin taivuttelisin kuvan mukaiset. Näyttää paremmalta ja takuulla parempi ajaa, silti "liiton hyväksymää mallia". Mutta kun en ole, kunhan loksutan leukojani...  ;D

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 30 joulukuu 12, 20:48:00
Jos mä olisin Rezi ja haluaisin tuollaista syliintulevaa stongaa, niin taivuttelisin kuvan mukaiset. Näyttää paremmalta ja takuulla parempi ajaa, silti "liiton hyväksymää mallia". Mutta kun en ole, kunhan loksutan leukojani...  ;D
Minusta tuollaiset sivulle taivuttetut gripit ei kyllä näytä paremmalta, mutta onhan tuo takuulla parempi ajaa niinku Jyrggäkin vakuutteli. Pidän nyt muutaman päivän miettimistauon ja päätän sitten kumpaan tankoon ryhdyn. Kommentit on edelleen tervetulleita.

Tuukka

Ei toi perus svedu oikeen sovi tollaseen hotrod henkiseen fillariin. Vaikka onkin varmaan parempi ajella. Kyllähän jos tämmöistä ulkonäkö painotteista fillaria rakennellaan on hyvän näköinen aina parempi vaihtoehto, kun viimesenpäälle ergonominen ja ei niin silmään istuva :o
C.O.G.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 30 joulukuu 12, 21:21:36
Ei toi perus svedu oikeen sovi tollaseen hotrod henkiseen fillariin. Vaikka onkin varmaan parempi ajella. Kyllähän jos tämmöistä ulkonäkö painotteista fillaria rakennellaan on hyvän näköinen aina parempi vaihtoehto, kun viimesenpäälle ergonominen ja ei niin silmään istuva :o
Erittäin samaa mieltä.

Tässä vielä yks dunnelmakuva pukinsarvilla. Tästä kulmasta nämä stongat on parhaimmillaan. Senköhän vuoksi ettei niitä juuri näe ;D

kessu

Ei tää varmaan istu ideaan mut mitä jos niistä tekis pidemmät taisiis korkeammat, sellaiset "rabbit ears"-tyyliset? Vääntäisit jyrkemmän mutkan niin sais ranteet parempaan asentoon ja olis mun silmään paremmat. (Toki mun mielipidettä leimaa vahvasti se et mä tarvin sellaisen stongan..)  ;D

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 30 joulukuu 12, 21:02:49
Minusta tuollaiset sivulle taivuttetut gripit ei kyllä näytä paremmalta, mutta onhan tuo takuulla parempi ajaa niinku Jyrggäkin vakuutteli. Pidän nyt muutaman päivän miettimistauon ja päätän sitten kumpaan tankoon ryhdyn. Kommentit on edelleen tervetulleita.

Tästä olemme samaa mieltä, eli vaikken kummastakaan handut palleissa mallista pidä, niin paremman(siis vähemmän ruman) näköinen tuo varmasti epäergonomisempi on. Varmista nyt kuitenkin ettei näpit jää kaffan ja tankin väliin juntturaan ekas kiskakäännössä jos tuohon päädyt...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

callahan

Siinähän on hyvinkin vanhan Uppsalan- malliset sarvet (Uppsala-malli on miulle= ammoisten aikojen chopperoinnin kivipaasi) ja kiva pitäjä poiketa päiväajona CBS-reissulla   ;D
Ranteen asento mainittiinkin jo käyttöä ajatellen..
- In MMAF we trust -