Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

Jensen

#795
Poleeraa se tankki jos on sanomista. Hio p1500 ja kiillotustöhnillä kiillota kiilto takasin ja pinta  tasaiseksi. Tarvit kiillotuslaikan ja vaikka epäkeskoon sopivalla vaahtomuovilaikalla sen tekee.
      Pinnan saa kyllä sileäksi ja kun lakkaa on paljon niin ei niin pelkoa puhkihiomisestakaan. Hopeisiksi muuttuneille hiukkasille ei voi mitään ja ne tarvis candyn päälleen mutta harva huomaa jos ei sano vaan luulee että hiukkasia on eri värisiä. :-X
        Oulun näyttelyn paras pinta? ;D Tuosta Henkalta haet Kowax papereita http://www.automaalit.net/epages/Gagar.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/1682/Products/193-1540 joita on aina p 3000 saakka joilla jo melkein kiiltää ja tuosta sulle kiillotuslaikkoja epäkeskoon niin johan on tulee hyvä  http://www.automaalit.net/epages/Gagar.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/1682/Products/vohvelityyny Viimeistelet sitten vaikka Turtlen sitten siihen päälle. Kiiltää kuin papin kulli. ;) Tämän olen kokeillut ja hyväksi havainnut. Voi olla että niillä ei ole tätä mutta tilaa http://www.automaalit.net/epages/Gagar.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/1682/Products/%22Presta%20Strata%20UCC%20Light%208oz%22  Oli hyvä ja helppo työstää.
         Meikä on joutunut talon maalaukseen ja pänselin ja rullan varteen kun koti vintillä on maalausta ja äitimuori on päättänyt meidän taloa kunnostaa. Eilen oli paha haju kun ovia maalasin Miranolilla ja  telalla rullasin ja pänselillä tasoitin. En tykkää rekan enkä talon maalauksesta ja pakettiautokin alkaa jo olla rajoilla´. > Traktorin maalaus kans on perseestä. :o
    :( Rezi on tottunut rosterin ja alumiinin kiillotukseen niin siitä on apua mutta ehkä vielä vähän tarkempaa tuo lakan kiillotus mutta ei mahdoton ollenkaan.
          Jos apua tarttet niin olen Oulussa virkistäytymässä(ryyppämässä)huhtikuun alussa. Mulla on se kämppä vielä Tuirassa ja kun ilmat lämpiää niin varmaan olen Oulussa enemmän.
        Viimeksi kun kävin niin suojakäytävillä sikana lunta ja pirun raskas oli pyörällä veivata ja nuoret miehet paineli viereltä aina ohi .














           

Rezi

Pinnan tasaisuus on hyvä ja roskattomuus suorastaan hämmästyttävä ottaen huomioon maalausolosuhteet. Harmittava juttu on puhki hiotut ja kirkkaana kiiltelevät hiput. Mutta toisaalta lienee niinku Jensen sanoi, että moni voi luulla sen kuuluvan asiaan.

Yritin vielä löytää kuvan, jossa flake näyttää flakelta. Tämän paremmin ei järkkärikamerakaan blingiä pikseleiksi muuta.


tyg

Mahtaakohan bensa löytää tiensä maalin alle tossa bensamittarin liittimissä?
Kun ei letkun kohdalta maalia poistettu.


Rezi

Lainaus käyttäjältä: tyg - 29 maaliskuu 12, 13:02:15
Mahtaakohan bensa löytää tiensä maalin alle tossa bensamittarin liittimissä?
Kun ei letkun kohdalta maalia poistettu.
Samaa mietin itsekkin. Varmaan jollakin on asiasta käytännön kokemuksia. Paksusti tuossa on lakkaa, kun letku pullistui niin etten saanut bensalinjassa käyttämiäni klipsiletkunkiristimiä tähän venymään. 

Hemuli

Bensa on kyllä pirullinen kaveri löytämään tiensä maalipinnan alle. Mä kyllä ottaisin varovasti askarteluveitsellä tms. maalit pois letkuliittimien päältä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Lyytinen

Itse asiassa nyt kun tuli puheeksi... tuon maalauksen myötä rupesi nyt tuo markan letkunpätkä hyppimään silmille. Samalla jos raavit sen maalin pois niin siihenhän voisit vaikka siitä messingistä virittää jotain :)

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Lyytinen - 29 maaliskuu 12, 13:21:46
Itse asiassa nyt kun tuli puheeksi... tuon maalauksen myötä rupesi nyt tuo markan letkunpätkä hyppimään silmille. Samalla jos raavit sen maalin pois niin siihenhän voisit vaikka siitä messingistä virittää jotain :)
Tässä kuusessa alkaa jo olla noita messinkikoristeita ihan riittävästi. Punaista letkua olen etsiskellyt.

Jack

#802
meinasin just kirjottaa, että hommaa punasta letkua. Mitä sen pitäs olla? 8mm sisämitta?

edittiä, tosta ei kyllä näy vissiin mitään läpi.
http://www.ebay.com/itm/HONDA-XR-SUZUKI-DR-Z-NEW-RED-8mm-CARBURETTOR-FUEL-HOSE-/390268350418#vi-desc

tai

http://www.vintagepartsusa.com/catalog/Engine/Red-Fuel-Hose/VPAFH375/6-Feet-3/8

Flatheads!!!

Make

Noiden iänikuisten Bolt-on juttujen (;D) sijaan sitä letkua voisi koittaa tehdä itse. Onkos kontaktimuoveja erivärisiä? tms. Ei varmaan tule olemaan kalliimmasta päästä tämä kokeilu.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Jude

Aivan !

Ostat sitä candyä siihen paikkaukseen ja samalla muovinpohjustus ainetta, 2k lakkaa ja elastickiä.

-muovipohjuste
-punainen candy 2k lakkaan ja siihen sopiva liraus elastickiä.
-tarvittaessa 2k kiiltävä lakka yli jossa kanssa elastickiä
Siinä tälläinen kotikokin jippo....

Sen letkun läpi joku oksa joka pitää letkua maalauksen ajan suorassa.
Joskus maalannut tällä menetelmällä värikuula pyssyleikki maskeja, sen pystyi rutistamaan kasaan ilman halkeiluja tai muita vaurioita.


Rezi

Kiitos letkunvalmistusohjeista, mutta taidan kuintenkin jatkaa valitsemallani bolt on tiellä.

Varmaan noita letkuja saa amerikoista tilaamalla, mutta aika kaukaa haetulta kuulostaa. Tietääkö kukaan kotimaista lähdettä punaiselle 8mm sisähalkaisijan letkulle?

Mopopoika

Punaista silikoniletkua on ollut yhdellä (ammatti-)rompetorimyyjällä. En vain muista nimeä, sama hemmo myy letkuja ja johtojen päälle kutistesukkaa sekä tais myydä vielä kangaspäällysteisiä johtojakin.
Muistaako joku nimen?
Jos on Teivon swapissa niin koitan muistaa ottaa yhteystiedot.

Rezi


Mopopoika

Justiinsa toi mitä tarkoitin

SOHVELI-76

#809
0405691644