Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Pakko olla samaa mieltä Jackin kanssa tosta pultti ja mutteri asiasta. Mietippä toisin päin olisko valoo laittaa tuumasia niihin japsi vehkeisiin? Eikä niitä kierteitä niin paljon erilaisia ole UNF ja UNC:tä mitkä erottaa toisistaan huononäköinenkin ja jakopäässä, öljypumpussa ja nostajanpesissä H-D oma UNS vai mikä se oli ja niitäkin vaan vanhemmissa. Niin ja tietty tuumasia putkikierteitä öljynipoissa.
Mut jokaisen oma asia vaikka laittais kupumuttereita fillariinsa, ei varsinaisesti kuulu mulle.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 01 tammikuu 12, 20:20:14
Mietippä toisin päin olisko valoo laittaa tuumasia niihin japsi vehkeisiin?
No siinä tapauksessa kyllä, jos kriteeri on sama kuin meikäläisellä: Puhtaasti siis hinta ja saatavuuskysymys.

Mutta eteenpäin kuin mummo lumessa. Kytkimeen kurkistin ja totesin sisimmäisten pintojen olevan rasvassa. Syypää lienee tuosta laakerista tuleva vaseliini. Tuossa konstruktiossa vaseliini pääsee aika vapaasti kytkinpinnoille. Ei minkäänlaista tiivistettä tai muuta estämässä. Vai puttuuko multa tästä jotain? Miten kosolti tuohon kaiken kaikkiaan pitää laitaa vaseliinia kasattaessa? Minä laitoin sitä jonkin verran ja kuvasta nippa nappa näkee miten paljon sitä kesän ajon jäljiltä laakerissa on?





Spöke

Ihan ookoolta tuo näyttää. Muistelisin, että sulla sotki takapyörääkin jonninverran (?), oletko varma, ettei vuoda pääakselin juuresta? Sinällään tuo rasva levyissä ei haittaa. Pese levyt ja uita ATF:ssä ja anna kuivaa hyvin ennen asennusta. Ja eiku letsgou meiningillä eteenpäin. Tuosta pulttihommasta vielä, että ainakin meikäläisellä tuppaa nuo käsipelillä kierteytetyt menemään enempivähempi vinoon. Tästä taa seuraa se, että kanta on vinossa ja tärisevissä lujuutta vaativissa kohteessa kannan reuna kaivautuu kiinnityspintaan->liitos löystyy vähitellen. Mut kai se vaan on taitolaji.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Titus

Jospa sitä vaseliinia olis ollu vähän liikaa ? Eikös se yleensä pysy sisällä aika hyvin ku on sellasta tatinaa.

JPP

Itse oon noihin piikkisikoihin laittanut aina Big-Fix laakerin ja Ram-Jetin, joka tulee laakerien päälle. Ei tuu vaselinit helposti läpi ja laakeri pinta-ala kasvaa 300%. (Laakerineuloja tulee ainakin 1kpl ylimääräisiä.)




rodchop

#695
Joo sama vika noi on musta ihan ehdottomat jos tuota piikkisikaa haluu käyttää, pysyy kummasti kytkin rumpukin paremmin paikoillaan.

Edit. Mutta mitäpä noita vaihtelee jos hyvin toimii.
HOG Forever Forever HOG

Tuukka

Toi ramjetti on erittäin toimiva kapistus. Se estää kytkin rummun sivuttais liikkeen. Noista pitkistä laakereista varsinkin 1.5" hihnan tai ketjun kanssa on olemassa montaa mielipidettä.
Omassa mopossa kun oli joskus vielä orkkis kytkin, noi pitkät rissat tuntu toimivan paskemmin.
Eivät pyörineet ollenkaan vaan rumpu lähinnä luisti niiden päällä. 
C.O.G.

Titus

Jos sulla Tuukka oli just se 1 liikaa ni ei varmaan rullaakaan. Vaan käyttäytyy just noin.Ram jet kyllä hyvä .mut ei se yksinään sivuttaisliikettä poista jos neulat kuluneet.

Hemuli

Emmä oo kyllä ikinä saanu sitä viimeistä neulaa sinne mahtumaan ::)... Vai onko se vaan uskon puutetta ja liian pieni vasara ;D.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rodchop

Mä jouduin snurraa yhdestä uudesta piikki siasta sitä pohjalla olevaa niitattavaa levyä sisä kehältä hieman suuremmaks kun noi bigficksit krähnäs siihen. Siinä mallissa oli valmiiks se levy irrallaan, oisko toi pyörimättömyys voinu johtuu vastaavasta. Hyvin se sen jälkeen kyll toimi.
On kunnon puolivalmisteita noi taiwaan paskat.
HOG Forever Forever HOG

Titus

Niin pientä ongelmaa ei olekaaan mitä ei järjettömällä väkivallalla sais ratkaistua.(vrt.vasaran käyttö ) Kyllä ne taiwanin osat on melkoisilla toleransseilla markkinoille laitettu.

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 02 tammikuu 12, 20:00:45
Emmä oo kyllä ikinä saanu sitä viimeistä neulaa sinne mahtumaan
En minäkään. Muistaakseni jäi sellanen puoli tappia tyhjää tilaa.

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Titus - 02 tammikuu 12, 18:23:43
Jos sulla Tuukka oli just se 1 liikaa ni ei varmaan rullaakaan. Vaan käyttäytyy just noin.Ram jet kyllä hyvä .mut ei se yksinään sivuttaisliikettä poista jos neulat kuluneet.

Joo ei ollut sitä yhtä liikaa... Ei se sinne mahdu, paitsi vasaralla ja olen aina yritänyt välttää voima rakentamista. Toi orkkis laakeri toimii ihan hyvin tolla kapeella beltillä, kun veto tulee ns. suoraan. 3" hihnalla josta tulee enemmän vääntöä sivulle noi pitkät rullat on ihan perusteltua kai?

Katsokaapas ihan huvikseen, kun seuraavan kerran noita rullia asennatte, että kuin ne pyörii...
C.O.G.

Titus

Mulle tulossa tällä viikolla uus piikkisika + laakeri. 1,5 hihnalla. Saas nähdä sitte.

Hemuli

Eihän ne tyhjänä pyöritettäessä juuri pyöri, liukuu vaan vaseliinissa. Veikkaan että tilanne on vähän eri kun moottorin kuormitus on mukana.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957