Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 14 joulukuu 10, 21:25:20
Onko noi piikkisian piikit todella noin kuluneet kuin miltä kuvassa näyttää :o? Tiedossa mielenkiintoisia kytkinkokemuksia jos näin on - toi sika ei tule irrottamaan millään...

Joo on ne. Mulla on uus sika hyllyssä.

Rezi

#181
Tankin kiinnitykset askartelin. Onko vähän outo tuo etukiinnitys? Öö.... siis irtoholkki tankin kiinnitysripojen välissä?


Mutta kun vähän kurkistaa niin huomaa, että eipä se ihan irtoholkki ollutkaan.


Tässä sen salaisuus. Onneksi se jää kokonaan näkymättömiin


Spöke

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 14 joulukuu 10, 21:25:20
Onko noi piikkisian piikit todella noin kuluneet kuin miltä kuvassa näyttää :o? Tiedossa mielenkiintoisia kytkinkokemuksia jos näin on - toi sika ei tule irrottamaan millään...
...ja huolimatta siitä uudesta siasta, ei siitä hyvää saa kuivana millään. Paitti ehkä jalkakäyttöisenä.
Niin, tähän tuleekin varmaan itsemurha + jockey, sopis ainakin tyyliin 8)
Hyvältä näyttää, anna palaa Rezi,
-M-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jamba

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 14 joulukuu 10, 21:40:27


Tässä sen salaisuus. Harmii vaan, että se jää kokonaan näkymättömiin


Voithan sä jatkaa sitä reikälevyteemaa myös sen kiinniikkeen etupuolelle... -Tosin musta toi on just tolleen makee  :)
pannun kanssa viha/rakkaus-suhteessa vuodesta -87

Rezi

Nyt viimeistään paljastuu mun täydellinen tietämättömyys Harrikoista... ;D

Kertokaapa millä opilla tuon kytkinhässäkän kiinnitysruuvin saa auki? Tein vanhasta jarrulevystä töykalun jolla saa estettyä akselin pyörimisen. Runko on hiekkapuhallettavana ja loota irrallaan, joten pistin sen kiinni ruuvipenkkiin. Sitten 30mm hylsyllä väänsin hampaat irvessä mutteria auki metrin jatkoputkella. Se käänty vajaan varttikieroksen, mutta ei osoita minkäänlaisia löystymisen merkkejä. Pelottaa, että jokakin särkyy.... Mikä neuvoksi. Ei kai siinä oo vasemmankätinen kierre? Pulttipyssy varmaan auttas mutta en semmosta omista.


Soikkeli

Väärä suunta ;D eli on se vasenkätinen kierre.
C.O.G. 
Lifemember

Antti S.

Soikkeli ehti näköjään ensin ;D
Kannattaa hommata Clymerin tai jonkun muun korjausopas,ettei tule isommin sössittyä mitään.Mä en varmaan ole ainoa tällä foorumilla,jolta löytyy jo vastaisen varalle..

Jack

Ja se piikkisika vaatii sitten omanlaisensa ulosvetäjän, ei pitäisi irrota "ihan tosta vaan"

Flatheads!!!

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Jack - 30 joulukuu 10, 08:27:10
Ja se piikkisika vaatii sitten omanlaisensa ulosvetäjän, ei pitäisi irrota "ihan tosta vaan"

...josta tuli mieleeni että mun ulosvetäjä on edelleen lainassa jäsen Tompalla. Pitääkin muistaa kysellä takaisin sitä...
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Tuusulan T-Bone

Sielä piikkisian takana on kartio. Saatavilla on useita erilaisia ulosvetäjiä kyseiseen hommaan, eivät ole kovin kalliita.
Long John Stroker

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 30 joulukuu 10, 10:34:26
Lainaus käyttäjältä: Jack - 30 joulukuu 10, 08:27:10
Ja se piikkisika vaatii sitten omanlaisensa ulosvetäjän, ei pitäisi irrota "ihan tosta vaan"

...josta tuli mieleeni että mun ulosvetäjä on edelleen lainassa jäsen Tompalla. Pitääkin muistaa kysellä takaisin sitä...

Josta taas tuli mieleen että missähän mun ulosvetäjä seikkailee? Tunnustaako kukaan? Ei toi muisti enää oikein vanhemmiten pelitä, olen varmaan juovuspäissäni sen jollekin lainannut...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

eeko

Täällähän kohta alkaa olla markkinoita
ulosvetäjille tämmöisille varhaisdementikoille.  :D
-eeko

streamliner

#192
Lainaus käyttäjältä: Rezi - 06 joulukuu 10, 20:25:14
Lupaan, että tämä on sitten viimeinenpäivitys takalokarista!

Tulit heti mieleeni kun näin liitteenä olevat kuvat Machineshed blogissa.

Soikkeli

Jos sopivaa ulosvetäjää ei ole niin mutteri löysälle pikkasen ja päälle hylsy+prikkoja sitten jousienlevy päälle ja 5 mutterilla vetoja.
Joskus kun ei uskaltanut laittaa lisää momenttia niin jätin yöksi vedot päälle niin aamulla oli irti.
Omassani oli tapit hitsattu takaa joten ne ainakin kesti tuon väkivallan useasti.
C.O.G. 
Lifemember

Rezi

#194
Irti on piikkisika. On se kumma miten paljon helpommin mutteri irtoaa, kun tietää löysätä oikeaan suuntaan ;D Soikkelin ulosvetäjäpatentti oli helppo ja toimiva.

On muuten hienon mallinen lokari noissa Streamlinerin kuvissa. ;) Aika metka juttu, että oikeasti suunnittelin tekeväni tuollaisen lokaripidikkeisiin integroidun ankanpyrstön rosterista. Luovuin kuitenkin ajatuksesta kun tuli mieleen, että onko siinä liikaa kiiltävää joulukuusiefektiä.

Projetkti on nyt ympäri kyliä. Runko on hiekkapuhalettavana ja tankit soodapuhalluksessa ja kohta koko romuläjä maalarilla.