Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker


Soikkeli

Toihan on ihan normaalia talvihuoltoa. Minulla on varaosa vielä lattialla kun laiskottaa.
C.O.G. 
Lifemember

Tuusulan T-Bone

Eih! Sinäkin, Brutukseni! Menen potkaisemaan isolohkoSHOVELHEADIN käyntiin, ihan vaan poistaakseni tämän ahdistuksen.
Long John Stroker

Soikkeli

#2644
Höpsis ;D

Evo on omavalmistetta varten ja taustalla mitataan pan nostajat vastaan evo eroa asteissa.
Toistaiseksi näyttää sille että evon nostajat aukaisee aikaisemmin ja vastaavasti aikaisemin kiinni.
Jatkan tutkimista...
C.O.G. 
Lifemember

Motomatti

Asioista ihmeemmin tietämättä alkaa huolestuttaa tuo T-Bonen ahdistuksen määrä viime aikoina. Tosin samaa ongelmaa on täälläkin. Hieman teollisuusliuottimia parempaa tislettä olen käyttänyt lievikkeenä.
Koita kestää vielä muutama kuukausi...

Tuusulan T-Bone

Kiitos Matti, arvostan huolehtivaisuuttasi!

Kyl mä tässä muuten pärjäisin, mutku noi jätkät säikäyttelee. Kohta ne varmaan alkaa lyhentämään keulojaan... :o
Long John Stroker

Jarkko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 08 joulukuu 17, 10:17:39
Kiitos Matti, arvostan huolehtivaisuuttasi!

Kyl mä tässä muuten pärjäisin, mutku noi jätkät säikäyttelee. Kohta ne varmaan alkaa lyhentämään keulojaan... :o

Ei varmasti ala...


twinspeed

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Jack

Kiitosta, minähän vaan lisäsin nyt Blingit... Sovan Masa päällysteli ton nokkaeläimen jo kesällä.
Flatheads!!!

jorttu

Ei oo tän raitiovaunun kans ny ollu kauheesti aikaa.. mut vähän tyyliä näkee suuntaa-antavasti.saa nähä millane lopputulos tulee, vain luoja tietää  ;D

Tuusulan T-Bone

Hmm. Päättelen noista kuvista, että pito ei riittänyt ja ilmanvastusta oli liikaa. ;D
Long John Stroker

jorttu

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 09 tammikuu 18, 13:07:09
Hmm. Päättelen noista kuvista, että pito ei riittänyt ja ilmanvastusta oli liikaa. ;D

Äijähän heti hoksas mikä on homman nimi! Ei olla turhaa juotu kesäsin jallua :D

Eepo

Etulokarin paikoilleen laiton ja uuden jännitteensäätimen asennuksen  jälkeen  tie käy nettimotoon, ja uutta projektia kiikariin, talvi 2019 on jo ovella...
fxstc -89