Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

niko1976

Kiitoksia palautteesta. Halusin pyörään AMF-henkeä, onhan tuo laite juuri kyseiseltä aikakaudelta. Tein maalausteemasta muutamia luonnoksia, joiden pohjalta kaverini Paanasen Pasi maalasi peltiosat. Kuviotkin on siis maalattu. Vanteet maalattiin mustiksi ja pientä viimeistelyä esim. sähköt on vielä tekemättä. Muutama ilta tässä vielä menee ennen kuin tien päälle pääsee.

ezmo

Nättiä Japonais henkeä kyllä nytten on. Korkeita midejä huutaa ;)

Esa
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Rezi

Hieno on pyörä. Korkeat midit on hanurista ajaa, mutta matalillakin mideilläkin ulkonäkö kohenisi vielä lisää. Tanko vois myös olla räyhäkämpi (=törkeämpi). Vaikka jotain saman suuntaista kuin alla olevassa pyörässä.

niko1976

Mulla on tossa 3" avobeltti. Millaisia keskitappeja suosittelisitte? Toistaiseksi en ajatellut laittaa jockey shift:iä, vaikka se kliinein ratkaisu olisikin.

Kiwi

Tossahan on jo käytännössä keskitapit kun penkki on noin edessä, jos kyykkypyörän haluut nii sit astinlauta beltin päälle ;D

Don Quijote

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: niko1976 - 07 huhtikuu 17, 14:52:43
Mulla on tossa 3" avobeltti. Millaisia keskitappeja suosittelisitte? Toistaiseksi en ajatellut laittaa jockey shift:iä, vaikka se kliinein ratkaisu olisikin.
Kampiakselin kohdille ja vaikka vähän kampea alemmas kun tapit täsmää, niin polvikulma on vielä asiallinen eikä tapit ja polkimet törötä runkolinjan etupuolella niin kuin nyt. Leveän remmin takia joutuu vasenta tappia siirtämään ulospäin.

niko1976

Olen itse Rezin kanssa hyvin samoilla linjoilla. Olen kaavaillut että jalkatappien kiinnikeosaa modaamalla saisin tuotua tappeja runkolinjan taakse. Tuo törröttäminen itseänikin häiritsee. Voi olla että jään tätä jalkatappihommaa vielä sulattelemaan. Kun nyt saisin laitteen ajokuntoon ja pääsisi pikkuhiljaa tien päälle.

Tuusulan T-Bone

Sain aikaiseksi kölviä mankkuun single-fire tulpanjohdot. Tulpanjohdot Mannelta, diodeita ja Y-haarakutistesukkia ulkomaan riistoporvarilta, suoraa kutistesukkaa Aditasta ja tinaa työkalulaatikosta. Liitosten päälle vulkanoituvaa teippiä, sitäkin löytyi työkalulaatikosta.

Tuli kuin Hiace: rumat, mutta toimivat. Tai siis ainakin toistakseksi toimivat.

Erikoisin juttu oli, että kylmäkäynnistyvyys tuntui parantuneen dramaattisesti. Tähän mennessä joka kerta kylmäkäynnistys ykkösellä. Ei tullut aiemmin semmoinen kuuloonkaan. Mistäköhän moinen johtuu?

Hevosmiesten tietotoimistosta saamani tiedon mukaan hankkimani diodit ovat vastaavia kuin Morriksen käyttämät. Niissä on jännitteeksi merkitty 10 kV. Jos olen oikein ymmärtänyt, mankku antaa kyllä selvästi kovemman jänskätteen. Siitä herää epäilys, että mahtavatkohan nämä toimia kovin pitkään?
Long John Stroker

rodchop

Mulla hajos viime kesänä Ruottissa Morriksen oma Single piuha. Onneks oli normi piuhat mukana, ettei tarvinnu yhellä pytyllä kotiin ajaa:)
HOG Forever Forever HOG

Allan

Morjens!
Tallissa tapahtuu pikkuhiljaa. Sportsterin perä alkaa löytää muotoaan. Tankkia tuli kavennettua ja samalla lyhennettyä pituussuunnassa tuuman verran. Penkin pohja myös askartelun alla.

-Allan

Rezi

Linjakasta prätkää pukkaa Allanilla. Kavennettu Spostertankki säväyttää aina.

tiku83


wertty

Pientä päivitystä. Pyörä kävi jarru testeissä ja muutos katsastuksessa jäykäks. Etu vanne vaihtu 21 tuumasesta 19 seen ja siihen hiihtoliiton suosittelema Shinko. Tavarankuljetus kapasiteetti kasvo kummasti laukun myötä. -Jussi-

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 29 toukokuu 17, 12:29:50
Mulla hajos viime kesänä Ruottissa Morriksen oma Single piuha. Onneks oli normi piuhat mukana, ettei tarvinnu yhellä pytyllä kotiin ajaa:)

Hehjoo, mullakin oli reissussa varmuuskopiot mukana, mutta ei niitä tarvittu, ite tehdyt kesti toistaiseksi ihan hyvin.

Semmoisen ongelman havaitsin, että mankun kannen alle kertyy ilmeisesti kondenssivettä. Muutaman kerran joutu kannen avaamaan, mutta valohoitoa kummempaa ei tarvittu.

Ominaisuus vai vika?
Long John Stroker