Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Spöke

Kiitos, +32" eli 1520mm akselin keskeltä putken yläpäähän mitattuna.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuusulan T-Bone

Hippi tulee pitää kasassa pe 9.1.2015 saakka, jolloin tulen tarkastamaan, voidaanko se hyväksyä... ;D
Long John Stroker

jannu

Satulanpohja singahtaa kyllä jo nyt loppuviikosta satulatehtaalle,....mutta jos testaat seisoviltaan... ;)

Spöke

Hippi on tosiaan silloin jo palasina ja toivottavasti pulverissa kuten rakentajan nokkakin. Mut tuijotellaan sitten vaikka tuota Full Metal Shovelin rungontynkää  ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: jannu - 30 joulukuu 14, 10:25:44
Satulanpohja singahtaa kyllä jo nyt loppuviikosta satulatehtaalle,....mutta jos testaat seisoviltaan... ;)

Aina sitä kopteria testatessa jonkin verran seisoo.
Long John Stroker

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

maick

Hiano! Tyylikkään sopusuhtainen, vain se mitä tarvitaan eikä mitään väkisinväännettyä himmeliä. Liekö lipeälampi antanut hyvän pohjavärinän tämän pajan tuotoksille...  ;)

-väiski-

Peukku Spökelle jälleen.

Itse olen ollut tovin jo lomalla pohjoisessa ja joutuu sitä näköjään tallissa touhuamaan lomallakin.
Ylitorniolla leikkas kelkasta moottori ja nyt ollaan sitten uusivuosi jumissa rollossa.





Syykin löytyi, kampuran stefa hajalla. Imenyt sieltä lisää ilmaa ja kiinnihän se mäntä ottaa kun laihaksi pääsee.

Tällaista sattuu joskus, mutta miksi mulle niin kovin usein?

Ja anteeksi ettei ole pyörä, ajattelin silti jakaa vitutukseni.

If it has tits or wheels, it will give you problems.

Smokie

Lisää nyt vielä track tuohon sun allekirjoitukseen ;D Otan osaa ja osallistun parilla männällä vitutukseen.

masala

Savupiippujen, moottorin yläkiinikkeen ja öljypurkin hahmottelua.





"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

hazzinen

mulla ois kans himmiä perverssio saaha pakuputket kulkemaan molemmille puolille pyörää, en vaan osaa köpsä päättää että kuinka sen vasemman puolen putken oikeen vetäsis. takapytyltä sitä ei saa millään koska öljysäiliö on niin paljon tiellä kun vaan pystyy olemaan, joten etupytyltähän sen joutuis. mutta kun on kaikenmaaliman siirtosarjat ja jalkakytkimet ja käsivaihekepit ejessä, myös maavara tyyliin 110mm joten ei sieltä moottorin posken altakaan oo asiaa kulkia.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

Kapteeni sika

Sähkötartin avustajarojekti etenee, nyt on jo kicksipedaali.  ;) Tai on mulla kiinalainen koppakin mut todnäk se jää käyttämäti.



"UH Design" Lukee kyljessä

ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa