Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

jyrggä

mulla on kans edelleen tollanen hyllyssä oottamassa jotain mihin sen laittaa. paksua peltiä. muutenki laadukkaan olonen. tuo hanapaikka on ärsyttävä, mutta eipä se oo mikään iso homma vaihtaa pohjaan.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

hazzinen

rotko ois vaihteeks pyörillää, aikas hyvin vaateriin sain tolla +2 pitusella. etupyöräksi laitoin 19" takasi nii saattas kuvitella tän saavan katasteltua joskus.





nappulagummi on kyllä komia, mutta "ominaisuudet" menee nii villeiks että kait se vielä ennen kevättä vaihtuu johonnii hiukkasen endurompaan.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia


Flstc91

Tiimarin hileellä maalasin pellit.
omatekoisella soodapuhaltimella pikku putsailua ja ohuemmilla tiivisteillä lisäruttua muutenkin korkeapuristeisille männille ja kansien & venttiilien vinguttelua virtaavemmiksi.

Jensen


leafhill


El Pee

Täällä kans hommat käynnissä, loivempi ja leveämpi keula paikoillaan, takalokari paikoillaan malliksi, pitää leikellä ja sovitella että miellyttää silmää. Tankki levenee tuosta vielä vähän.

Pikkuhommia, tosin sittenhän pitää kuitenkin vielä vaihtaa ja sovitella moneen kertaan ainakin penkkiä, sarvia, lamppuja... Ja ennenkuin huomaakaan, on taas ajokelit, ja masiina muttereina.

Tulevasta värityksestä ei ole vielä hajuakaan. Sikäli että sellaista tuleekaan. ;D

Eiku etiäppäin.
Urheilumallin Harley-Davidson valurautaisilla sylinterinkansilla

-väiski-

Satulan sain valmiiksi.  :)



P.S. tämä löytyy myyntiosastolta
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: El Pee - 24 tammikuu 14, 19:42:22
leveämpi keula paikoillaan…. Tankki levenee tuosta vielä vähän.
Me täällä Finnbikerssilla tykätään enempi semmosista kaposista  ;D, mutta onneksi kaikilla ei oo sama maku!!

-wla-

täälä myös keula vaihtui leveään ;)  mutta ihan siitä syystä vain ettei nyt just sattunu olla kapeita asteellisia t-kappaleita hyllys. samalla pientä pakoputki visiointia... 

El Pee

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 24 tammikuu 14, 22:01:00
Lainaus käyttäjältä: El Pee - 24 tammikuu 14, 19:42:22
leveämpi keula paikoillaan…. Tankki levenee tuosta vielä vähän.
Me täällä Finnbikerssilla tykätään enempi semmosista kaposista  ;D, mutta onneksi kaikilla ei oo sama maku!!

Se on hyvä! Kavereilleki meinailin eilen että kun jäykkäperiä on nykyään niin pirusti, niin jätän uhallaanki jouset! Tehostin uhkailua höpisemällä ysäri-stailista. En tiie kuin tosissaan ottivat. ;D

Urheilumallin Harley-Davidson valurautaisilla sylinterinkansilla

El Pee

Lainaus käyttäjältä: -wla- - 24 tammikuu 14, 22:04:41
täälä myös keula vaihtui leveään ;)  mutta ihan siitä syystä vain ettei nyt just sattunu olla kapeita asteellisia t-kappaleita hyllys. samalla pientä pakoputki visiointia... 

Hieno laite. Kerran kun saa säädölleen kulkee maailman tappiin. Tarjosikko muuten mulle joskus letukkaa vaihossa mun jäykkäperäviissatkuun?
Urheilumallin Harley-Davidson valurautaisilla sylinterinkansilla

j



Se on hyvä! Kavereilleki meinailin eilen että kun jäykkäperiä on nykyään niin pirusti, niin jätän uhallaanki jouset!



      +1   
        j

-wla-


[/quote]

Hieno laite. Kerran kun saa säädölleen kulkee maailman tappiin. Tarjosikko muuten mulle joskus letukkaa vaihossa mun jäykkäperäviissatkuun?

[/quote]

en muistaakseni mut en ny ihan takuuseen mee :D

El Pee

Vaasan suunnalta se oli, JK tarjosi,mutta eihän mulla mitn välejä ois ollu maksaa.
Eniveis, harmittaa ku ei oo yhtään seitkytlukusta Hondaa enää tallissa.  Täytynee hankkia kun saapi rautiksen iskulleen. Tuuttiin ois hyllyssä peltipuhtaat lommoposkitankit, lyhkänen penkin runko, ja jopa kananmunakate uudella pleksillä. No ens talveksi.  ;D
Urheilumallin Harley-Davidson valurautaisilla sylinterinkansilla