Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 16 joulukuu 13, 13:39:33
Hieno Ö-pumpun kansi. Miten oot askin saanu noin pahasti poikimaan, oliko kova vauhti ko meni?

Kiitti. s&s:n pumpun kansi on musta niin tylsä, että oli pakko koittaa tehä asialle jotain. Vaikka eipä tuota varmaan sitte kun se on siinä moottorissa paikallaan kukaan edes huomaa.
Ostelin tässä syksyn mittaan pari hajotettua laatikkoa. Niistä teen ainaki yhden ehjän.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

rodchop

Mulla olisi askin sisustat jouten, muuten paitsi molemmat 4 rattaat poikinu mallia 79 jossa neulat häkissä.

Edit: Onko noi sun kannet haljennu tuosta peltikopan kiinnitys tasosta.
HOG Forever Forever HOG

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 16 joulukuu 13, 15:31:57
Mulla olisi askin sisustat jouten, muuten paitsi molemmat 4 rattaat poikinu mallia 79 jossa neulat häkissä.

Edit: Onko noi sun kannet haljennu tuosta peltikopan kiinnitys tasosta.

Joo en mä tarvi enempää laatikon osia, kiitos vaan.
Ei ne halki oo, miten nii?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

rodchop



Edit: Onko noi sun kannet haljennu tuosta peltikopan kiinnitys tasosta.
[/quote]

Joo en mä tarvi enempää laatikon osia, kiitos vaan.
Ei ne halki oo, miten nii?

[/quote]

Siis noita tuossa kuvassa ihmetteli, että mitä linee olevat.
HOG Forever Forever HOG

jyrggä

Nuo on jotku pykälät valussa. Kieltämättä näyttää tossa kuvassa että ois armoton railo tossa kohtaa.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

asavolai2

Tämmöisiä rojektiloita tallissa. Etenee hitaasti mutta epävarmasti. Yksi moottori on jopa jo rungossa kiinni!

hazzinen

RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

ezmo

Lainaus käyttäjältä: asavolai2 - 21 joulukuu 13, 12:00:49
Tämmöisiä rojektiloita tallissa. Etenee hitaasti mutta epävarmasti. Yksi moottori on jopa jo rungossa kiinni!

harvoin oon kateellinen, mutta nyt pakko julkisesti avautua... Oon todella katteellinen....
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 21 joulukuu 13, 18:11:38
Lainaus käyttäjältä: asavolai2 - 21 joulukuu 13, 12:00:49
Tämmöisiä rojektiloita tallissa. Etenee hitaasti mutta epävarmasti. Yksi moottori on jopa jo rungossa kiinni!

harvoin oon kateellinen, mutta nyt pakko julkisesti avautua... Oon todella katteellinen....

Sama juttu, muutaman vuoden olen vierestä seuraillut Antin ja muutaman muun savon alueen harrastajan vanhan kaluston hamstrausta, ja ei voi kuin olla kateellinen. Tuokin sekaventtiili on JD, eli ei ihan yleisimmästä päästä.

asavolai2

No pittäähän niitä hamstrailla kun niitä vielä saapi. Kohta voipi olla toisin...

twinspeed

Johan on maamoottorit... Ei se tuollaisten hamstraaminen ihan helpoimmasta päästä ole. Helpommalla vaikka saapeja hamstrailis tääll päin maailmaa. Vaikka mitä sitä sellasia hamstraamaan, kyllä ne tuollaset on, mitä kannattaaki hamstrata.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Spöke

Lainaus käyttäjältä: asavolai2 - 21 joulukuu 13, 12:00:49
Tämmöisiä rojektiloita tallissa. Etenee hitaasti mutta epävarmasti. Yksi moottori on jopa jo rungossa kiinni!
Voehan pärsse!! Olen onnellinen puolestasi.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

kimmo l

Itse tässä ykskätisenä stongia suunnitelen .



Ja pari asennusjuomaa nauttineena...elokuussa kyynärpää , nyt ranne ja kyynärpää uudestaan.. nappeja menee kuin irtokarkkeja elokuvissa.



hassun värinen. ;D


Kapteeni sika

Teemana kiinnikkeet, että pysyy isommat osat kyydissä.

Sössölle tukirauta rosterilatasta. Imusarja on kyllä ennestään lohkossa kiinni mut jos pysys paremmin tuplatuella.



Takaputken lisätuki kiksikoppaan. On vähän jaloin tehdyn näkönen mut olkoot.



Etuputken panta 28mm:n pakoputkiklemmarilla runkoon.



Niin ja nyt on takajarruakin laitettu, soikeet reijät hitsattu umpeen ja tehty uusiks, uus letku laukun liki puhki hankaaman tilalle.






leppala

Nyt on värmeet kiinni omassa rungossa. Keulan linkut joutuu vääntämään vielä jätön ja maavaran saamiseksi kohilleen. Runko jää jokatapauksessa keulimaan viitisen senttiä.
Akseliväli tulee 260-270cm väliin.