Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Miska

Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 12 marraskuu 13, 21:19:56


Nyt ei oo liekkejä eikä pääkalloja, mielipiteitä?

Kun kerran kysytään, niin pakkohan tota on kehua. Vaikuttaa lupaavalta. Tuleeko värillinen?
-Just another guy on the lost highway-

hazzinen

juu penkinpäällisnahan kuviointi menossa aina vaan parempaan suuntaan.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

-väiski-

Kiitti kehuista. Lähinnä kritiikkiä olisi vailla, tekniikat ei oikein vieläkään ole hallussa...
En oo vielä päättänyt väreistä, mieli tekisi tehdä tuo värillisenä muttakun ei osaa sitäkään kunnolla. Täytyy vähän reenata jämäpaloihin sitä väritystä ettei tulis niin kovin sottasta joka kerta...
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Miska

Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 13 marraskuu 13, 08:49:02
Lähinnä kritiikkiä olisi vailla, ...

Aika hölmöä olisi lähteä keskeneräistä työtä kritisoimaan, varsinkaan kun ei mitään syytä siihen ole nähtävissä.

Sent from some cheap crap mobile device
-Just another guy on the lost highway-

ma^ko

Minä tarjoilisin tuolle vain satularasvaa jotta ruskea muuttuisi syvemmäksi/tummemmaksi, värien lisäys ei mun mielestä paranna tuota vaan tuo efektin satulaan maalatusta kuvasta. Nahkaan pakotettu kuva on hienompi kuin malattu.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jake

Hieno jakkara! Sekoittuuko narviväreissä värien raja pahasti?

j

Samaa mieltä. Älä suotta peitä hyvää työtä väreillä. Jos vaan mopon väreihin passaa muuten, niin pelkkää rasvaa pintaan.
j

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jake - 13 marraskuu 13, 13:00:35
Hieno jakkara! Sekoittuuko narviväreissä värien raja pahasti?

Ainakin tuolla amerikanmaalla ammattilaiset tuntuvat ensin värjäävän koko nahan taustan värikseksi ja sitten muut värit vedetään maalina päälle. Yllättävän hyvin kestää käyttöä, tuossa malliksi oma lompakkoni joka on hinkkautunut perstaskussa kohta pari vuotta vähintään toistakymmentä tuntia päivässä.



Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

-Teme-

#1463
No voi hitto
Porukka rakentaa jo täysillä, itsellä on vielä pari hommaa tallin parissa ennen kuin saa aloitettua ees prätkän purkua

No onneksi on ilmoja pidelly niin on voinu nauttia ajokaudesta

-väiski-

Viitsisitkö Hemuli laittaa lisäkuvaa tuosta lompakosta, sisäpuolisesta toteutuksesta?
Ite muutaman lompuukin tehnyt, ja aina niistä tulee jotenkin epäkäytännöllisiä...

Narvivärejä en ole käyttänyt, joten niistä en osaa sanoa mitään, mutta noi eco-flo:n cova colorit mitä mulla on ollu käytössä niin jotenkin aina kun lähtee liikaa kikkailemaan eri väreillä/sävyillä niin ketuiksi on menny...
Taidan tämän satulan pitää ruskeasävyisenä, hyllystä löytyy hyvää tummanruskeaa väriä niin kun vähän lantraa ni hyvä tulee...

Muutamia oikeita virheitä tuostakin satulasta jo löytyy, (mitä lähemmäs valmista mennään niin ne vain lisääntyy) pitäis vaan saada lisää harjoitusta tuohon kuviointiin. Tuntuu aina tehdessä siltä että mikään ei ole varmaa paitsi epävarmuus...
If it has tits or wheels, it will give you problems.

ma^ko

#1465
Nyt mullaki o projekti, seuraavaks pitää visioida mitä tuost on projektoimassa...



Tää o tulos yhtälöstä X minus 37Y, vaikka onkin kihveli.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.


Kapteeni sika


jannu

Hei Väiski, hyvä siitä satulasta tulee, suurella itseluottamuksella vaan teet valmiiksi.
Ei niitä sun "virheitä" kukaan muu huomaa kuin sinä itse, ja virheet sekä se itse tekeminen parhaiten opettaa, ei niistä onnistumisista mitään opi noin ninkuin vastaisen varalle.

Nakutteletko muuten noita kuviota kotona, meinaan naapurit varmaan tykkää  ;) , vaan teetkö iltaisin työmaalla ?

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 13 marraskuu 13, 22:30:47
Nyt mullaki o projekti, seuraavaks pitää visioida mitä tuost on projektoimassa...

No ryhdyt tietenkin siekailematta sikakopterin rakennukseen! Laitetaankos heti keula tilaukseen? ;D

Tosta yhtälöstä mä en kyllä tajunnu mitään.
Long John Stroker