Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

maick

Lainaus käyttäjältä: mista - 11 joulukuu 12, 09:23:24
Seuraavaksi jos heittäis tuolla sisäkasukahvalla vesilintua ja laittais vanhan takas..

Minkä valmistajan? Minä kun just ajattelin hommata sellaisen...

Make

Lainaus käyttäjältä: Jake - 10 joulukuu 12, 14:25:12
Foorumille aattelin heittää pari mielipidekysymystä:

1. Peilit: Jollain tavalla mä näistä tykkään (mun maku tosin ei oo kehittyny vielä ;) ) ja toisaalta vois paremmatkin laittaa. Mutta millaiset?


Äkkiväkkiä jos jotain pitäis heittää ni pyöreät tangon päihin?
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Choppers_Forever

Moro,

Mulla on pari prokkista menossa.

Tässä Dyna 97:

Keulille springeriä ja 21", maalaajalta on osat kohta tulossa. Ja kaikkee pikku näprää. Ja isompaa sähköjumppaa, risereiden muokkausta ja pellinvääntöä.



Toisena on "chillaus" proggis, jolla treenailen hitsausta ja kaikkee vänkää nolla budjetilla.

Muikee LS 650 Savage

Tässä ostopäivänä:



Tässä pari viikkoa sen jälkeen.  Z -s tongaa sun muuta perus bobberkamaa. Maaliksi koitan vedellä vihreetä flakea.... on tässä matkaa maaliin, mutta ei ressata :) kuvassa vehje on juuri soodapuhallettu.


Jake

Lainaus käyttäjältä: Make - 12 joulukuu 12, 22:06:54
Äkkiväkkiä jos jotain pitäis heittää ni pyöreät tangon päihin?

Minäpä kokeilen..

Sorvasin iljettävät ja kylmät billettikahvat päästä auki ja kaasuun värkkäsin laakeria..


NiLo

LainaaSorvasin iljettävät ja kylmät billettikahvat päästä auki ja kaasuun värkkäsin laakeria..

Upota tupakin sytkärit stongan päihin ni ei sormet palele ;D
ei tartte turhaan pysähdellä tupakillekkaan 8)
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

jerppe

#875
Jotain on täälläkin saatu aikaiseksi...  ;)

Flathead.

Rezi

Retrohenkinen ja hieno on Jerpen Shoveli. Lokari istuu hienosti tuohon tiiliskivi-Shinkoon. Mistä sen hommasit?

jerppe

#877
Lainaus käyttäjältä: Rezi - 01 tammikuu 13, 17:23:08
Retrohenkinen ja hieno on Jerpen Shoveli. Lokari istuu hienosti tuohon tiiliskivi-Shinkoon. Mistä sen hommasit?

Lokari tuli Lowbrow Customsilta, Gasboxin tekele. Oli kyllä asiallinen laadultaan..
Flathead.

Hemuli

Täältä kans ääni Gasboxin lokareille - ostin Lowbrowlta muutaman isommalla Avonin retrorenkaan kaarella ja on hyvää jälkeä. Ei paljon tarvi pohjia tehdä ja lokari istuu kuin hanska renkaan päälle.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

themaukka

Jotain näkyvää edistystä, vaikkakin tälläerää käyttökelvotonta. Jotain tuollasta pahka/lokari yhdistelmää pitäisi saada väkästeltyä tuonne taakse. Alumiinista tietenkin, ainoana esteenä on vaan osaamiosen puute  :P. Lämmitystä, nuijaa, hiekkasäkkiä ja muottia on koiteltu, mutta kun en vaan saa sitä taipumaan kuin yhteen suuntaan. Toisin sanoen haluaisin sen tosta perästä taipumaan myös hitusen alaspäin.

Jude

^ hyvältä näyttää, muistuttaa stuukiltaan Shinya Kimuran rakennelmia, ollaan vauhdissa paikoillaankin.

Tuli sovittua kaupat tälläsestä -76 shovelista, seisonut joku 7 vuotta ja välillä käynnistelty.
Pitää sipistellä tankki ja kaasari puhtaaks ja koittaa starttailla kunhan tuon saa roudattua omalle tallille, toivottavasti mahd. pian, sitten ollaankin varmaan täällä kyselemässä tyhmiä  ;D

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: themaukka - 05 tammikuu 13, 17:11:16...Lämmitystä, nuijaa, hiekkasäkkiä ja muottia on koiteltu, mutta kun en vaan saa sitä taipumaan kuin yhteen suuntaan. Toisin sanoen haluaisin sen tosta perästä taipumaan myös hitusen alaspäin.

Sitä tarttis päästä kutistamaan jollain - shrinker/stretcher olis oiva apu tohon hommaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Jude

Jokuhan hyödynti tankkia cafe perän muotoilussa, jos jostain joku alutankki esim edestä klommotettu, vois sen peräosan hyödyntää ?
Siis jos ei nyt synny väkisinkään, itse tehty tietty 10+.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jude - 05 tammikuu 13, 18:35:00
Jokuhan hyödynti tankkia cafe perän muotoilussa...

Mä joskus tein kaverin faijan tuuttihondaan jonkun kyykkyjammun tankin pätkästä peräosan.

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957