Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jack

Ja pakoputketkin sijoiteltuna ainoalla oikealla tavalla, Hyvä.
Flatheads!!!


ma^ko

Ei tapahdu juuri mitään meikällä, sovittelin soffakalustoa mun mopoon, aikas ruma. Toisaalta rumahan se olen minäkin...

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jerppe

Jotain sentään on täälläkin tapahtunut... Mankku paikoillaan ja säädettynä.





Alkanut tympimään tuo pyörän takakeno... seuraavaksi täytyy alkaa lyhentämään tuo keula.
Flathead.

juha74


Rezi

Joo hyvän näköinen pyörä ja hauska takajousitus. Paljon vähenpää ei voi lokareita prätkässä olla ;D
Jos lyhennät keulaa niin joudut maalaamaan sen ja kromattuna se on minusta hienompi. Olisko parempi, että reikkaat runkoa ja/tai laitat kolmen asteen laakerikupit? Tässä on sen verran lyhyt keula, että tästä tuskin tulle niskaanpolkaistun mäyräkoiran näkoinen. Ja sitten jos maalaat rungon, niin rälläköi pois nuo ylimääräiset lattaraudat tankin etukiinnikkeiden alta.

Ja kyssäri tuollaisista puolen metrin putkista: Saako noihin ympättyä vaimennusta niin, että meteli on siedettävällä tasolla?


jerppe

Täytynee miettiä tuota keulan lyhennystä... Rungon siistiminen on kyllä ollut suunnitelmissa mutta ajattelin sen jättää seuraavalle talvelle.

Putkiin mulla löytyy sellaset pienet "vaimentimet" jotka tulee pultilla kiinni putkien sisään. Niillä äänet saa tarvittaessa pienenemään paljonkin. Ja mahtuis noihin tekemään vaikka kunnolliset vaimentimetkin sisälle jos tarve on.
Flathead.

jyrggä

Plungerista ja poikittaisesta mankusta pojot. Jos en ois niin kovin viehtynyt tupla-magneettoohin, ni mullaki ois tollanen töttörön päässä.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Arska-74

FXR:n rakentelua. Maalaukset edessä ja penkin muokkausta ym...
H-D Shovel -81.   H-D Flhtcui Ultra-03.  H-D Sportster-93.

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 22 helmikuu 12, 14:48:23
Ja kyssäri tuollaisista puolen metrin putkista: Saako noihin ympättyä vaimennusta niin, että meteli on siedettävällä tasolla?

Onks muut huomanneet saman asian että lyhyissä tyhjissä ränneissä on hiljaisemmat äänet kuin pitkissä suorissa putkissa? Vai onko mulla vaan jotkin kuuloalueet pimeenä korvista...
A.K.A. Rambe

Make

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 23 helmikuu 12, 22:22:04
Lainaus käyttäjältä: Rezi - 22 helmikuu 12, 14:48:23
Ja kyssäri tuollaisista puolen metrin putkista: Saako noihin ympättyä vaimennusta niin, että meteli on siedettävällä tasolla?

Onks muut huomanneet saman asian että lyhyissä tyhjissä ränneissä on hiljaisemmat äänet kuin pitkissä suorissa putkissa? Vai onko mulla vaan jotkin kuuloalueet pimeenä korvista...

Mullahan on juurikin sellaset pienet ja söpöt putket, eikä ne äänet nyt niin pahat oo. Huiluilla ja villoilla vaimennettu.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

sporttivartti

Lainaus käyttäjältä: Arska-74 - 22 helmikuu 12, 22:07:25
FXR:n rakentelua. Maalaukset edessä ja penkin muokkausta ym...

Näin ennen maalauksia tuli Black Death mieleen! :)


ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Arska-74

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 24 helmikuu 12, 00:22:11
Lainaus käyttäjältä: Arska-74 - 22 helmikuu 12, 22:07:25
FXR:n rakentelua. Maalaukset edessä ja penkin muokkausta ym...

Onks toi mun vanha sitsi?

Sama sohva. Ei vaan käy tuon Zodiakin tankin kanssa edestä ilman lekaa ja rälläkkää penkkiin.
H-D Shovel -81.   H-D Flhtcui Ultra-03.  H-D Sportster-93.