Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Jack

Nyt tarkkana ton tankin asennon kanssa.

Paljon tulee riippumaan siitä millanen stonga on tulossa.
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 05 helmikuu 21, 00:28:33
Mun mielestä tuo tankki näyttää paremmalta keula alhaalla, vaikka hieman roikkuukin. Nostettuna se ei oikein istu sulakkeen tullessa enemmän esille ja "pilatessa" harmoniaa. Etupää vois olla jopa tuuman alempana, hieman orkkis tankin tyyliin.

Eih! Chopperissa tankki saa olla linjassa niskaputken kanssa tai keulia, mutta ei sukeltaa. :)
Long John Stroker

Kiwi

Mutta kun nyt katsot noita kuvia niin se tankki ei ole linjassa, vaikket haluaisikaan niin hieman alempana menevä tankki olisi linjassa.

Jack on oikeassa tuossa tankoasiassa, mullakin meni tankki uusiks ohjaustangon takia.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 06 helmikuu 21, 10:56:50
Mutta kun nyt katsot noita kuvia niin se tankki ei ole linjassa, vaikket haluaisikaan niin hieman alempana menevä tankki olisi linjassa.

Voihan olla, että mulle on vanhemmiten tullu jotain hajataittoa. ::)

Mutta ekan kuvan asetelmassa tankki ei näyttäisi olevan minkään kanssa linjassa? Ei myöskään tokan, mutta lähempänä.
Long John Stroker

013

Tämmönen tekele irrotettiin jigistä töllöttelyä varten. Vähän häiritsee silmää tuo runkoputken ja takakannen rako, orkkiksena siinä on noin 5mm rakoa. En tiijä pitäsikö vielä avata hepit ja kääntää selkäputkea alemmaksi ???
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Jack

Flatheads!!!

Roadrunner


Rezi

Kyllä sun pitää tuo rako saada viiteen milliin. Samalla selkälinja oikenee. Hyvä että et ole hitsannut saumoja umpeen :)

013

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 10 helmikuu 21, 08:29:29
Kyllä sun pitää tuo rako saada viiteen milliin. Samalla selkälinja oikenee. Hyvä että et ole hitsannut saumoja umpeen :)
No sain minä sitä käännettyä mutten viiteen milliin. Meni linja notkolle niin rako jäi reiluun senttiin. Nyt saa olla rauhassa
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Tuusulan T-Bone

Kaikki, mikä tulee Tennesseestä, on hyvää! :P

Panheadin osat alkavat olla kaikki olemassa, jospa sen tänä viikonloppuna saisi niputettua.
Long John Stroker

Vuppe


ranze

Pisti silmään tuo "älä ylikiristä". Mulla on se ulkoinen öljyfilsu mitä Pekka nimittää malliksi "vuototakuu". Tänään asentelin putkia ja kävi käsi siihen mun tähän mennessä vuotamattomaan vuototakuu filsuun. Sehän oli melkein auki. Siis avautui käsin pyörittämällä. Liekö siinä myös se syy vuotamattomuuteen?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Tuusulan T-Bone

Suhistimeen piti tilata vielä tiivisteitä, ne tulivat, joten panhead olis nyt valmis. Toi toinen odottaa vielä paria osaa, niiden kiinnittämiseen ei enää montaa minuuttia mee.

Hiukan hankalia projekteja olleet molemmat, eri syistä tosin.

Kauneus on katsojan silmässä, tälläkin kertaa. :P
Long John Stroker


Vuppe

Öljyt haettu, josko ensviikolla pääsis baanalle.  ;D