Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

jerppe

Mahtavan näköinen laite tuo knuckle! Nostan hattua! 8)

Mulla on kans pyöriny mielessä ajatus että pitäis rakentaa seuraavaksi pyörä jolla vois ajaa talvellakin.
Flathead.

Hemuli

Aivan jäätävä meininki! Miehekästä touhua viedä tuollaista malmikasaa sohjotiellä, vaikka omassa rautapäässäkin on nappulakumit niin on se melkoista liukastelua laskea menemään.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ezmo

#977
Lainaus käyttäjältä: sekatyömies - 29 tammikuu 13, 23:11:51
Ei aina jaksa rakentaa. On hyvä välillä käydä tien päällä ajelemassa ja hakemassa uusia ideoita.

Fiilikset nousee tappiin pimeällä kurvaillessa kapean valokeilan pyyhkiessä metsäistä maisemaa koneen ärjyessä villisti loppuun ajetun endurotakarenkaan hapuillessa pitoa jäisestä tiestä. Unohtuu kaikki turha: On vain mies, kone ja tie.

Takaisin tullessa talliin hulmahtaa huumaava kuuman öljyn ja bensan tuoksu. Ei pysty pätkääkään tuijotussohvalla istumaan. Pitää vaan kiertää ja nuuhkia...

Huomenna uusiksi!

A ai ai rouheeta. Nyt alko poltteleen talvikelpoinen Milwaukelainen. Ajokautta täytyy saada jatkettua ja tyylillä. Tosin Knukletasoon en tule pääsemään ;)
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

jannu

Siis tollaset nukkelit kun olis ollu meidän isillä ja papoilla, niin talvisotakaan ei olis kestänyt kuin korkeintaan viikon... >:(
Vaikka onhan noilla muita sotia voitettukin, lättäpäistä puhumattakaan...

-väiski-

Mainiota menoa knukkelilla!

Ite koin tänään suurta onnistumisen riemua. Ensimmäistä kertaa pinnasin ja rihtasin vanteen. Kauanhan siihen meni, mutta hyvä tuli, heittoa n. 0,6mm (paitsi hitsaussauman kohdalla melkein 2mm.)

Vielä olis kolme vannetta tekemättä, aloittelijalle sen verran hidasta hommaa etten kyllä ala viriksinä tätä tekemään...  ;D



If it has tits or wheels, it will give you problems.

-väiski-

Tein mä muutakin, sportin tankki sai hiekkakylvyn ja vähän rällää.




Tasasen kohdan meinasin koputella vähän pyöreämmäksi, korkiksi tulee sorvattu tötterö ja sit kylkiin vähän jänskää kuviota, kuvia siitä myöhemmin.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Jake

Laitoin sitten pienen töppösen tuohon sivujalan päähän ja taivuttelemaankin jouduin jalkaa vielä hiukan:




Tänään syntyi pakariin uutta suojapeltiä:



Kiinnitystsydeemi ja lopullinen muoto/kiilto vielä tekemäti.

hazzinen

#982
ei puuttus ku ketjut pyöristä nii ois valmis sotaan





perkule nythää mää vasta huomasin että tuo etujarru on ihaa poskellaan. ainua taitaa vaan olla että ottaa etuputkeen kii jos kääntää taaksepäin. olkoon ny toistaseks nuin.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

ma^ko

Kävin tallilla, on mul siel viel näemmä pari mopoa, aika heikosti ehtinyt edes käyä niiden likellä... mutmut kuitenki, vihdoin satula joka miellyttää mun persettä mun mopossa! Ruma se tuokin on, mut en mäkää nätti lie.

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

ss

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 01 helmikuu 13, 17:33:32mutmut kuitenki, vihdoin satula joka miellyttää mun persettä mun mopossa! Ruma se tuokin on, mut en mäkää nätti lie.

Pöh, gunfighter on parasta herkkua, niin perseelle kuin ulkonäöltäänkin.

Olen tosin puolueellinen, mulla on snortstria varten yksi tallin ylisillä, jos alan pikkutankille niin se asentuu paikoilleen...

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: ss - 01 helmikuu 13, 17:41:40
Pöh, gunfighter on parasta herkkua, niin perseelle kuin ulkonäöltäänkin.

Gunfighteri on perseelle hyvä ja varsinki jos laittaa kuskin selkänojan paikalleen ni se on tosi "kaunis"....
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

ss

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 01 helmikuu 13, 17:52:09
Lainaus käyttäjältä: ss - 01 helmikuu 13, 17:41:40
Pöh, gunfighter on parasta herkkua, niin perseelle kuin ulkonäöltäänkin.

Gunfighteri on perseelle hyvä ja varsinki jos laittaa kuskin selkänojan paikalleen ni se on tosi "kaunis"....

No juu, selkänojasta ei ollut puhetta, se on tosiaan kaunis ns. omalla tavallaan... Mun satula on vanhempaa vuosikertaa, siihen ei edes moista lisähirvitystä saa asennettua.

ma^ko

Kauneusarvot on todella omalaatuiset tuon selkänojastimen kera, mut estottoman hyvä tos on istua ku se o paikallaan. Rumuudest huolimatta se luultavimmatusti tulee olemaan paikallaan jos intoutuu jonkin pidemmän sivun ajamaan.

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Don Quijote

ma^kon pyörässa on aika makoisat väriyhdistelmät, peukkua sille 8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 02 helmikuu 13, 11:34:39
ma^kon pyörässa on aika makoisat väriyhdistelmät, peukkua sille 8)

Kiertävän sirkuksen vanha mainospyörä, kuten tyttäreni sanoopi.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.