Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jälleen kerran tien vieressä!

Aloittaja Psycholasse, 18 heinäkuu 12, 23:19:01

« edellinen - seuraava »

Lycanth

Tuossa viime kesänä oli ongelmaa, että saattoi yhtäkkiä sammua kesken ajon just, että loppu bensan saanti. Vähän aikaa kun oli niin alkoi taas lorottamaan. Hanan kun käytti irti niin hanan suodattimessa ei juuri paskaa ollut, mutta kun purki itse hanan niin reiät oli melkein tukossa.

johannes

Lainaus käyttäjältä: Lycanth - 16 syyskuu 16, 14:48:54
Tuossa viime kesänä oli ongelmaa, että saattoi yhtäkkiä sammua kesken ajon just, että loppu bensan saanti. Vähän aikaa kun oli niin alkoi taas lorottamaan. Hanan kun käytti irti niin hanan suodattimessa ei juuri paskaa ollut, mutta kun purki itse hanan niin reiät oli melkein tukossa.

Nyt pääsin viimein muilta kiireiltä kattoon tätä äsken ja sama juttu mullakin oli. Vitutti ku sai taas pari viikkoa kuunnella vittuilua harrikoiden paskuudesta vaikka ihan normisettiä tollanen.

Mutta nyt lisäkyssäri: kyllä tossa hanan takana paikka jollekkin letkulle on. Eli olisko sittenkin vakuumihana? Mulla ei siinä mitään letkua kyllä kiinni ole ollut eikä vaikuttanut vaikka pidin sormea reijässä. Jos siinä olisi letku niin mihin toinen pää menisi?

johannes

Lainaus käyttäjältä: Down - 16 syyskuu 16, 11:42:10
Mulla teki pärrä ihan tuota samaa, kun tankki läheni tyhjää. Päätti jostain syystä vasta siinä vaiheessa töräyttää paskat tankinpohjalta suodattimeen. Mulla tankki -> suodatin -> bensapumppu setuppi. Lähti aina stögäämisen jälkeen käyntiin, mutta ei montaa kilsaa kulkenut ennenkuin taas sammui.

Mitä tarkoittaa stögääminen? :D

Mutta juu tulipahan putsattua suodatinkin sitten mikä tankissa. Sieltä tuli muutenkin muhjua tratin siivilään ja muutenkin oli hana vähän vinossa niin ei toi mikään turha toimeinpide ollut siis.

013

No jos stögis on niiqu tuhkis.
Ei siihä hanassa mitään alipainetta ole vaan siihen nippaan tulee imusarjasta tai kaasarista alipaine joka avaa hanan.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

johannes

Lainaus käyttäjältä: 013 - 19 syyskuu 16, 21:01:53
No jos stögis on niiqu tuhkis.
Ei siihä hanassa mitään alipainetta ole vaan siihen nippaan tulee imusarjasta tai kaasarista alipaine joka avaa hanan.

Eli stögaaminen on tuhkakupittaminen :D

Mutta juu ilmeisesti tohon mun hanaan tehty jonkinasteinen vakuumidelete. Ja sitten sellanen minkä huomasin, niin toi tankin huohotus oli umpeen vedetty. Eli ihme, että näin hyvin toimi nyt jo.

Miten muuten on kun alipainehana tuli sportsteriin -95, niin saako moisen viritettyä -92:een sitten. Onko imusarjassa vaan joku tulppa mistä vois letkun vetää halutessaan.

Make

Miksi ihmeessä pyörään pitäisi ehdoin tahdoin asentaa alipainehanan kaltainen potentiaalinen vikakohde?
Ja tankki huohottaa (saa korvausilman korkin kautta).
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

johannes

Lainaus käyttäjältä: Make - 20 syyskuu 16, 07:03:24
Miksi ihmeessä pyörään pitäisi ehdoin tahdoin asentaa alipainehanan kaltainen potentiaalinen vikakohde?

En tiedä oliko mulle osoitettu mutta en tiedä.

Lainaa
Ja tankki huohottaa (saa korvausilman korkin kautta).

Mun tankissa on oikeanpuoleisessa korkissa alla se huohotusputki ja se on alapäästä laitettu umpeen.

Kiwi



On tää lapiointi ihanaa, eilen loppu bensa ja tänään pimeni akku. Kestihän tuo jo melkein viikon kun maanantaina vaihoin edellisen kerran. Eikö euroglobe/biltsun sininen kestä tärinää vai onkohan pyörässäkin jo jotain vikaa? No sen selvitän kunhan kerkeen, nyt on 4 km jo lykättynä että pääs pois moottoritieltä ja kotiin olis vielä 5 km, jaksaiskohan vielä lykätä? :/

Kiwi



Jokohan tuo pian oppis että tuolta paikalta lähetään ja sinne tullaan kans takasin? Hirveen montaa kertaa en aatellu enää lykätä sitä kotiin vaa tarkotus oli ajamalla liikkua.

lapioapina

Mulla kanssa tuota akkujen simahtelua on ilmenny kun hurmiossa oon lapioinu. Nyt on bilsun 19A:n akku kokeilussa, kun ennen on ollut 11A:n akkuja. Lataus on näyttäny aina oikeaa kun on mitannu. Kestäiskö tuo 19A:n enämpi ottaa virtaa vastaan, en tiä. On tätä pähkäilty. Ennätys on uudella akulla ollu 8 tuntia.

Jarkko

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 10 kesäkuu 17, 01:41:05


Eikö euroglobe/biltsun sininen kestä tärinää :/

Mulla on ollut generaattorissa tuollainen geeliakku, muistaakseni
7A, jo useamman vuoden. Puola taas kesti puoli vuotta, siinä talvi välissä, ja repes se kiinnikke osa irti.

Jarkko

Lyytinen

Minä olisin vähän sitä mieltä, että akut kannattaisi ostaa semmoisesta kaupasta, jonka pääasiallinen elinkeino ne on.

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Lyytinen - 10 kesäkuu 17, 09:39:25
Minä olisin vähän sitä mieltä, että akut kannattaisi ostaa semmoisesta kaupasta, jonka pääasiallinen elinkeino ne on.

Oon ihan samaa mieltä. Tossa oli ostaessa biltemalainen sisässä ja maanantaina se simahti. No Tuurissa ei alaan perehtynyttä liikettä ole ja Keskiseltä eurogloben hain, tiesin ettei 30â,¬ saa hyvää akkua mutta pois piti päästä. 7Ah akku, vähän pienehkö mutta kun on hankala akkuteline.

Mulla on tallilla H-D orkkis akkuja, joita voisin sovitella että mahtusko, ne on ainaki hyviä. Ei vaan taida työpäivän päätteeks jaksaa lähtee 30 km fillaroimaan, kun on pohjalla tuo iltalenkki...

HillyMan

Jänniä juttuja kyllä. Mä lapion jo neljättä kesää motonetin akulla (20tkm takana). Akku tosin alkuperäsessä telineessä jossa kumityynyt, liekö vaikutusta asiaan.

hapi

Menee jo ohi aiheen, mutta omat akut brittilaitteissa on aina perinteisiä vesiakkuja. Olen huomannu ettei geeliakut ja muut huoltovapaat kestä latauksen isoa vaihteluväliä. Tyhjäkäynnillä laturi tuskin antaa mitään ja kovemmilla kierroksilla senkin eestä.
British MCC Vierumäki