Moro Pannupäät!! takapytyn pakoaukko yhdeltä syrjältä kulunut et vähän rapia milli jäljellä tuli mieleen et voiskos tohon sorvata päälle puslan jolloin tavallaan siihen tulis vahvistusta pyörä on rottalookissa ,joten pakoputken alkuun ei ongelma hitsata uusi isompi suu!! onkos , jollain kokemuksii aiheesta vai oottaako sitä päivää et siitä murtuu pala ja yrittää hitsata uutta tavaraa tilalle??
Muistaakseni itselle tehtiin molempiin sylintereihin uudet ihan hitsaamalla. Tekijä oli v twin cityn matti lankinen, ainakin silloin oli saatavana sellaisia holkkeja, entisissä ei pakoputki pysynyt kiinni !
Juu tosa tuli privaatisti yhdeltä jäseneltä kuva Ara oli sille hitsannu uuden lähdön ja VT-cyclessäkin taitaapi hoituu sama homma nyt on kannet irti ja todettin et kyl siinä on tavaraa viel riittävästi jäljellä putki on tukevasti kahdella kinnityksellä + se klemmari ,joten mennään näillä ja jos vahinko käy hitsautetaan uusi lähtö!!
Kaverin Pannusta meni Puolan reissulla pakoaukon lähtö takimmaisesta kannesta poikki huonon pakoputken tuen johdosta. Uusi holkki hitsattiin siellä kannen ollessa paikalla 8)
(http://www.nonamemc.fi/Bikeweek13/images/IMG_7699.jpg)
(http://www.nonamemc.fi/Bikeweek13/images/IMG_7701.jpg)
Lainaus käyttäjältä: Roadrunner - 10 tammikuu 17, 10:33:54
Uusi holkki hitsattiin siellä kannen ollessa paikalla 8)
Hyvä meininki! ;D
Yees samoin!! "kevyellä kenttäremontillahan" toikin on korjattavissa , joten suotta tressit ja unettomat yöt aiheesta?? eikä oo ees pahannäköistä jälkeäkään toi takempi kai on se riskialttiimpi, sillä yritinkin tehdä putken kunnolla ja sovittaa huolella ja kahtesta kohtaa kiinnitys
Mites tarinan jatko: pysyikö holkki kiinni kannessa ja öljy siellä missä pitääkin? Kuinka kauan?
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 10 tammikuu 17, 22:24:34
Mites tarinan jatko: pysyikö holkki kiinni kannessa ja öljy siellä missä pitääkin? Kuinka kauan?
Hyvin pysyi kiinni, eikä sen suhteen ollut ongelmia.
Pannussa vikojen määrä on vakio, paikka vaan vaihtuu 8)
Voisi kuvitella että lämpö jakautuu laajemmalle kun sen hitsaa paikallaan, vaikka kuumana se on ollut joka tapauksessa...
Toisaalta voisi kuvitella, että juuri sen takia pitänyt olla virta kaakossa ja sitten voi miettiä mikä vaikutus sillä on raerajoihin ja semmoisiin.
Toisaalta minulla oli kymmenkunta vuotta sportsterin etukannessa tigillä kasvattamalla tehty uusi kiinnike ja samat seetit siinä on vieläkin mitä ennen hitsaamista eikä mitään muutakaan ongelmia kansien kanssa.
Toisin sanoen tulipalo on väärin sammutettu.