Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rekisterikilven paikka

Aloittaja Lexus, 05 toukokuu 10, 05:47:05

« edellinen - seuraava »

Lexus

Moi!
Mites on ton rekisterikilven paikka nykyään virallisesti.
Saako sen laittaa sivulle pykälien mukaan.
Ennen ei saanut mutta mites ton APU paketin myötä muuttuiko tilanne.
Oon katsonut MMAF sivuilta ja täältäkin etsiä mutta ei ainakaan mun silmään tullut esille.
Ensi viikolla konttoriaika ja ei viitsisisi turhaan kaivaella verta nenästä, voihan sen sitten sen jälkeen laittaa sivulle :d

Kiitos !!
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Lexus

#1
Itse itseäni lainaten.
Onko se kilpi saanutkin olla sivulla kokoajan??? Vain valoista on sit ollut vääntöä (takavalon paikasta )
En löytänyt virallista  infoa ollenkaan..

Kiitos edelleen

ja löytyi 93/94 ETY EU komission juttuja jotka on tullut jo voimaan

2. YLEINEN ASENTAMINEN
2.1. Takarekisterikilven paikan on sijaittava ajoneuvon takaosassa siten, että:
2.1.1. kilpi voidaan asentaa ajoneuvon äärimmäisten ulkoreunojen pituusakselien väliin.
3. KALTEVUUS..........jne
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Hemuli

Tuollainen löytyy MMAF:n sivulta:

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Lexus

Kiitos toi  kuva olikin tiedossa. Oli epäselvää vaan toi sijoitus mut sekin selvis.
Eipä muuta kun  vääntämään.
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

rodchop

Minkäs ikänen tuo sinun zycle oli? muistaakseni vanhemmissa oli iisimmät säädökset!
HOG Forever Forever HOG

Hemuli

-84 ja vanhemmissa on takavalon sijoitus helpompi, kilpi on sama kaikissa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Lexus

-86 se on joten ei hirveesti helpota.E-hyväksytty sentään ei tartte olla, mutta on Kellermanit 1000 DF joten sekin ongelma poistui
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

streamliner

(rekisteröintikatsastus vielä edessä ja rakentelu vaiheessa)
Eikös 1980 vuoden paukutinta koske säädökset niin, että:
- rekkarivaloa ei tarvita
- E-hyväksyttyä takavaloa ei tarvita
- parittoman lampun voi asentaa sivulle, vaikka kilpi tulee lokarin jatkeeksi (edellä kuvatuilla parametreillä)

rodchop

Joo ei tarvii rek-valoo & E-hyväksyntöjä
HOG Forever Forever HOG

streamliner

Kiitos! Mites saako takavalon asentaa yksinään svingiin ja rekkarin lokarin jatkeeksi keskilinjaan?

Rautahauli

-81 FXEF:ssä ilmeisesti orggis kilven kiinnike.  Eli tämän tyyppinen: 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Harley-Sportster-new-3-hole-slant-license-plate-mount-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem563f74c691QQitemZ370431805073QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Laittaisin kilven samaan paikkaan mutta tuo teline ei oikein näytä hyvältä vaikka laittaisi alumiinilevyn kilven ja telineen väliin. Mahtaako löytyä vastaavaa "3-reikäistä" telinettä Suomi-kilvelle vai meneekö askarteluksi?

jyrggä

Siinäpä vasta askartelua kun poraa kilvelle reiät  ???
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Rautahauli

#12
No ei ole iso homma ei, ei vaan näytä hyvältä. Senkin taisin jo kertoa.

Tarkoitin että onko telinettä jossa olisi isompi taustalevy ihan tehtaan jäljiltä.

Askartelulla tarkoitin että pitääkö tehdä kokonaan uusi.

Hemuli

Kyllä mä oon moneen fillariin käyttänyt tuota samaista matalaa kromitelinettä, siihen vaan tukeva alumiinilevy johon taas kilpi kiinni orkkisrei'istä. Näyttää ihan hyvältä kun toi tellinki on sopivan levyinen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rautahauli

#14
Orggis, tiiliskivenpuolikas-teline on kyllä siisti jos siinä on sopivan kokoinen kilpi. Mun mielestä tämä peltihässäkkäteline näyttää paremmalta kuin orggis, kun siihen ruuvataan helevetin iso alumiinilätkä. Kuva vielä korostaa kokoa, kyllä se on ihan kilven kokoinen. ;)

Tuo teline on varmaan useammassakin HD-mallissa. Loksun kiinnitysreijätkin täsmää. (3kpl)