Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rautiksen päivitys

Aloittaja RAUTIS65, 18 syyskuu 10, 10:29:17

« edellinen - seuraava »

RAUTIS65

Olisi tarkotus paivittää -74,1000cc:n konetta.Eli hyllystä löytyy uudet KB:n +020 mukit;Andrewsin
Y-nokat,Manley:n rst venttiilit ja pronssiset ohjurit.Kannattaako näillä osillla rupee tekemään? Ja mitä kannattaa ottaa huomioon.Tarkoitus olisi myös uusia muutkin kuluneet osat mitkä tarvii.
Itse en rupee tekemään,joten luotan henkilöön joka osaa homman.

Raimo-Raato

Itse nostasin pikkasen korkeemmaksi puristukset mitä noissa KB:n 9.0:1 männissä on. Eli Wisecon kymppipuristeista tai sit kikkailee noille männille puristuksia lisää. Sit kansiin pikku porttaus ja johan liikkuu  ;)
A.K.A. Rambe

Smokie

Ehkä askartelee paskartelee ohuesta kuparista uudet kannentiivisteet? Mopereihin tehtiin aikoinaan viilipurkin kansista ;D Tai ehkä helpoin olis korvata alapääntiiviste RTV-mössöllä, johan rutistelee eri malliin.

RAUTIS65

En viitsisi hommata uusia mukeja,joten miten kikailla niitä puristuksia lisää? (En ole itse mikään moottorivelho :o) kansien porttaus kannattaa varmaankin teettää koneistamossa,vai onnistuuko kotikonstein helposti.

turmiola

Itse laitoin rautiaiseen taannoin Y -nokat ja niiden luonteeseen kuuluu, ettei alhaalla ole oikein vääntöä, mutta kun pistää kierroksia koneeseen, niin alkaa laulaa. Tämän varmaan nyt arvasitkin nokkien arvoja tutkittuasi, mutta kunhan kokemuksesta kerron, millaiset ovat käytössä. Tuo veijareiden aiemmin esittämä puristusten nosto sopisi kyllä varmasti tähän pakettiin.


RAUTIS65

Lainaus käyttäjältä: turmiola - 18 syyskuu 10, 19:59:23
Itse laitoin rautiaiseen taannoin Y -nokat ja niiden luonteeseen kuuluu, ettei alhaalla ole oikein vääntöä, mutta kun pistää kierroksia koneeseen, niin alkaa laulaa. Tämän varmaan nyt arvasitkin nokkien arvoja tutkittuasi, mutta kunhan kokemuksesta kerron, millaiset ovat käytössä. Tuo veijareiden aiemmin esittämä puristusten nosto sopisi kyllä varmasti tähän pakettiin.


Joo tämä oli kyllä tiedossa.

RAUTIS65

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 18 syyskuu 10, 10:45:24
Itse nostasin pikkasen korkeemmaksi puristukset mitä noissa KB:n 9.0:1 männissä on. Eli Wisecon kymppipuristeista tai sit kikkailee noille männille puristuksia lisää. Sit kansiin pikku porttaus ja johan liikkuu  ;)
Jep,kävin hot biken sivuilla kyttäämässä wisecon hinnat,pääsee varmaan helpommalla jos hommaan noi kympin mukit?

Smokie

Sä oot kyllä saanut jo valmiita ratkaisujakin jos vaan viittit lukea vastauksia ongelmiis :( Jos et viitti niin ota ihmees kataloogi syliin ja ala tilaileen. Kuulemma saa 7 sekunnin rautiksen kun riittävästi tilailee ;D

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 18 syyskuu 10, 23:35:34
Kuulemma saa 7 sekunnin rautiksen kun riittävästi tilailee ;D
Helposti! Smokie tarkoittanee kesto ikää. ;D

Kannattaa nyt kuitenkin muistaa että jos kyseessä käyttömopo niin kovat rutut ja muut viritykset haittaavat normi käyttöä huomattavasti. Oli taas pakko laittaa tällänen jäitä hattuun viesti, anteeksi. Tosin tollanen 10:1 on vielä ihan jees.

RAUTIS65

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 18 syyskuu 10, 23:35:34
Sä oot kyllä saanut jo valmiita ratkaisujakin jos vaan viittit lukea vastauksia ongelmiis :( Jos et viitti niin ota ihmees kataloogi syliin ja ala tilaileen. Kuulemma saa 7 sekunnin rautiksen kun riittävästi tilailee ;D
Äly hoi,niin tietenkin!!! : :-[

Jack

Lainaus käyttäjältä: RAUTIS65 - 18 syyskuu 10, 20:12:44
Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 18 syyskuu 10, 10:45:24
Itse nostasin pikkasen korkeemmaksi puristukset mitä noissa KB:n 9.0:1 männissä on. Eli Wisecon kymppipuristeista tai sit kikkailee noille männille puristuksia lisää. Sit kansiin pikku porttaus ja johan liikkuu  ;)
Jep,kävin hot biken sivuilla kyttäämässä wisecon hinnat,pääsee varmaan helpommalla jos hommaan noi kympin mukit?

ja ihan yleisesti, mukit on ne pytyt, männät on männät.
Flatheads!!!

RAUTIS65


RAUTIS65

Kun saan pytyt ja kannet koneistamosta,niin mites sytkän laita?vanha takas vai jotain uudenpaa tilalle.

Hemuli

Se on vähän "up yours" ;D, toiset tykkää elektroniikasta ja toiset vannoo kärkien nimeen. Kärkien hyvänä puolena mainittakoon huollettavuus, halpa hankintahinta sekä toimiminen vielä vaikka lataus olisi antautunut aikaa sitten ja akkukin vetelee jo viimeisiään. Elektronisissa sitten vahvempi kipinä joka saattaa vaikuttaa käynnistystä helpottavasti. Toisaalta kun akun jännite laskee alle yhdeksän voltin niin loppuu matkanteko siihen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

RAUTIS65

Kiitos vastauksta,taidan pysyä nykyisessä.Entäs sitten öljypumppu,uusia rattaita varmaan saapi esim:Hot bikestä,mutta löytyykö esim tehokkaampaa pumppua.Niin tai onhan pumppu kestänyt tähänkin asti,ja hommais vaan korjaussarjan ja uudet tiivarit,pääsis varmaan huomattavasti halvemmalla ;D