Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

1975 Rautis "Jungle Green”, Shovel "Eyes on the Road" ja XLX Scrambleri

Aloittaja mista, 19 helmikuu 11, 13:47:05

« edellinen - seuraava »

flhx

Lainaus käyttäjältä: mista - 21 kesäkuu 11, 09:03:27
Lainaus käyttäjältä: erakko - 20 kesäkuu 11, 20:48:35
...
Tosin eihän sillä itseasias oo mitään väliä kenen jarrua käyttää..
...
On sillä näköjään hiukan väliä kun kerran HD:n oma jarru ei näytä toimivalta.. ?
...

Ei kai tuota jarrua itessään kukaan oo tuominnut, toi reaktiotanko ja sen asentohan tossa kai on se mistä kiukutellaan? Ja siitä löytyy topic jostain täältä palstalta,en edes uskalla ettiä sitä enää. Mutta sen "Viikon reaktiotanko"topicin mä kohta avaan koska tääkin lähtee täällä ihan just lapasesta jos vanhat merkit paikkansa pitää.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

erakko

Lainaus käyttäjältä: flhx - 21 kesäkuu 11, 14:32:59
Lainaus käyttäjältä: mista - 21 kesäkuu 11, 09:03:27
Lainaus käyttäjältä: erakko - 20 kesäkuu 11, 20:48:35
...
Tosin eihän sillä itseasias oo mitään väliä kenen jarrua käyttää..
...
On sillä näköjään hiukan väliä kun kerran HD:n oma jarru ei näytä toimivalta.. ?
...

Ei kai tuota jarrua itessään kukaan oo tuominnut, toi reaktiotanko ja sen asentohan tossa kai on se mistä kiukutellaan? Ja siitä löytyy topic jostain täältä palstalta,en edes uskalla ettiä sitä enää. Mutta sen "Viikon reaktiotanko"topicin mä kohta avaan koska tääkin lähtee täällä ihan just lapasesta jos vanhat merkit paikkansa pitää.

Juurikin näin.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Jake

eBaysta toi tuli. Sen verran pitää motkottaa, että keväästä tähän saakka olen taistellut jarrun ilmaamisen kanssa. Juuri nyt vaihoin vielä varmuudeksi kahvasylinteriin korjaussarjan. Jos sillä tokenis. DNAlla sanoivat, että isompi kahvasylinteri vois olla paikallaan..

Toinen ongelma on se, että musta näyttää siltä, että satula joustaisi n.millin verran, kun sinne saa painetta. En tiedä onko silmissä vikaa, vai joustaako se oikeasti. Jos joustaa niin..  ::)

Ja numero kolme: DNAn omat jarrupalat eivät siis liene sopivat HDn rosterilevyn kanssa. Tää on tietty helppo ratkasta tilaamalla uudet palat (itelle tuli Loimaalta 30 ja risat).

Voin pistää lisää infoa, kun saan kahvan takasin paikalleen ja toivottavasti ilmattua jarrun.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: mista - 21 kesäkuu 11, 09:03:27
On sillä näköjään hiukan väliä kun kerran HD:n oma jarru ei näytä toimivalta.. ?

Uusi kiinnityskohta reaktiotangolle, sen tangon kun tulisi kulmaltaan olla toisinto alalinkun kulmasta.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

mista

#169
Lainaus käyttäjältä: rodchop - 21 kesäkuu 11, 14:29:43
tuolta saat. http://www.demonscycle.com/
Kavin tuolla viime talvena oisivat lahettany suomeen, asialliset hinnat. Noilla myos etuakseleita jossa kaikki helat springeria varten

Edit. Edellinen linkki nakojaan halvempi, tosin kannattaa vertailla eri ebay myyjien postikuluja voi olla isojakin eroja.

Kävin tuolla ite kans joskus 2009 ja oli todella asiallinen paikka. Sieltä tuon keulankin mukaan nappasin ja 2000 dollarilla muuta kamaa :) lähti hanskasta..

Lainaus käyttäjältä: flhx - 21 kesäkuu 11, 14:32:59
Lainaus käyttäjältä: mista - 21 kesäkuu 11, 09:03:27
Lainaus käyttäjältä: erakko - 20 kesäkuu 11, 20:48:35
...
Tosin eihän sillä itseasias oo mitään väliä kenen jarrua käyttää..
...
On sillä näköjään hiukan väliä kun kerran HD:n oma jarru ei näytä toimivalta.. ?
...

Ei kai tuota jarrua itessään kukaan oo tuominnut, toi reaktiotanko ja sen asentohan tossa kai on se mistä kiukutellaan? Ja siitä löytyy topic jostain täältä palstalta,en edes uskalla ettiä sitä enää. Mutta sen "Viikon reaktiotanko"topicin mä kohta avaan koska tääkin lähtee täällä ihan just lapasesta jos vanhat merkit paikkansa pitää.

Ei varmaan tuominnut, mutta kun sanotaan ettei ole väliä mitä jarrua käyttää niin taitaa tässä tapauksessa olla, kun kerran reaktiotangon kiinnitykset on tehdastekoiset niin kait niihin joku tehdasjarruki on oltava olemassa, kuten tässä on todettu, että dna tekee omaa jarruakin siihen.

Täytynee vaan ostaa tuo dna jarru kun tuohon on vittumainen uusia kiinnityspisteitäkään tehdä uuteen kromikeulaan.. ei raaskis alkaa reijittämään..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Make

#170
Kiinnityspistettä kun saa satulan päästä alemmas, ja reaktiotankoa pidemmäksi, niin jo oikenee. Tai sitten uusi reikä tohon springerin kankeen, ja lyhyempi tanko. Eikös toi springerin jalka oo niin paksua jöötiä, että sietää porata uuden reiän ja tehdä jengan?
Edit: pitäis kai lukea nää jutut ennenku vastaa.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Joksa

Lainaus käyttäjältä: erakko - 20 kesäkuu 11, 12:56:33
Mua häiritsee tuon etujarrun reaktiotangon asento.

Onkohan pultitkaan oikeassa momentissa

mista

Ainoa oikea momentti on hauismomentti. Sillä on auton moottorit yms aina kasattu.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

mista

1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Lyytinen

Juurikin tuolleesti itselläni toimi aparaatti tuossa kasauksen jälkeen kun olin jotenkin sekopäissäni torspotellut sytkän 40 - 50 astetta liian aikaiselle. Mutta kun tarpeeksi kikkailtuani sain käymään niin ajattelin, että jospa se vaan on huono bensa. Mutta sitten 200 km kohdalla arvelin, että ei helvetti tämä tämmöinen kyllä ollut.

rodchop

Hiukka kuulostaa kuin 180 astetta pielessä, paukutteleeko myös putkissa ?
Antaako muuten molempiin tulppiin kunnon kipunan ?
Ootko kokeillu uudella konkalla, jos paskana niin toimii paskasti, olihan tuossa kärjet ?
jos räkii kärkien välissä isohkoa kipinää, niin luultavasti konkka.
Kyllä se siitä ;)
HOG Forever Forever HOG

Make

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 23 kesäkuu 11, 08:16:17
Ootko kokeillu uudella konkalla, jos paskana niin toimii paskasti, olihan tuossa kärjet ?
jos räkii kärkien välissä isohkoa kipinää, niin luultavasti konkka.
Kyllä se siitä ;)

Ja konkan ostajalle jo tässä vaiheessa neuvo: Ei niitä Taiwanilaisia.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

mista

Paukuttaa tosiaan putkeenkin välillä ja kaasarista tussuattaa oikein kunnolla niin, että kuulostaa, että kone pysähtyis kuin seinää. Tekee oikein kipeää, kun pelottaa, että joki katkeaa.. mäännäntappi tai kiertokanki tai jotain..

Täytynee tota sytkää tarkastella. Jos ei siinä niin sitten kaasaria katsomaan, kun tuo on niin vanha, että kaikki säätöruuvit on väännetty paskaksi.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

rodchop

Jos 180? pieles tai konkka niin paukutelee putkeen, osta pari konkkaa, vaihda uus & yks varalle, mulla aina vara konkka mukana. Blue strike toiminu OK
HOG Forever Forever HOG