Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

minun moottoripyörä

Aloittaja johannes, 25 lokakuu 13, 22:43:22

« edellinen - seuraava »

johannes

Vähän päivitystä. Nyt siis menossa uuden keulan paikalleen testaus.. ihan ongelmitta se ei arvatenkaan sujunut. Eli kun pistin etuakselia paikalleen niin en tiedä menikö se nyt sit oikeen kunnolla sitten. Uusi keula taitaa olla pari milliä leveämpi.. se vissiin jonkun verran vaikuttaa mutta isompi ongelma oli, että akselin pään mutteri oli jotenkin pienentynyt tässä propaustauon aikana :D ja en mä isompaakaan mutteria löytänyt että kyllä sen on toi vaan oltava..

kun otin akselin irti niin mietin että kyllä mä muistan miten se oli mutta enhän mä muistakkaan :D

seuraavassa viestissä randomisti kuvia aiheesta.
Meinasin pistää nopeusanturin takarenkaaseen niin se tietty vaikuttaa kanssa. Sen lisäksi oli kaksi holkkia pidempi ja lyhyempi. Tungin ne akseliin vaan tolleen noin...


johannes

Tämä siis samalla akseliholkkien ja mutterin ostoilmoitus.. Plus että asialla kiire koska en pääse jatkamaan ennen tämän saamista kuntoon :/

Hemuli

En haluaisi kuulostaa nihilistiltä mutta eikö käyttämäsi kuvapalvelu mahdollista kuvien julkaisua suoraan näkyviin noiden loputtomien linkkilistojen sijaan? Jää ainakin minulta hienon projektialbumin seuraaminen väliin niiden takia...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

Noi kuvat on näköjään tungettu Dropboxiin, ei hyvä ratkaisu
Flatheads!!!

ss

Mikä dropboxissa vikana? Vähän hidas joskus mut mulla toi on toiminut ilmaiseksi palveluksi ihan siedettävästi ja näkyy kai muillekin img-tagien välissä.

filtteri

ei noita linkkejä jaksa pirukaan klikkailla auki.

Jake

Koitin jeesiä ja tägätä noi linkit uuteen vastaukseen, mut ei onnistunu.


ss

Muistaakseni meni niin, että dropboxiin pitää luoda public-folderi et näkyy, siellä on ohjeet miten homma hoidetaan. Tässä mun public-folderista linkattu:

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/202335215/20131112_black_225.jpg[/img]

Sama IMG-tageilla:

johannes

#39
käytän kännyä lähinnä netin selaamiseen niin jotenkn hankalaa  ;D
yritin alunperin suoraan viestiin lisätä kuvaa mutta ilmoitti, että liian iso..



yllä testaus..

edit.. kysymysmerkki koitan uusiks



edit2.. nyt toimii.. dropboxia käytän ku mulla tää samsun galaxy s3 niin menee sinne mukavasti valmiiksi.. mut mä laitan noi muutki kuvat nyt näkyviin niin jaksatte katsella iloksenne =)

no nyt?

ma^ko

Johanneksel o joku asetus droppboxis pieles, koska ei ne tuu tageilla näkyviin ja ss:llä tulee...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

johannes


johannes


johannes


Kapteeni sika

Jos käytät tota nopeusmittarin pyörittäjää niin näyttäs siltä että se kuuluu vasemmalle puolelle.

Niitä on mun käsittääkseni molemmille puolille omansa.