Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Ride on Brother ! (kuvia tien päältä)

Aloittaja Webmaster, 22 kesäkuu 09, 09:41:03

« edellinen - seuraava »

Webmaster

Aloitetaas tähän sellainen ketju johon laitetaan kuvia ja/tai videoita, jossa Finnbikers jäsenet fiilistelee tien päällä !
(johan noita tallissa väkertämis kuvia on kertynytkin)

Aloitetaan...


Kuvan räppäs tallikaveri ohi ajaessa pakulla, kun oltiin tallin muuttoa tekemässä viime viikolla.

Hemuli

Vai että fiilistellään... No onhan noita pari tallessa.





Jarppi näyttää tossa ekassa kuvassa jotenkin vähän tyytymättömältä - johtuiskohan siitä että pääsi viime talvena ottamaan tuntumaa oikeaan chopperiin. Tässä on ilmekin iloisempi ;D ...

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Santtu

#2
Pari omakuvaa


Sekä boonuksena yksi mun olkapään yli ja vaimon ottama kuva Tatra-vuoristosta, kuvasa mielestäni todella mahtava fiilis ja se toimii mm. mun kännykän taustakuvana:

Kokkonen

Kuvalla on ikää niinkuin kuskillakin, olisko ollut 2001? Partakaan ei ollut ehtinyt kasvaa  ;D



"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

flhx

Ei hemmetti kun katoin ensin että joku on ottanut kuvan allekirjoittaneesta ajamassa pannulla...Tarkemmin kun kattoi niin huomas että ei sentään...Hyvin samantyylinen stuukki kun mulla oli pannussa yhessä vaiheessa.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Mopopoika

Tohon Kokkosen kuvaan pitää kommentoida sen verran et siinä kuvastuu se rentous ja fiilis jota olen itse etsinyt ja pyrkinyt tässä harrastuksessa saavuttamaan. Ihastui kuvan fiilikseen jo silloin kun se julkaistiin Kopterissa (jopa niin paljon että kyselin tatuoitsijalta että pystyiskö siitä tekemään hyvän kuvan ihoon )


Juvakka

Tätä ajokuvaa edelsi tytön sanat: "Mie oon miettiny tuota kyydissä oloa... Eihän siinä oo muuta, kuin että pitää kiinni kuin takiainen, ja kallistelee mukana."

No näinhän se kai on... :)
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

AngelOfAvalon

Lainaus käyttäjältä: Mopopoika - 23 kesäkuu 09, 11:52:16
(jopa niin paljon että kyselin tatuoitsijalta että pystyiskö siitä tekemään hyvän kuvan ihoon )

Saiko sitä hakattua ihoon? Jos näin on ni kuvia tänne! Utelias tahtoo nähdä Kokkos-tatskan!  ;D
I'm on a Night Train - bottoms up!

Mopopoika

Lainaus käyttäjältä: AngelOfAvalon - 24 kesäkuu 09, 09:53:37
Lainaus käyttäjältä: Mopopoika - 23 kesäkuu 09, 11:52:16
(jopa niin paljon että kyselin tatuoitsijalta että pystyiskö siitä tekemään hyvän kuvan ihoon )

Saiko sitä hakattua ihoon? Jos näin on ni kuvia tänne! Utelias tahtoo nähdä Kokkos-tatskan!  ;D

Ei kuulemma olis tullut hyvä koska olisin halunnut sen olkapäähän (nyt siinä on pannun kuva). Mut ihoo on vielä jäljellä jos löytyy hyvä tatskaaja  ;D

Make

Mökiltä lähössä, syvällä metsässä voi fiilistellä ilman kypärää ilman kuolemantuomion pelkoa. Vaimokulta sen nappas, jotenki sellanen "kylä lähtee"-fiilis.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kokkonen

Vai Kokkos-tatska ;D
Mutta kunnia sinne minne kunnia kuuluu, osuneen ja onnistuneen otoksen otti Petri Haapalainen Raision Kamera Rajalasta.

Laittakaahan veljet lisää kuvaa, vielä mahtuu...
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

rodchop

HOG Forever Forever HOG

Tomppa

Eipä noita ajokuvia paljon arkistosta löytynyt. Enempi ne on sitä pelkkää mopon kuvaa.
Tässä kuitenkin StreetBobilla saalistamassa Yamaha DragStaria Ahveniston radalla. Pyörät vietiin äärirajoille tuolla kertaa - voittajaa ei muista.


Ja tässä Las Vegasissa hitaammissa vauhdeissa "look a like Captain America".
Keep on Keepin' on!

Rossi

Saimaa Picnicin paluumatkan aurinkoisia  8) sunnuntaipäivän tunnelmia oheisessa
muutamia kuvia ja pari videota sisältävässä Youtube-koosteessa 19.7.2009.
Pääosissa Juhana ja Sami.

Going back home

?Blogi?

Webmaster

ASIAA !!!
Helvetin letkeetä menoa !

Ottakaa tuosta mallia, on taustamusat ja kaikki :)