Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

jarrutesti?

Aloittaja T_S, 14 helmikuu 11, 17:47:07

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Siin lutakos silt kaikelt muult ryönält mitää huomaa...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

leafhill

Mä oonkin ihmetelly missä tämä kuva on otettu  ;)

edessä taitaa olla jarruton invander, ei mennyt testistä läpi ja järvi kutsui  ;D

ma^ko

Hjääh, liian kirkasta tuuskin lutakoks...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 22 elokuu 13, 11:01:25
Alkaa muuten tuusulanjärvi vähitellen täyttyä moottoripyörienosista...... ;D ;D ;D ;D ;D
-Spöke-

Kyllä sinne vielä mahtuu. Olen nimennyt pohjoispään yhden paikan rumpujarrupoukamaksi. Öljysihtisuistossakin on vielä hyvin tilaa.
Long John Stroker

ezmo

Montakos banaanijarrua siellä on ;) ?
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 22 elokuu 13, 18:19:14
Kyllä sinne vielä mahtuu. Olen nimennyt pohjoispään yhden paikan rumpujarrupoukamaksi. Öljysihtisuistossakin on vielä hyvin tilaa.
Niin, kuulin että Twinkielahti alkaa olla niin hyvin täytetty, että kaupunki myy siitä jo tonttimaata.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 22 elokuu 13, 18:21:03
Montakos banaanijarrua siellä on ;) ?

Banana brake bay on myyty Kuuballe ja julistettu kauppasaartoon.
Long John Stroker

eeko

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 22 elokuu 13, 22:55:53
Lainaus käyttäjältä: ezmo - 22 elokuu 13, 18:21:03
Montakos banaanijarrua siellä on ;) ?

Banana brake bay on myyty Kuuballe ja julistettu kauppasaartoon.
Kai sieltä saa hetelmiä ostaa?  :D
-eeko

ezmo

#53
Lainaus käyttäjältä: sporttivartti - 14 toukokuu 12, 14:07:35
Viime keväänä tehtiin jarrutesti jäykistetylle sprinkkukeulaiselle Sportsterille. Tälle ajokaudelle taakse löytyi DNA:n nelimäntäinen ratasjarru (48T). Jarruteho varmasti parempi kuin vanhalla hieman isommalla orggislevyllä + HD:n yksimäntäisellä, mutta jarrulaite eri kuin tehdyssä jarruteztissä ja Trafilla makaavissa kuvissa. Oon menossa konttorille merkityttämään Supertrapin papereihin, samalla kannattanee(?) jarrumuutos ilmoittaa, ne kun aina "pitäis". Mahtavintahan tietysti on jos katsotaan että viime kevään jarrutesti on mitätön uusilla paremmilla takajarruilla! 8) Mitenkähän toi kannattais yrittää sanallisesti katsurille ohjailla, mitään fiksua laskelmaa jarrutehosta on kai vaikea pygäillä.

mitäs tämän asian kanssa kävi? Itellä mahd sama tilanne edessä. Niin ja mitä sanoo Tuusulan T Bone nykytulkinnasta, tarvitaaanko uusi jarrutesti?
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

jkm

En noista testeistä mitään tiedä, mut tuolla DNA:n nelimäntäisellä ratasjarrulla olen viiden vuoden aikana saanut yhden kerran takapyörän lukkoon ... hiekkatiellä. Niin että se siitä jarrutehosta.

Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla

Make

Lainaus käyttäjältä: jkm - 30 maaliskuu 14, 15:03:10
En noista testeistä mitään tiedä, mut tuolla DNA:n nelimäntäisellä ratasjarrulla olen viiden vuoden aikana saanut yhden kerran takapyörän lukkoon ... hiekkatiellä. Niin että se siitä jarrutehosta.

Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla

Satulan merkki ja mäntämäärä ei ole niinkään vaikuttava asia jarrutehoon. Jarrusylinterien hydrauli- ja käyttömekanismin vipusuhteet ovat.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

sporttivartti

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 29 maaliskuu 14, 17:23:08
mitäs tämän asian kanssa kävi? Itellä mahd sama tilanne edessä. Niin ja mitä sanoo Tuusulan T Bone nykytulkinnasta, tarvitaaanko uusi jarrutesti?

Muutoskatsastus meni OK, tälle kaudelle taas paluu erilliseen levyyn ja rattaaseen.