Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Mitä erityistoimenpiteitä kuparikansipahvien kanssa?

Aloittaja Hemuli, 04 maaliskuu 11, 11:31:53

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Todnäk laitan kannet v.loppuna paikoilleen. Kuis TiiBoun; ootko plöijannut uusia tiivisteitä?

Hemuli

Kyllä mä olen uudetkin tiivisteet löijannu, niistä kun ei ikinä tiedä kauanko ne on hyllyssä maanneet. Kupari kun kovettuu ajan myötä. Paljon pehmeämpiä niistä on aina kuumentamisen jälkeen tullut.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kapteeni sika


Puunaama



Kansipultit pitää myös voidella kuivavoiteluaineella.
[/quote].  Mitä olette kansipulttien kuivavoiteluaineena käyttäneet?
Tikkurilan Talli since 1991

Kapteeni sika

Ei varmaankaan niin perkeleen tarkkaa mitä sinne laittaa, mä laitoin viimeksi tätä pikku sipauksen:

https://www.motonet.fi/fi/tuote/600102/CRC-Metallivapaa-keraaminen-tahna

Lyytinen


Smokie

Soppii eppäillä että nykyajan timpurinkynät on ihan tavallista paskaa.

Mullakin oli sellainen vanhan ajan hyvä ihan ehtä täyslyijykynä. Annoin sen pikkulikalle joka alkoi osoittamaan taiteellista lahjakkuutta, eritoten varoitin että varovasti sitten sen kanssa ja aina kun se ei ole kädessä niin se on penaalissa. Ekan koulupäivän jälkeen se oli päreinä pillun..

Itse olen kylläkin sitä mieltä että kuparitiivisteiden paras käsittely on heittää ne roskiin ja hommata monikerros terästiivisteet.

Kapteeni sika

Hyvin on kuparit pelittänyt vakiomotissa.

Persaukisena on matala kynnys kurkata kansien alle kun voi laittaa kasaan samoilla tiivisteillä.  :)

Esim Cometicin mls tiivisteet kustantaa jo viitisenkybää ja eikös ne oo laakista vainaat.

Smokie

Ei oo, ainakin 5 kertaa pystyy kierrättämään. Ja jos epäilee tai haluaa harrastaa niin purkaa ne ja maalaa joka pinnan.

Mun mielestä MLS on ainoa oikea tiiviste, tai ainakin sellainen ettei sitä tarvi myöhemmin murehtia tai raivota.

En tiedä mistä johtuu mutta joka kerta kun oon kuparitiivisteiden kanssa pelleillyt tulos on ollut enemmän tai vähemmän pettymys.