Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kiwin rojekteja

Aloittaja Kiwi, 26 maaliskuu 14, 22:50:02

« edellinen - seuraava »

Spöke

Sillä pressureplaten reikien väljyydellä ei ole toiminnan kannalta mitään merkitystä. Pura levyt pois, pese vaikka jarrukliinerillä ja uita ne atf:ssä. Kuivaa rätillä. Kasaa siten, että kytkin aukeaa suoraan.
Tulee hyvä.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kiwi

Kiitos, kokeilen tuota kun saan siihen aikaa.

flhx

Kato samalla etta piikkisian piikeissa ei kauheesti uria jotka kanittaa levyja niin ettei ne paase irtoomaan. Ite tein aikonaan budjettifixin kun alko olla piikit urilla ja levyt takerteli, hiukan yritin niita piikkeja ensin hioa, sitten rupes vituttaa napertely ja porasin kytkinlevyjen reikia hiukan isommaks. Hyvin toimi.

Mitaan hitek kytkintahan tosta ei saa tekemallakaan mutta ihan kohtuullisen paketin kun vahan hieroo ja funtsii. Dynan kytkimeen sita ei kannata verrata...Niinkun Kangasalabamalainen joskus spekuloi niin toi kytkinhan on tehty jalkakytkimeksi. Kun siihen ymppaa kasikytkin viritelmat niin osittain menee vipusuhteet jne ehka vitulleen eika kytkin esim. irrota aina tarpeeksi. Kannatan tuota spekulaatiota.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Lyytinen

Minä tulin siihen tulokseen, että on tärkeämpääkin tekemistä kun hieroa sitä kytkintä ja laitoin Barnett Scorpionin. Eipä ole tarvinnut sen jälkeen miettiä pätkääkään kytkintä.

PS. eiköhän se savutorvi kohta tule hitsattua loppuun...

flhx

Lainaus käyttäjältä: Lyytinen - 01 kesäkuu 17, 15:59:55
Minä tulin siihen tulokseen, että on tärkeämpääkin tekemistä kun hieroa sitä kytkintä ja laitoin Barnett Scorpionin. Eipä ole tarvinnut sen jälkeen miettiä pätkääkään kytkintä.

...

Juu olisin minakin ton Barnetin aikoinaan ostanu mutta rahat meni tarkeempiin kohteisiin. Niinkun asennuskaljaan, kun piti sita orgiskytkinta hieroa. Hmm...hetkonen...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Kiwi

Jalallahan tuo kytkin vielä on, kun ei ollutkaan aivan kaikkia osia käsikytkimeen. Piikkisika on pykälätön, sen katoin ekana ;) on se aika villiä jalkakytkimellä lähteä valoista etupyörä ilmassa.

petejiiii

Kytkinlevyistä veikkaan ton hyppäämisen johtuvan. Mulla oli viime kesänä samaa vikaa ja korjaantu vaihtamalla levyt toisiin. Levyjen merkistä ei mitään hajua, kun molemmat setit oli vanhoja. En kokeillu putsaamista tai liottelua, kun oli noita vanhoja käypäsiä settejä hyllyssä.

MikkoS

minä olen saanut atf kylvyllä pois rääkäisyn ja hyppäämisen. Mutta ne on ollu vanhoissa laitteissa missä ei keula nouse.. eli atf ei ole aiheuttanut kytkimen pito-ongelmia.

Kiwi

Pitääpä tosiaan liotella ja toivoa että kytkin ei ala luistamaan. Muuten kyllä erittäin hyvin pelas eilisen 300 km reissun, liikkeellelähtö vaan oli hankalaa. Eihän tuo mikään huipputehokas värkki ole, oiskohan ollu 4.5" isku ja vakio 1200 sylinterit. Pitää vaan olla vähän extra kierroksia tottumattomalle ja kevyt peli niin sillä nostaa...

HillyMan

Mulla tekee shovelin kytkin samaa. Levyt ostin vähän käytettynä tuontipyörästä. Kun se lämpee niin toimii, kylmänä rääkäsee ja sitten mentiin. Toimii atf kylvyn jälkeen pari viikkoa  viikkoa ja sama laulu. Oikeen kun kylmänä luistattaen lähtee niin ei rääkäse. Aattelin ne kumminkin ajaa loppuun ennen vaihtamista.

rodchop

Hetkeks aikaa saat toimimaan kun hiot levyt ja väli levyt kevyesti hiekkapaperilla ja sitten yöksi likoomaan Atffään. Tämä tekohengitys toimii jonkin aikaa. erityisesti tarvike kevlar levyt tosi paskoja. Suosittelen Primon kytkintä loppuu pelleily ja erittäin löysä käyttää ja toimii erinomaisesti.
http://www.ebay.com/itm/PRIMO-Rivera-PRO-CLUTCH-for-Harley-FREE-SHIPPING-available-ALL-YEARS-/150819574067
HOG Forever Forever HOG

Kiwi

Pienimuotoinen ongelma ilmestyi tässä kun noita joutsalaisia t-paloja sovittelen tuohon pyörään, kierre loppuu ja laakerin ja kiristysmutterin väliin mahtuu 5/16 kuusiokoloavain...





Tohon joutunee laittaan ihan reippaasti tavaraa että sen saa vielä kiristettyä, nyt hydran kupunmutteri pohjaa n. 4 mm ennen kun osuu yläkappaleeseen.

Kai sitä pitää värkätä alalaakerin alle ja ylälaakerin päälle n. 5-6 mm holkit ja mutterin alle vielä prikka.

Kiwi







Toi tankki on omasta mielestä vieläkin liian korkeella etupäästä, ehkä vähän lisää peltisaksia...

PK-67

Eikös tuo mutteri tule yläpalan päälle..ainankin itse laittaisin.

zeikki

Samaa mieltä, edestä matalampi tankki voisi näyttää kevyemmältä.