Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Penelope

Aloittaja jannu, 16 kesäkuu 17, 06:37:44

« edellinen - seuraava »

mista

Parasta on kun jengi kommentoi, että minun mielestä näyttäisi paremmalta jos olisi erilainen tankki, tai öljysäiliö, tai valo tai jotain muuta.. Miksi helvetissä pitäisi olla jotain erilaista, joka olisi sinun mieleesi. Ei tämä ole sinun pyöräsikään. Se rikkaus tässä elämäntavassa on, että jokaisella on omansa. Ja se näyttää siltä millaisen siitä on halunnut tai ollut haluamatta. Se on kuitenkin oma.

Kaikkein parasta on kuitenkin kommentit, joissa vain tokaistaan, että en tykkää tai on ruma. Ketä helvettiä se kiinnostaa mitä mieltä sinä olet pyörästä, joka ei ole sinun..

Tolla joku on aito ja joku ei läpällä voisi jo pikkuhiljaa pyyhkiä perseensä, koska tuntuu, että kun joku luulee olevansa se aito niin samaan kauppaan kuuluu olla myös kusipää. Tunnen tältäkin foorumilta monta tyyppiä jotka on helvetin mukavia oli ne aitoja tai ei. Pitkän linjan edustajia tälle elämäntavalle.

Ei se silti tee kenestäkään huonompaa on sitten rakentanut itse pyöränsä tai ei. Se palo näitä vehkeitä kohtaan on se joka sitoo. Se yhteinen hulluus, että haluaa ajaa tälläisillä laitteilla, joissa ei ole usb laturia, cd soitinta taikka abs jarruja :D
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Jarkko

Lainaus käyttäjältä: mista - 22 kesäkuu 17, 06:30:17
Kaikkein parasta on kuitenkin kommentit, joissa vain tokaistaan, että en tykkää tai on ruma. Ketä helvettiä se kiinnostaa mitä mieltä sinä olet pyörästä, joka ei ole sinun..

Mutta jos kaikki, niinkuin tapana on, olisivat yhteen ääneen kehuneet tota fillaria niin tämäkin ketju olisi aikalailla lyhyempi ::) Eikös pyöriä, autoja tai ihan mitä vaan viedä sen takia esim. näyttelyyn että saadaan tietää mitä mieltä muut siitä on?

J

mista

Lainaus käyttäjältä: Jarkko - 22 kesäkuu 17, 07:18:00
Lainaus käyttäjältä: mista - 22 kesäkuu 17, 06:30:17
Kaikkein parasta on kuitenkin kommentit, joissa vain tokaistaan, että en tykkää tai on ruma. Ketä helvettiä se kiinnostaa mitä mieltä sinä olet pyörästä, joka ei ole sinun..

Mutta jos kaikki, niinkuin tapana on, olisivat yhteen ääneen kehuneet tota fillaria niin tämäkin ketju olisi aikalailla lyhyempi ::) Eikös pyöriä, autoja tai ihan mitä vaan viedä sen takia esim. näyttelyyn että saadaan tietää mitä mieltä muut siitä on?

J

Voi se kai jollekkin olla se näyttelyyn viemisen idea. Omalla kohdallani olen aina vienyt, jotta jengi näkis, että tuollainenkin on olemassa ja itse saa olla tyytyväinen tekemisiinsä. Ei ole koskaan kiinnostanut mitä mieltä muut ovat.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

vaakko

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 21 kesäkuu 17, 02:26:54
Mulle kuitenkin on kiinnostavinta lopputulos, tuotos eli mopo. Ja en niin kauheesti ole siitä edes kiinnostunut, mikä merkki, kuka teki, tekikö ite ja montako prossaa teki, jos ja kun teki (koska kokonaan sitä pyörää ei kukaan kuitenkaan kukaan ole tehnyt). Suoraa tehtaalta tullutkin voi olla hyvä, jos se sattuu sellanen olemaan. 

Erittäin hyvin tiivistetty! Lopputulos eli itse pyörä on minun silmään erittäin onnistunut. Hiukan pienempi tankki ja erilaiset putket niin se olis siinä.

jannu

Tästähän säie sikisi..., hyvä juttu  :)

Kaikki me varmaan omat "virheemme" ollaan aikoinaan tehneet, mutta ei ne sillon tuntuneet virheratkaisuilta, itselle tehtiin ja into piukassa. Tosi mukava itselleen on naureskellakin niitä muistellessa.

Kun sitten aikoinaan alkoi kierrellä näyttelyissä ja ralleissa, niin kaikki laitteet oli niin helvetin hienoja.
Ajan myötä kuitenkin kun kuunteli ystäväpiirin juttuja tapahtumista, niin "hienojen" pyörien osuus tuntui koko ajan vaan vähenevät, ja muut oli pelkkää täytettä tapahtumaan..."ihan paska näyttely", tunnistin toki itsekin ajattelevani joskus niin.

Kunnes joskus sitten viimein heräsin sieltä omasta kuplastani, niin eihän tää noin mene...
Taso pyörissä vaan nousee nousemistaan, mutta oma kiinnostus on koko ajan kaventunut vain tietynlaisiin tuotteisiin,...oman pään sisältä meinasi nousta kasvava nillitys erilaisuuttaa kohtaan...., ihan väärä kulma koko juttuun...

Kaikki on hienoja laitteita,..jonkun mielestä...
Tässä tarinassa tuntuu osa sotkevan vielä keskenään pyörän ja sen kuljettajan keskenään.
Jos toinen on omasta mielestä perseestä, niin kaikkihan on silloin syvältä sieltä...., ihan ok jos siltä tuntuu...., mutta kuiteski...

Kuten Sami osuvasti kertoi, pienillä sattumilla on iso merkitys siinä mihin suuntaan kehitys lähtee.
Jos nuoriso ei oikein innostu aiheesta, niin paljonko pelätään tänä some-aikana ympäristön paineita ja dissausta, eikä oma itseluottamus enää anna periksi hankkia amerikkalaista jäteöljyvatkainta, tai minkämaalaista vaan...

Kyllä meidän omalla esimerkillä on iso merkitys, eikä siinä tarvi olla mikään Messias, hyvä olo harrastuksen parissa kyllä paistaa ulos ilman isompaa julistamistakin...

Omalta kohdalta voi vain todeta sen, että maailma on täynnä hienoja laitteita ja uusia tulee koko ajan, mutta kyllä tapahtumiin tulee nykyään lähdettyä lähinnä tapaamaan hyviä ystäviä.

Niitä vuodesta toiseen samanlaisina mukavina hölmöinä pysyviä karvaperseitä, joiden seurassa tuntee olevansa niin "kotona"....

Sellaista "vertaistukiryhmää" ei löydy mistään muualta....




Jack

Lainaus käyttäjältä: jannu - 22 kesäkuu 17, 10:06:58
Tästähän säie sikisi..., hyvä juttu  :)

Kaikki on hienoja laitteita,..jonkun mielestä...
Tässä tarinassa tuntuu osa sotkevan vielä keskenään pyörän ja sen kuljettajan keskenään.
Jos toinen on omasta mielestä perseestä, niin kaikkihan on silloin syvältä sieltä...., ihan ok jos siltä tuntuu...., mutta kuiteski...



Ei pidä sotkea kumpaakaan.

Olisin tietysti itsekin voinu olla tarkempi. 

Yleisoksetus, joka tulee aina kun tälläistä  tapahtuu.

Joku puolijulkimo ostaa jotain (auton prätkän uudet sukset whateva) niin aikaansaadaan turhanpäiväinen 7 lehti / keltainen lehdistö / muuten vaan turha tapahtuma juoruja kaipaavalle tuulipukuyleisölle.

Ei kiitos.

ja siksi viihdyn nykyään vain pienemmissä tapahtumissa "with like-minded people". 
Flatheads!!!

Antti S.

Mä en pidä sitä minään syntinä jos joku rokkistara/porho yms.isokenkäinen hakkaa pesojaan mittatilauksena teetettyyn mopoon tai autoon.Huomattavasti huonompiakin paikkoja on olemassa,johon voi rokkistara rahansa työntää.Esim oma nenä,ainakin isossa maailmassa.
Ei tässä oikein mitään uutta ole,ainahan rahamiehet/naiset on teettäneet jotain uniikkia itselleen.
Viime vuosisadan alkupuoliskolla leffastarat teetti melko upeita autoja,pyöräpuoli ei tainnut noihin aikoihin olla isommin muodissa..
Näistä vehkeistä on sittemmin tullut suunnannäyttäjiä muotoilijoille ja rakentelijoille.
Näyttääkö tämän päivän mittatilauksena tehdyt jutut suuntaa kellekään,paha sanoa.
Lopputulosta tuskin tulee kukaan aikalaisista näkemään.
Kun Viridian(joka on yksi hienoimmista suomi-fillareista mun mielestäni)lähti Mooren pajalta,niin en muista kenenkään avautuneen aiheesta.
Ehkä keskustelua aiheesta olisi ollut enempi,jos työn tilaaja olisi ollut ruotsalainen rokkistara,eikä lehtimies.Olisihan se vituttanut raskaasti,jos jonkun Hellacoptersin solisti olisi hommannut mopon kekkoslovakiasta.
Ainoa seikka mikä tuossa Penelopessa hiukan sylettää on aihio.Katu-uskottavampi olisi joku shovel-pohjainen rakennelma.Shoveleilla ne kasaritakkutukatkin ajeli,ainakin musiikkivideoissa.No,Lemmyllä oli rautapää,mutta kuitenkin...
Jussille iso peukku hienosta työstä! 8)

mista

Lemmy olikin mies :)
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

filtteri

lemmy ei osaa edes ajaa

Piese

Mites se meneekään toisaalta ei "tykätä" kun toinen ajelee toisen tekemällä kulkineella ja samaan aikaan nämä "ei tykkääjät" myy omia tuotoksiaan  ::) ::)

Onneksi ittee ei haittaa paskaakaan, jos joku teettää värkkinsä toisella ja nauttii sitten siitä.

Kiwi

Ihanaa kuinka tää käänty lemmyyn, laitetaanko pari kuvaa Victorystä? Mitäpä veikkaatte mitä kovimmat punaniskabikerit on todenneet kun W.A.S.P vetää wild childiä ja videolla soittimiinkin on lyöty H-D logot?
Musiikki ja moottoripyörät kuuluu ja ei kuulu yhteen, kaikilla on oma musiikkimaku ja oma mp maku, joillakin ne risteää ja toisilla ei.
Ihan samaa on väännetty maailman sivu.

Make

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 27 kesäkuu 17, 15:17:27
lemmy ei osaa edes ajaa

Omien sanojensa mukaan ei ole ainakaan ikinä ajanut. Tosin jos tämä väite perustuu herran 70-luvun muistikuviin, väitteelle ei ole kovinkaan vahvaa sijaa.
Soittakaa Ilmainen lintu!
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Webmaster

On toi nimikin jotenkin niin savolainen, Penelope (koittakaapa lausua silleen savon murteella)
Ihme kun ei Pamela.
Disclaimer: (olen 100% savolainen, joten minulla on täysi syntymäoikeus vittuilla asialla, muut pitäköön turpansa kiinni)

Mut tuosta itse artikkelin tekstistä huokuu taas se "kesätoimittajan" tapa kirjoittaa aiheesta. Että älkää kaikesta Ollia syyttäkö.

Jasu

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 27 kesäkuu 17, 21:49:36
Disclaimer: (olen 100% savolainen, joten minulla on täysi syntymäoikeus vittuilla asialla, muut pitäköön turpansa kiinni)
Ei se oo vittuilua, se on vain hyväntahtosta leukailua. Välttämättä vaan vähemmän savolaiset ei noiden välistä eroa ymmärrä...

Nimim. suku syvältä savosta, ja on kovin kotoisaa aina käydä äiteen kotopaikalla :D

jannu

Tämä lienee sitten se toinen äärilaita, tehdään itse ihan kaikki ja voitetaan kiiltävä pokaali rispektin kera....

https://www.instagram.com/ringochopshop/