Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Skin 'n' Bones

Aloittaja Jack, 01 lokakuu 14, 20:32:14

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Kannet on vaihtuneet vuosien saatossa vanhempiin o-rengas malleihin.

Jack

itseasiassa vaan takakansi, valunumerot -66, etunen  -80.

Vittuttaa moiset svennet tai jenkit jotka tekee tollasia...siis takakannesta näkee, ettei toi pala männästä oo ihan just lähteny, ei mitään hakkausjälkiä siellä. Ehkäpä siks takakansi on aikasempaa tuotantoa.
Takapakosen jousen ylälautanen on erilainen ku muissa jousissa, oisko käyny havocci ja pantu nopeesti myyntikasaan. Tiedä häntä.
Öljyt oli ihan puhtaat ku laskin ulos. Samoin oli askin öljyt, askissa  vaan aika vähäsen öljyä.

Takapytty on ottanu hieman kipeetä, ja etupytystä oli ylin männänrengas poikki. männissä ei merkintöjä päällä, eli en tiedä missä koossa noi on. Vielä.

Alakerrassa ei ainakaan mitään käteen tuntuvaa klappia, saapi pro hypistellä sitä. Nokkakoppa vielä auki ja nostajat esille...sit tietää mitä tuolla on.
Flatheads!!!

Kapteeni sika

Mulla on samanmalliset männät ja niissä on kyl merkinnät mut vaatii pikkasen kiillottelua. Merkinnät näyttää siltä kun olis naputeltu pisteitä riviin. Putsausta ja valoo sivusuunnasta niin näkyy, jos niitä niissä on.  ;)

Spöke

Minusta tollanen aiheutuu viilaamattomista männänrenkaista, päittäisvälyksen ollessa riittämätön, jostain antaa periksi. Anyway, halpaa ku saippua, perushuttua ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

L+L

Tere Jack.katos mitä löysin hyllystä.soita jos kiinostaa.050-5537725

Jack

Keulaputket irrotettu, (tai siis toinen, että pääs mittaamaan) eli siellä oli fx +2 eli fxs stanut. viikolla hakemaan stanumittaset ja sit holkkia dampperin alle, saadaan putoomaan vielä se 2". Taakse pulttasin jo 11" iskarit.

Onkos parempi laittaa dampperin alle se n. 2" jousta, vai vaikka kuparista vesijohtoputkee. Molempia olis tarjolla. Kerrankin tarveaineet omasta takaa. Vai onko mitään väliä kumpaa sinne dampperin alle tunkee?
Flatheads!!!

-väiski-

Mä laittaisin dampperin alle mieluummin jousen kuin putkenpätkän... Joka kerta kun keula pääsee täyteen mittaansa (esim kanttarin ylitys tai täyskaasukiihdytys  ;D ) niin jousi ottaa varmasti iskun vähän pehmeämmin vastaan kuin kiinteä putki.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Kapteeni sika

Jos sulla on sähkötartti niin se ei salli kovin paljoa peränpudotusta. Ketjut piiskaa "starter housing":a ja sen kiinnityskohtaa enskaan.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 20 lokakuu 14, 20:29:07
Mä laittaisin dampperin alle mieluummin jousen kuin putkenpätkän... Joka kerta kun keula pääsee täyteen mittaansa (esim kanttarin ylitys tai täyskaasukiihdytys  ;D ) niin jousi ottaa varmasti iskun vähän pehmeämmin vastaan kuin kiinteä putki.

Jousihan siellä on alun perinkin, se putki tulee sinne jousen lisäksi.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

parts manuaalin mukaan jousi vasta -84 eteenpäin. Eikä siellä purkaessa mitään jousta ollutkaan.

Ja katellaan sitä starter housinkiin osumista sit ku kaikki palikat kohillaan...olen ymmärtänyt, että se ton tuuman kestää, voi olla että olen väärässä. (jos olinkin, en tunnusta)  ;D
Flatheads!!!

Kapteeni sika

Mulla on 23 piikkinen eturatas ja takana 47 (vaihtuu 48, tai 49:iin) Täysmittaset takapamput kireimmillään ja silti on raapuksia case saverissa;



Toi on ihan hyvä keksintö. 24 piikkinen edessä niin kuuleman mukaan raapii vaikka olis 12" taka-iskarit.

Tosin tuo nailonkäikäle vie vähän tilaa ketjulta mutta eipä raavi alumiinia.

Jack

ja seuraavassa lausuntoa pajalta....

takapytystä on pakoohjuri irti.
Etukansi molemmat ohjurit aika väljät ja venat loppu.
Sun etukansi on kyllä muuten ihan hyvä.
poraan sun pytyt +0,020" ylikokoon eli saa ihan hyvät.

Eli kansiparin etsintä jatkuu.
Flatheads!!!

Hessu

Lainaus käyttäjältä: Jack - 22 lokakuu 14, 08:24:52
takapytystä on pakoohjuri irti.
Liian kauan lättäpäällä

Jack

toi oli suora lainaus mestarilta, ja mullakin kesti hetken nyt ennenku tajusin mitä kummaa tossa muka on.  ;D

Ei menny keulaputkihommat niinku strömssöössä, oliki kayaban putket...puhuttiin vaan 35 millisistä, noh, ei tässä vahinkoa tapahtunu. Totesin samalla et jouset pitää lyhentää, muuten liikaa esijännitystä, oppia ikä kaikki...
Flatheads!!!

Kapteeni sika

Kajapassa on sit eri stefatkin, ei sovi Showalaiset, vaikka on 35mm. Ulkohalkaisija eri.