Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

IC-Planeta 1962 350cc kunnostus ja muita projekteja

Aloittaja Jensen, 21 elokuu 20, 01:23:46

« edellinen - seuraava »

Jensen

Kokosin GPZ kytkinkopan ja säädin kytkimen ja sitä ennen ketjut paikoilleen ja uusi lukkosokka sekä ketjun säätö. Otin romun alle nosturilta ja uutta putkeen ja Väinöstä perse ylös ja vanne pois josko huomenna siihen uusi kume.

               

Jensen

Väänsin renkaan pois mutta olipa tiukka ja sisärenkaaseen tuli reikä minkä joudun paikkaamaan. Tässä on rengaslukkoja ja toinen piti irrottaa ennen kuin sain renkaan painettua irti.

               

         Ruostetta ja joutuu pudistamaan ja paneen ruostesuojaa.

Jensen

Tuli sisäkume ja väänsin  renkaan paikalle ja näyttää että pitääkin.

         Alkaa hommat pyörien kanssa loppua. Ryssäpyörä ois vielä panna ajokuntoon mutta siirryn tästä kohta autonromua pajoittamaan.

Jensen



    Alkaa jo väsyttää ja masentaa nämä romut kun ei hommat lopu. No sain Väinön pukilta alle.

            Täytyy pitää pikku luova tauko.

Jensen

IC vielä mutta täytyy siitten siirtyä autonpaskojen kanssa värkkäämään.

               Tämmöstä ruspaa alan taas pajoittamaan. Ei oikein valmista tule.

                      https://www.youtube.com/watch?v=blKHmTLXMQc&feature=youtu.be

Jensen

Pääsuuttimet tuli jenkeistä niin asensin ne ja uudet jarrupalat. Tankin panin paikoilleen. Puuttuu enää pakovaimennin.


Jensen

Pikku kännissä asensin kaasariin imun ja kaasun sekä pyhkäisin tiivistemönjää kuivuun josko jouluksi sais sauhut? Useampi kymmenen vuotta ollut käyttämättä. Tilasin Ukrainasta etupyörän akselin ja käynnistinvivun.

Jensen

Pikku pensaryyppy tulpanreijästä niin Punakone hörskähti käyntiin. Siinä on johtohommaa jäljellä mutta muuten ok.  Kytkin pitää aukaista kun se ei irrota.

                      https://www.youtube.com/watch?v=AmB4Zlj-fcE&feature=youtu.be
   

Jensen

Eiköhän tämä ole tässä. Ei minua enää käyttämisestä kiinnosta raportoida. Joo mie tiedän että en ole suosittu. Mutta en mie mitään kenenkään respecteillä tee ja niilä voi pyhkiä perseensä. Minun kaverit on lähinnä olleet eläimiä. En siis tarkoita että joku olisi eläimellisesti käyttäytynyt vaan ihan kirjaimellisesti. Kissoja ja koiria sekä muutama poro.

         Joskus olen halvalla johonkin työhön kelvannut tai sitten ihan ilmaiseksi. Halpoja maalauksia tyyppi. Ollaan kavereita ja sitten saadaan tyyppi höplättyä pilkkahinnalla tekemään jotain likaista ja pölyistä hommaa ja  takana naureskellaan että on se tyhmä ja näin tiedän käyneen. En kuvittele olevani erityisen taitava missään. Tyhmempikin oppii kun värkkää aikansa ja minun tapauksessa olen aloitellurt 70 luvulla niin jotain taitoa on voinut kehittyä.

              Mie olen päätöksen tehnyt ja en enää minkäänlaista maalausta ikinä enää tee kenellekkään. Ei niin helppoa ja rahakasta pikkuhommaa ole että alkaisin. Olen tehnyt paljon talkoita. Nyt riittää.

               Case closed.