Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kampuran lukitseminen hihnapyörää kirittäessä (pannu)

Aloittaja JJA, 06 helmikuu 22, 19:18:55

« edellinen - seuraava »

PanChop

Eiköhän suurin osa momenttiavaimista ole suunnanvaihdolla varustettu.

Kiwi

On, mutta ainakin mulle on opetettu ettei koskaan momenttiavaimella aukipäin. Jotain motonetin takuuseen tullutta 3/8 momenttiavainta tuli joskus tutkittua eikä siinä edes ollut tuota momentti-ominaisuutta vastapäivään.

Hessu

Suurin osa momenttiavaimiin toimii vaan oikeakätisesti, vaikka niissä oliskin suunnanvaihto.

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 20 helmikuu 22, 10:45:43
Minkälaisella momenttiavaimella herrat on kytkimen mutterin kiristäneet? Täytyykö ihan ostaa vasenkätinen tuota hommaa varten?

Läpikaraisella Williamssilla tietysti. Halpisavain 80-luvulta. Näyttää oikein vieläkin. Tai ei se silloin halvalta tuntunu. Muistaakseni. Niinkuin ei mikään muukaan työkalu.

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 20 helmikuu 22, 13:56:40
Läpikaraisella Williamssilla tietysti. Halpisavain 80-luvulta. Näyttää oikein vieläkin. Tai ei se silloin halvalta tuntunu. Muistaakseni. Niinkuin ei mikään muukaan työkalu.

Näin vähän aavistelinkin.

Pitää koittaa itelle metsästää tuollainen isompi läpikarainen, tuollainen ¼" momenttiavain löytyy mutta ei oikein riitä noille isommille kierteille.

Mikäpä olisi halvempaa kuin kunnolliset työkalut, paskoja saa aina olla uusimassa.

PanChop

No ei mulla kyllä motonetin työkaluista kokemusta ookkaan, Stahlwillessä käännän räikkäpään toisin päin avaimeen.
Moinissa avaimissa on tuo suunnan vaihto joko läpi painettavalla tapilla, tai käännettävälläpäällä. Ei kai semmosta joka toimii vaan yhteensuuntaan kukaan osta…

PanChop

Täyty motonetin sivuilta vilkaista minkälaisia momenttiavaimet siellä on. Näyttäis niissäkin varressa olevan nappi räikän juuressa josta räikän saa irroitettua varresta ja käännettyä, että voi vasenkätisesti kiristää momenttiin. Toi siis kuvaa kattelen, voin olla väärässä.

JKKo

883/1200/turbo

ranze

Mulla oli kaksikin noita Williamseja. Se isompi on jollakulla lainassa, Ollut varmaan 25 vuotta. Pienempi kotosalla. Ei riitä skaala noihin.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.