Finnbikers

Tekniikka / Moottori => V-Rod => Aiheen aloitti: Jjride - 04 maaliskuu 18, 12:12:19

Otsikko: V-rod puolat/sytkä
Kirjoitti: Jjride - 04 maaliskuu 18, 12:12:19
Miten pitkälle on riittänyt Delphin omat puolat? Eli onko rankemmissa laitteissa pärjätty orkkis sytkyllä vai onko tarvinnut päivittää johonkin? Jos on päivitetty, mikä on toiminut ahdetuissa?
Puolien toimintalämpötila-alue tulee ensimmäisenä mieleen. Coil in plug:ssa oleva elektroniikka on koetuksella lämpötilojen noustessa?
Otsikko: Vs: V-rod puolat/sytkä
Kirjoitti: Karzza - 28 heinäkuu 18, 22:44:59
Oon käyttäny Energy Coileja ja pintapurkaustulppia ahdetuissa E85 rodissa että metanoli-funnyssä. Hyvin toimivat. Energyissä ei ole mitään elektroniikkaa, vain speciaali käämitys, millä kaikki ominaisuudet esim Dynan vastaavia pencil-coileja paremmat. Rodin Orkkis Delphin puolan kolmas johto liittyy tulpan kärkivälissä olevan seoksen sähkönjohravuuden perusteella ohjattavaan nakutustunnistukseen. Pääteaste on ECUssa.
Otsikko: Vs: V-rod puolat/sytkä
Kirjoitti: Jjride - 01 elokuu 18, 17:41:57
Kiitos infosta,

Haussa on coil in plug ilmajäähdytteisen saman moottorivalmistajan projektiin. Tuon takia toimintalämpötila kiinnostaa. Täytyy laittaa energycoilille meiliä ja kysellä lisää. Orkkis Vrodin Deplhi on täydellinen mittojen puolesta. Toivottavasti olisi vähän neuvotteluvaraa hinnassa, 12 tarvitaan.

J