Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

kaasarin tuenta rungosta

Aloittaja ezmo, 20 elokuu 13, 21:35:29

« edellinen - seuraava »

ezmo

Voiko shovelin bendix kaasarin tukea samaan pisteeseen runkoon, mihin moottorin yläkiinnitys tulee? Tuli tehtyä ite kiinnike siihen, kun vaikutti helpommalta jumpalta, kuin se kannatin lohkoon etu ja takapytyn tönärien väliin....
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

PK-67

Itse tein samoin S&S:n kanssa ja omasta mielestä paljon tukevampi kiinnitys.

Hemuli

Runkoon mä tuin rautapäässä CV:n - ei siinä mitään ihmeellistä kun konekin on siinä kiinteästi kiinni.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ezmo

#3
Kiits

Jäi vaan mietityttään, kun kaupaliset versiot näyttäs olevan noita alhaaltapäin tulevia. Luulis, että toi yläkiinnityksen (moottori ja kaasari) värinät on lähempänä toisiaan, että minkäänlaista värinäkulumaa ei syntyisi, eikä aiheuta pitkässä juoksussa ongelmia esim. imuvuotoja tms.......
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Kapteeni sika

Mun sovelis on sössön kaasari ja se on tuettu lohkoon pultattavalla raudalla. Pieniä viitteitä viime kesältä että olisi ollut jonkinasteista imuvuotoa (gummeja on vaihdeltu ja imari istuu hyvin paikoilleen) ja tästä syystä ajattelin pistää varmuuden vuoksi toisenkin "kaupallisen" tukiraudan ilmanputsarin ja venakopan väliin.

En tiedä onko apuja mut tuskin haittaakaan, on vaan todettu et snadi vibra tuppaa vähän koetteleen liitoksia.  ;)

Rauta kiinnitetään putsarin takalevyyn 3/8" UNF ruuvilla ja venakoppaan 5/16" UNCllä.

Kuukle löytää aika montakin eri variaatioita tuentaan.