Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

su + kiksi miten saa käyntiin kylmänä??

Aloittaja -wla-, 15 huhtikuu 13, 12:39:08

« edellinen - seuraava »

-wla-

Nyt tarvisin apuja vanhanliiton kavereilta. sain vihdoinkin ittestäni sen verran irti et laitoin su pannuun kiinni. muuten pelaa aika kivasti mutta kylmänä en tahdo saada bensaa moottoriin millään muulla kuin laittamalla kättä eteen mutta tarkoitus olisi käyttää myös putsaria niin joku muu konsti pitäisi keksiä.

On jo pari ajatusta mielessä mennä ns. aidan alta eli jos laitan erillisen primerin vaikka suoraan imusarjaan että varmasti saa mällin koneeseen mutta kiinnostaisi tietää miten homman kuuluisi oikeasti mennä vai onko niin löysä pannu ettei tuu vaan  tarpeeksi imuja.

ma^ko

SU:n kanssa pari alustuspolkaisua ilman sytytysvirtaa ja praimaukset SU:n kanssa kaasu auki. Sillä sen pitäisi herätä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

JPP

Itse muistelen tehneeni sen oikean käden bensan pumppaamisen samalla vasemmalla kädellä nostaen jousikuormitteista tappia, joka nostaa vähän luistia. Vai olikohan se pumppaamisen päätteeksi. Ja ryyppy myös tietenkin päällä.

-wla-

ok. eli muutama potku ilman virtaa koskematta mihinkään ja sitten virta päälle ja pitää kaasua täysin auki vai ymmärsinkö väärin?

Joo sillälailla onnistuin nyt viimeeksi myös että painoin siitä tapista luistia hieman ylös.

Pitääkö se ryyppy olla ihan pohjaan asti vedettynä vai riittääkö kun se napsastaa ja avaa hieman läppää? ei vaan jaksaisi mitään vaijeria viritellä ja hieman hankala pitää pohjassa polkiessa.

Mullahan on seoksetkin varmaan päin honkia mutta semmonen homma ilmeni kun käy tyhjäkäynnillä niin pitää tosi varovasti avata kaasua kun vetää hetkeksi niin paksulle et meinaa tukehtua. onko vika vai ominaisuus?

ma^ko

Ei virtoja, kaasu auki ja ryyppy päällä ne pari potkua, sitten kiksi ylös, virrat päälle, kaasu kiinni/hieman raolleen, ryyppy pois het ku herää... noin ainakin mun panshoveli ja knöölä aikoinaan SU:lla toimas.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hessu

Lainaus käyttäjältä: -wla- - 15 huhtikuu 13, 14:53:50

Pitääkö se ryyppy olla ihan pohjaan asti vedettynä vai riittääkö kun se napsastaa ja avaa hieman läppää? ei vaan jaksaisi mitään vaijeria viritellä ja hieman hankala pitää pohjassa polkiessa.

Mullahan on seoksetkin varmaan päin honkia mutta semmonen homma ilmeni kun käy tyhjäkäynnillä niin pitää tosi varovasti avata kaasua kun vetää hetkeksi niin paksulle et meinaa tukehtua. onko vika vai ominaisuus?

Ei oo ainakaan ominaisuus. Eli säätöä. Ilman virtoja ryyppy päällä on hyvä ohje.
Se ryyppyvipu pitää virittää niin että jää kääntäessä "päälle" ja kun koskee kaasuun, putoo pois.

-wla-

Ok. kylläpäs taas tunsi ittensä tyhmäksi ton ryypyn kans...  :D no nyt on vähä fiilattu et pysyy päällä ilman vaijereita. Oliko sulla hessu tos itse viritelty myös tuo tikku millä vissiin saa nostettua kokonaan luistin ylös vai?
Senverran hätänen kaveri oon et tuli viriteltyä kiinni semmonen kelkassa käytettävä pieni primer pumppu. se ottaa bensan kaasarin pohjasta ja ruiskuttaa kaasuläpän ja luistin väliin sielä oli joku kanava mitä ei ollu porattu auki. Nyt on taas laakin peli ilman ylimääräistä jumppaa...